Ik erger me meer aan US en LIF dan dat ik me erger aan stappen in hondenpoep, de tram missen bij een belangrijke aangelegenheid, je nagel die bovenaan een klein stukje losraakt van je vinger en het oeuvre van Panzer ft. CY bij elkaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Vind btw minimaal 89% van wat hier LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #91 Where #Shots are fired. gepost word lelijk
Raar dat iedereen zo iedereen prijst
Fashion
Laat ze zien hoe het moet danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
Vind btw minimaal 89% van wat hier LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #91 Where #Shots are fired. gepost word lelijk
Raar dat iedereen zo iedereen prijst
Fashion
threesome materialquote:Op zondag 16 juni 2013 13:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die buik + navel lijken wel een marmeren standbeeld.
Blijkbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why the fuckEn dat draagt ze daadwerkelijk de hele dag?
Jaha, heeft ze pas 100 keer gezegdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Zou die vriend ook degene zijn die ze zo gek krijgt om elke keer die foto's te maken?
Ohquote:Op zondag 16 juni 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jaha, heeft ze pas 100 keer gezegd.
Oh ik zeg niet dat ik het beter kan hoor. Zoek gewoon altijd wat nonmatching rags bij elkaarquote:
Damnquote:Op zondag 16 juni 2013 13:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan US en LIF dan dat ik me erger aan stappen in hondenpoep, de tram missen bij een belangrijke aangelegenheid, je nagel die bovenaan een klein stukje losraakt van je vinger en het oeuvre van Panzer ft. CY bij elkaar.
Ik kan die Atta-gay en vault-fag zo slecht handelen.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Damnmaar ik snap je wel, ja
Maar toppunt is toch wel die zwartemarkplaats
Oh ja daar scroll ik sowieso gelijk overheenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik kan die Atta-gay en vault-fag zo slecht handelen.
Die wenkbrauw die telkens uit het scherm schiet bij zijn foto'squote:Op zondag 16 juni 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja daar scroll ik sowieso gelijk overheendie vault zijn stance
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die wenkbrauw die telkens uit het scherm schiet bij zijn foto's. En die clown-pose idd
. En dat hoogwater
.
1800% done.
Ah echt een irritant wijf ook dus.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:52 schreef 2NutZ het volgende:
Maar toppunt is toch wel die zwartemarkplaats
quote:Criteria hiervoor kunnen stoffen gebruik zijn, het silhouette wat iemand creëert en de mate waarin die daarin geslaagd is om maar wat te noemen.
quote:Zelf heb ik een voorkeur voor het dragen van zwart en wit vanwege de rust die dit creëert. Yohji Yamamoto (een Japanse ontwerper) verwoorde het zo:
“Black is modest and arrogant at the same time. Black is lazy and easy - but mysterious. But above all black says this: "I don’t bother you - don’t bother me".”
Zou nog eerder à la Donald Duck over straat lopen dan dat ik jouw gatentrui van die meme-pics draag.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja alles beter dan drakenblouses en taxichauffeurkleding weetje, zo moet je het maar zien.
Ja herkende haar eerst niet en dacht dat het speciale schoenen waren of zo, met extra vering.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vind je dr benen ook zo raar als ze rent?
Ja, dat moet wel.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:57 schreef Vaseline_ het volgende:
Nouja alles beter dan drakenblouses en taxichauffeurkleding weetje, zo moet je het maar zien.
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou nog eerder à la Donald Duck over straat lopen dan dat ik jouw gatentrui van die meme-pics draag.
Hehe ja ze is ook totáál anders met staart inquote:Op zondag 16 juni 2013 13:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja herkende haar eerst niet en dacht dat het speciale schoenen waren of zo, met extra vering.
Ja maar zal ook wel haar eigen techniek zijn, anders loop je niet 5 km op die manier.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hehe ja ze is ook totáál anders met staart inEn misschien zit dat er ook wel in?
Doe het zelf, dan weet je zeker dat het wel lukt.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:41 schreef Vaseline_ het volgende:
Dat is niet naakt WAHRHEIT, ben je dom ofzo.
quote:
Daar gaat je triocrush.quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Shattered, deze Muis is het.
Jij wou haar doen toch? Je vond haar mysterieus, toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
GODVERDOMME
Shattered, deze Muis is het.
Toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jij wou haar doen toch? Je vond haar mysterieus, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |