Alsof alle dieren ontsnappen geen onzin is!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan gaan we wel naar een andere dierentuin
[..]
Ik vind afkloppen zo'n onzin!
ik kan juist geen keuzes makenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Keuzebaas?
Wil jij voor mij schoenen uitzoeken
Alleen vans gaan niet helpenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.
Zijn smaak weet niemand hier, omdat hij alles lelijk vindtquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan juist geen keuzes maken
Maar Vans vind ik leuk maar ik weet jouw smaak niet
Ik heb geen smaak, dus doe maar watquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan juist geen keuzes maken
Maar Vans vind ik leuk maar ik weet jouw smaak niet
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen vans gaan niet helpenTotaalplaatje enzo. Een goede tapered broek (jeans, chino, whatever) En een mooi passend shirt/overhemd gaan het hem doen
zoals jijquote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen vans gaan niet helpenTotaalplaatje enzo. Een goede tapered broek (jeans, chino, whatever) En een mooi passend shirt/overhemd gaan het hem doen
Wat voel ik me toch ouderwets met mijn spijkerbroeken :/quote:Op zondag 16 juni 2013 12:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gewoon mooie vans, spijkerbroek en een mooi shirt, kind kan de was doenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb geen smaak, dus doe maar wat
Mijn overhemden gaan steeds beter zittenquote:
Zo'n overhemd?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nu ook aan het overstappenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat voel ik me toch ouderwets met mijn spijkerbroeken :/
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zo'n overhemd?nee wel een beetje een sexy overhemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:42 schreef LETMEIN het volgende:
[..]gadverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tshirts
Tax wil tetten :)!
[..]nee een lichtblauwe, of zwartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon een kleurtje, geen clownspatroontje
Deze dan maar?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:43 schreef zwerty het volgende:
[..]
nee een lichtblauwe, of zwart
gewoon een kleurtje, geen clownspatroontje
[..]Maar dan niet in je broek doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |