shotjes :Squote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze dan?!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Blergh, had ik maar een normale minder kieskeurige smaak!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze dan?!Nog erger, die kleur oranjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan vond ik die eerste die je gaf het leukst.Spatieboos
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Awww!
Nou dan ga je toch gwn plaatjes/fimpjes van dieren op internet opzoeken!
Ja ik weet niet wat jij mooi vindt dus ik probeerde maar watquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nog erger, die kleur oranje![]()
Dan vond ik die eerste die je gaf het leukst.
2 paar schoenen. Winterschoenen en zomerschoenenquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Jongens met 1 paar schoen![]()
Oh wacht dat ben ik!
Volgende week in het nieuws: 'Alle dieren uit de dierentuinen ontsnapt!'quote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, en dierentuin komt andere keer wel. Die dieren zitten vast, dus zal niet weglopen hihaho.
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2 paar schoenen. Winterschoenen en zomerschoenen
Misschien gaan ze wel gewoon doodquote:Op zondag 16 juni 2013 12:36 schreef Crack_ het volgende:
[..].
Ja, en dierentuin komt andere keer wel. Die dieren zitten vast, dus zal niet weglopen hihaho.
Ik heb zo mijn bronnenquote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:35 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Deze dan?!bahhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur thoughTax wil tetten :)!
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ja dat ga ik denk ik nu ook doen, me kisten voor de winter en nieuwe schoenen voor de zomer, maar ik kan ook gwn nog een extra vans erbij nemen, als dat echt werkt met chicks.
Dan gaan we wel naar een andere dierentuinquote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien gaan ze wel gewoon dood
[..]
Ik heb zo mijn bronnen
Ik vind afkloppen zo'n onzin!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Volgende week in het nieuws: 'Alle dieren uit de dierentuinen ontsnapt!'
Afkloppen dus.
Keuzebaas?quote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahh
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur though
Spatiebalk vond de andere suggesties niks dus ik probeerde iets andersquote:Op zondag 16 juni 2013 12:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bahh
Verder jongens met vans
Wel een neutrale kleur though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |