350 euries maar hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 12:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En een ultrabook dan? Of is sleekbook soort van ultrabook?
Je snapt wat ik bedoel toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Alcohol is ook een drug, in koffie zitten ook drugs!
is dat ook allemaal -1?
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander is een....
werknemerquote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef Spatieloos het volgende:
Wie een kuil graaft voor een ander is een....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij doet wat die moet doenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maar verder wel beetje mee te werken dan?
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef LETMEIN het volgende:
Is dit wat?jupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Is dit wat?jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit wat?Blergh, had ik maar een normale minder kieskeurige smaak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Awww!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:34 schreef Crack_ het volgende:
Oh jammer, we gaan niet naar de dierentuin.
shotjes :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze dan?!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blergh, had ik maar een normale minder kieskeurige smaak!
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze dan?!Nog erger, die kleur oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vond ik die eerste die je gaf het leukst.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Awww!
Nou dan ga je toch gwn plaatjes/fimpjes van dieren op internet opzoeken!
Ja ik weet niet wat jij mooi vindt dus ik probeerde maar watquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog erger, die kleur oranje![]()
Dan vond ik die eerste die je gaf het leukst.
2 paar schoenen. Winterschoenen en zomerschoenenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jongens met 1 paar schoen![]()
Oh wacht dat ben ik!
Volgende week in het nieuws: 'Alle dieren uit de dierentuinen ontsnapt!'quote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, en dierentuin komt andere keer wel. Die dieren zitten vast, dus zal niet weglopen hihaho.
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2 paar schoenen. Winterschoenen en zomerschoenen
Misschien gaan ze wel gewoon doodquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, en dierentuin komt andere keer wel. Die dieren zitten vast, dus zal niet weglopen hihaho.
Ik heb zo mijn bronnenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze dan?!bahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur thoughTax wil tetten :)!
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.
Dan gaan we wel naar een andere dierentuinquote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel gewoon dood
[..]
Ik heb zo mijn bronnen
Ik vind afkloppen zo'n onzin!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgende week in het nieuws: 'Alle dieren uit de dierentuinen ontsnapt!'
Afkloppen dus.
Keuzebaas?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahh
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur though
Spatiebalk vond de andere suggesties niks dus ik probeerde iets andersquote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahh
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur though
Alsof alle dieren ontsnappen geen onzin is!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar een andere dierentuin
[..]
Ik vind afkloppen zo'n onzin!
ik kan juist geen keuzes makenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keuzebaas?
Wil jij voor mij schoenen uitzoeken
Alleen vans gaan niet helpenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.
Zijn smaak weet niemand hier, omdat hij alles lelijk vindtquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan juist geen keuzes maken
Maar Vans vind ik leuk maar ik weet jouw smaak niet
Ik heb geen smaak, dus doe maar watquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan juist geen keuzes maken
Maar Vans vind ik leuk maar ik weet jouw smaak niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen vans gaan niet helpenTotaalplaatje enzo. Een goede tapered broek (jeans, chino, whatever) En een mooi passend shirt/overhemd gaan het hem doen
zoals jijquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen vans gaan niet helpenTotaalplaatje enzo. Een goede tapered broek (jeans, chino, whatever) En een mooi passend shirt/overhemd gaan het hem doen
Wat voel ik me toch ouderwets met mijn spijkerbroeken :/quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon mooie vans, spijkerbroek en een mooi shirt, kind kan de was doenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, dus doe maar wat
Mijn overhemden gaan steeds beter zittenquote:
Zo'n overhemd?quote:
Ik ben nu ook aan het overstappenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voel ik me toch ouderwets met mijn spijkerbroeken :/
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo'n overhemd?nee wel een beetje een sexy overhemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tshirts
Tax wil tetten :)!
[..]nee een lichtblauwe, of zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een kleurtje, geen clownspatroontje
Deze dan maar?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee een lichtblauwe, of zwart
gewoon een kleurtje, geen clownspatroontje
[..]Maar dan niet in je broek doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
Serieus vind ik eindelijk leuke Vans hebben ze weer net mijn maat niet
Koop je een maat kleiner of groter elk merk valt weer anders uitquote:Op zondag 16 juni 2013 12:46 schreef Spatieloos het volgende:
Serieus vind ik eindelijk leuke Vans hebben ze weer net mijn maat niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ze waren toch lelijker dan ik dacht, dus nee!
ehm vans en adidasquote:
nee ielquote:Op zondag 16 juni 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat?
Al hebben ze mijn maat niet :/
vans is behoorlijk unisex hoorquote:
Ik vind ze wel mooi jaquote:Op zondag 16 juni 2013 12:49 schreef Spatieloos het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit wat?
Al hebben ze mijn maat niet :/
Ik ben schattig. GODVERDOMMEquote:
LB is pas schattigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben schattig. GODVERDOMME
daar is niks mis meequote:Op zondag 16 juni 2013 12:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben schattig. GODVERDOMME
Maar die is dan ook 35cm kleinerquote:
Ezell is ook schattigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar die is dan ook 35cm kleiner
Netjesquote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef LETMEIN het volgende:
Om komend schooljaar een beetje voor de dag te komen doe ik deze maar.
[ afbeelding ]
ik heb dezequote:
Die eerste zijn wel voor mannen, maar schijtquote:
Deze maar dan net iets anders, wel zelfde kleurquote:
Nee. Koop wat je zelf leuk vind.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:51 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is kleding toch lastig!
Weet je wat, ik luister maar gwn naar jullie en koop die Vans, al vind ik ze matig.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze maar dan net iets anders, wel zelfde kleurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mensen met sweaters aan zijn.. knuffelbaar. ofzo
Nooitquote:Op zondag 16 juni 2013 12:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Die eerste zijn wel voor mannen, maar schijt
Komt ook geregeld voorquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
Ja, ik vind niks wat ik leuk vind, dan maar wat chicks leuk vinden. En deze die ik nu vind vind ik best wel leuk.quote:
Noem je me nou dik?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
Vind je vesten ook okay?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef zwerty het volgende:
[..]![]()
ja ik weetquote:
Maar die rits zit altijd klotequote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind vesten gewoon fijn omdat je ze uit en open kan doen!
Zwoelquote:Op zondag 16 juni 2013 12:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik vind vesten gewoon fijn omdat je ze uit en open kan doen!
Nee ik vind het ook niet echt speciaal voor mannenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nooit
Ja ik zie het wel staan, maar ik zou het niet zo op het eerste moment zien
Preciesquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook niet echt speciaal voor mannenNiemand heeft er nog wat over gezegd.
credits naar jordyquote:
Ja en was tweede paar gratis dus 90 voor vans en adidasquote:Op zondag 16 juni 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
PreciesVind ze eerder unisex ofzo, maarja. Tof
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb nu een overhemd aan dat ik in februari gekocht heb, maar nu eindelijk bijna echt goed past
Zal ik pics ter beoordeling posten?
Goeden dealquote:Op zondag 16 juni 2013 12:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja en was tweede paar gratis dus 90 voor vans en adidas
bathroommirrorpicture incomingquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
bathroommirrorpicture incoming
Picsquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
Jullie kunnen allemaal niet op tegen mijn vans.
picssquote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
je moeder is ook oud en daar luister je toch ook naarquote:
pics.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:59 schreef xcachet het volgende:
koop abo danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef nodig het volgende:
Je kunt niet in een heel korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.![]()
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
je moeder is ook oud en daar luister je toch ook naar
Maar dat is andersquote:Op zondag 16 juni 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
je moeder is ook oud en daar luister je toch ook naar
Ze zijn anders, zomerschoenen vs winterschoenen in oneerlijkquote:Op zondag 16 juni 2013 13:03 schreef zwerty het volgende:
[..]
o dat was niet zo snugger
mijne zijn leuker
Nice nicequote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
Ook gewoon omdat niemand anders ze heeft:
[ afbeelding ]
Vooral even hardlopenquote:
Je ziet onderaan bij den buik nog dat het tussen de knoopjes iieeeeets strakgetrokken wordquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:04 schreef xcachet het volgende:
Ook gewoon omdat niemand anders ze heeft:
[ afbeelding ]
Programma's?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef nodig het volgende:
Zijn er nog must-have dingen voor op een laptop?
quote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vooral even hardlopen
[..]
Je ziet onderaan bij den buik nog dat het tussen de knoopjes iieeeeets strakgetrokken word
[..]
Als ik vans draag is binnen een week dat logo in de zool al vervaagd
Ik heb firefox en vlc geinstalleerdquote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Programma's?
CCleaner. 1 keer in de zoveel tijd draaien. Verwijderd tijdelijke bestanden enzo van je pc, waardoor hij niet enorm traag wordt na een jaar ofzo
Ik ben ook goed op wegquote:Op zondag 16 juni 2013 13:07 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
Gewoon 2 weekjes wat sporten en niet meer snacken dan komt het helemaal goed
Bij mij niet en heb deze al meer dan een half jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik vans draag is binnen een week dat logo in de zool al vervaagd
Evernote is ook een goedequote:
50 euroquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook goed op weg
Ik heb 50 euro aan dit overhemd uitgegeven
En ik wil niet dat het een grotere vergissing is dan het al was
Jup. Dingen verplaatsen met 3quote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
Hoe scrollen jullie met een trackpad? Met 2 vingers?
Deze is van scotch & sodaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
[..]
50 euroIk haal die dingen de laatste tijd bij de C&A
Office moet nog idd! En dropbox is dan misschien ook wel handigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Evernote is ook een goedeSkype ook natuurlijk
![]()
Office pakket al er op staan?
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Dingen verplaatsen met 3
Dat merkquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van scotch & sodaWas normaal zelfs 100
winrarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Office moet nog idd! En dropbox is dan misschien ook wel handig
Windows 8quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderAl gaat het nu al een stuk sneller
![]()
En aan windows 8 moet ik ook nog wennen
Ohjaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
winrar
En als antivirus zal ik Microsoft Security Essentials doen. Licht, geen kut pop-ups, en volledig gratis.
Normale laptop is dat gemiddeld. Maar het was een ultrabook?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
Batterij gaat ong. 4 uur mee volgens de statistiek rechtsonderin is dat redelijk?
AVG gaf bij mij altijd meldingen om de volledige te kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja![]()
Hmm ga die antivirus is proberenOp alle desktops in huis gebruik ik AVG atm
Dat is het leukstequote:
Nouja budget ultrabook, volgens mij niet officieele term ultrabook omdat intel daar ook graag een ssd in wil zien etc. Hij is 2,1 cm dik. Toetsen zijn ook heeeeel erg dunquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Normale laptop is dat gemiddeld. Maar het was een ultrabook?
Gewoon een serial van het www plukkenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AVG gaf bij mij altijd meldingen om de volledige te kopen
Oke daar gaat iequote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het leukste
Mn hele macbook zat onder, genieten
Oh dus ook een extra zuinige cpu enzo er in neem ik aanquote:Op zondag 16 juni 2013 13:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja budget ultrabook, volgens mij niet officieele term ultrabook omdat intel daar ook graag een ssd in wil zien etc. Hij is 2,1 cm dik. Toetsen zijn ook heeeeel erg dun
koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderAl gaat het nu al een stuk sneller
![]()
En aan windows 8 moet ik ook nog wennen
vaderdagquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
#firstworldproblem #ikmoetwatgaandoen #moetmnvadernogeenfijnevaderdagwensen
Die van de macbook is ook hemelsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.
Examen?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
#firstworldproblem #ikmoetwatgaandoen #moetmnvadernogeenfijnevaderdagwensen
En geen zoondag?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Er is toch ook geen dochterdag
''Elke dag is kinderdag als je ouder bent''quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Er is toch ook geen dochterdag
Ze laten mij altijd alleen thuis en zeiken alleen. Leuke kinderdag danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Elke dag is kinderdag als je ouder bent''
Ze gaan dat woord nu gebruiken in twitterruzies, let maar op.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godsamme wat voel ik me nu toch een intelligent persoon
i3 is volgens mij redelijk zuinig toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dus ook een extra zuinige cpu enzo er in neem ik aan![]()
Mijn i7 trekt wat meer stroom
Heb nog wel een muis liggen hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.
Hahahahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan dat woord nu gebruiken in twitterruzies, let maar op.
''KK TOG OP JIJ KKHOER MET JE GEAARDHEIT IK KLAP JE''
over jouquote:Op zondag 16 juni 2013 13:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Sorry mijn excuses. Waar wil je het over hebben?
OKE OKE sorry ja laten we het over paarden hebbenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef xcachet het volgende:
Ja en een CPU dit en CPU dat en i3 is altijd beter want i7 is slechter en zijn trackpad is wel cool.
Geen idee wat al die woorden betekenen
Baasquote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik praat soms de hele nacht tegen mijn laptop terwijl ie uit staat
shotjes :S
CPU is volgens mij een processor, en i7 klinkt nieuwer dan i3, verder weet ik er ook niet zo veel van!quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef xcachet het volgende:
Ja en een CPU dit en CPU dat en i3 is altijd beter want i7 is slechter en zijn trackpad is wel cool.
Geen idee wat al die woorden betekenen
i7 is een veel snellere serie, maar zuipt ook meer stroom dus.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
CPU is volgens mij een processor, en i7 klinkt nieuwer dan i3, verder weet ik er ook niet zo veel van!
trackpad zal wen zo iets zijn als een muis.
Ik heb al maanden niet meer zo'n ding aangeraakt. Please.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:24 schreef nodig het volgende:
[..]
OKE OKE sorry ja laten we het over paarden hebben
Laten we het over tieten hebben.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb al maanden niet meer zo'n ding aangeraakt. Please.
Het kan altijd erger, ik kan me niet herinneren dat ik een tiet aangeraakt hebt (behalve perongeluk).quote:Op zondag 16 juni 2013 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Laten we het over tieten hebben.
Ik heb al anderhalf jaar niet zo een ding aangeraakt. Please.
Die van je mama 16 jaar geledenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, ik kan me niet herinneren dat ik een tiet aangeraakt hebt (behalve perongeluk).
Mijn achtergrondquote:
Is daar wat mis mee dan?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef zwerty het volgende:
Als een jongen voor 1 dag een meid zou zijn, zou hij de hele dag aan z'n tieten zitten volgens mij
sof is vegatarier hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar ondertussen wel paardenvlees eten :S
Nee hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar ondertussen wel paardenvlees eten :S
Ik zou ze jigglen als een mallequote:Op zondag 16 juni 2013 13:30 schreef zwerty het volgende:
[..]
Nee, maar voor mij als meisje moeilijk voor te stellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |