Bij mij niet en heb deze al meer dan een half jaarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik vans draag is binnen een week dat logo in de zool al vervaagd
Evernote is ook een goedequote:
50 euroquote:Op zondag 16 juni 2013 13:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben ook goed op weg
Ik heb 50 euro aan dit overhemd uitgegeven
En ik wil niet dat het een grotere vergissing is dan het al was
Jup. Dingen verplaatsen met 3quote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
Hoe scrollen jullie met een trackpad? Met 2 vingers?
Deze is van scotch & sodaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef nodig het volgende:
[..]
50 euroIk haal die dingen de laatste tijd bij de C&A
Office moet nog idd! En dropbox is dan misschien ook wel handigquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Evernote is ook een goedeSkype ook natuurlijk
![]()
Office pakket al er op staan?
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderquote:Op zondag 16 juni 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup. Dingen verplaatsen met 3
Dat merkquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is van scotch & sodaWas normaal zelfs 100
winrarquote:Op zondag 16 juni 2013 13:10 schreef nodig het volgende:
[..]
Office moet nog idd! En dropbox is dan misschien ook wel handig
Windows 8quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderAl gaat het nu al een stuk sneller
![]()
En aan windows 8 moet ik ook nog wennen
Ohjaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
winrar
En als antivirus zal ik Microsoft Security Essentials doen. Licht, geen kut pop-ups, en volledig gratis.
Normale laptop is dat gemiddeld. Maar het was een ultrabook?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
Batterij gaat ong. 4 uur mee volgens de statistiek rechtsonderin is dat redelijk?
AVG gaf bij mij altijd meldingen om de volledige te kopenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Ohja![]()
Hmm ga die antivirus is proberenOp alle desktops in huis gebruik ik AVG atm
Dat is het leukstequote:
Nouja budget ultrabook, volgens mij niet officieele term ultrabook omdat intel daar ook graag een ssd in wil zien etc. Hij is 2,1 cm dik. Toetsen zijn ook heeeeel erg dunquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Normale laptop is dat gemiddeld. Maar het was een ultrabook?
Gewoon een serial van het www plukkenquote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AVG gaf bij mij altijd meldingen om de volledige te kopen
Oke daar gaat iequote:Op zondag 16 juni 2013 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat is het leukste
Mn hele macbook zat onder, genieten
Oh dus ook een extra zuinige cpu enzo er in neem ik aanquote:Op zondag 16 juni 2013 13:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja budget ultrabook, volgens mij niet officieele term ultrabook omdat intel daar ook graag een ssd in wil zien etc. Hij is 2,1 cm dik. Toetsen zijn ook heeeeel erg dun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |