koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:11 schreef nodig het volgende:
[..]
Het is wel wennen dat trackpad en die knoppen eronderAl gaat het nu al een stuk sneller
![]()
En aan windows 8 moet ik ook nog wennen
vaderdagquote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
#firstworldproblem #ikmoetwatgaandoen #moetmnvadernogeenfijnevaderdagwensen
Die van de macbook is ook hemelsquote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.
Examen?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef xcachet het volgende:
[..]
#firstworldproblem #ikmoetwatgaandoen #moetmnvadernogeenfijnevaderdagwensen
En geen zoondag?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Er is toch ook geen dochterdag
''Elke dag is kinderdag als je ouder bent''quote:Op zondag 16 juni 2013 13:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten doen
Er is toch ook geen dochterdag
Ze laten mij altijd alleen thuis en zeiken alleen. Leuke kinderdag danquote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Elke dag is kinderdag als je ouder bent''
Ze gaan dat woord nu gebruiken in twitterruzies, let maar op.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Godsamme wat voel ik me nu toch een intelligent persoon
i3 is volgens mij redelijk zuinig toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh dus ook een extra zuinige cpu enzo er in neem ik aan![]()
Mijn i7 trekt wat meer stroom
Heb nog wel een muis liggen hoorquote:Op zondag 16 juni 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
koop een muis dan. Al vind ik trackpad wel fijn.
Hahahahahahaquote:Op zondag 16 juni 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan dat woord nu gebruiken in twitterruzies, let maar op.
''KK TOG OP JIJ KKHOER MET JE GEAARDHEIT IK KLAP JE''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |