quote:Op zondag 16 juni 2013 12:20 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kijk eens naar deze andersJa dat vind ik dan weer totaal niet leuk, ik heb gewoon een verkeerde smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spatieboos
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicksquote:Op zondag 16 juni 2013 12:21 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan weer totaal niet leuk, ik heb gewoon een verkeerde smaak
quote:
quote:
Vans maken een man sexyquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicks
chino broek -1quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vans maken een man sexy
+ overhemd![]()
+ chino broek
*kleed om*quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef zwerty het volgende:
[..]
Vans maken een man sexy
+ overhemd![]()
+ chino broek
Volgens mij ben je heel gezelligquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..].
Ik ging naar mn vriend toen en ik liep; zn kamer in en hij ging naar de keuken oid. Toen was ik op zn kamer en er stond een pot nutella dus ik dacht HAHAH LEUK GEZICHT ONDERSMEREN HAAHH VINDT IE LEUK!!!.
Maak er dan gelijk een chocolademasker vanquote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..].
Ik ging naar mn vriend toen en ik liep; zn kamer in en hij ging naar de keuken oid. Toen was ik op zn kamer en er stond een pot nutella dus ik dacht HAHAH LEUK GEZICHT ONDERSMEREN HAAHH VINDT IE LEUK!!!.
Ja, maar maar ik wil geen chicks die dat soort schoenen leuk vinden!quote:Op zondag 16 juni 2013 12:23 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij ze leuk vindt, maar de chicks
Dan kun je lang naar chicks gaan zoeken vriendquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, maar maar ik wil geen chicks die dat soort schoenen leuk vinden!
neeee dat is echt heel kakkerigquote:Op zondag 16 juni 2013 12:25 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
En inplaats van overhemd polo, is dat wat?
Als je dat soort dingen leuk vindt, dan ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
*kleed om*
[..]
Volgens mij ben je heel gezellig
Ja zoveel tijd heb ik toch nietquote:Op zondag 16 juni 2013 12:24 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Maak er dan gelijk een chocolademasker van
quote:Op zondag 16 juni 2013 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja zoveel tijd heb ik toch niet!
En hij vond het niet leuk, mocht 'm nog geen eens een kus geven
Blowen -1quote:Op zondag 16 juni 2013 12:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik merk dat ik ineens weer dingen goed kan onthouden, komt vast omdat ik niet meer blow.
Oftewel, ik moet nodig weer eens blowen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |