Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Zou passenquote:
die gozer is dan ook glazenwasserquote:
Die hebben toch niet zoveel ruiten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die gozer is dan ook glazenwasser
en ze zijn meestal ook nog van plasticquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die hebben toch niet zoveel ruiten?
Daaromquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
en ze zijn meestal ook nog van plastic
hij valt helemaal weg bij de lage tonenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Tot nu toe, qua zang wel 1 van de beste... moet alleen niet zo geforceerd laag gaan...
Ja, das helemaal niks... moet gewoon zingen zingen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hij valt helemaal weg bij de lage tonen
3/4 gelijk aan mijn lijstjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:28 schreef Adelante het volgende:
Ash
Andrea
Leah
Joseph
Dit gaat door per team.
quote:
Beetje trouwen met Chad Kroegerquote:
ik had haar liever naast mij zien liggen, maar het had altijd slechter dan Chad gekundquote:
Je valt op vrouwen met opgeschoren haar?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had haar liever naast mij zien liggen, maar het had altijd slechter dan Chad gekund
ik hou van niet-standaard vrouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen met opgeschoren haar?
Andrea is niet standaard.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik hou van niet-standaard vrouwen
It's so tough... I can't... done...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
It's so tough... I can't... done...
Black Eyed Peas doen mee?quote:
de man is een god, waar heb je het overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Liam Gallagher is nou juist het bewijs dat je niet hoeft te kunnen zingen om een artiest te zijn
Wacht even, er vliegt hier weer een pond spek voorbij want ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Liam Gallagher is nou juist het bewijs dat je niet hoeft te kunnen zingen om een artiest te zijn
Structureer probleem geloof ik. Zo stond 'ie 10 jaar geleden ook al voor een microfoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Adelante het volgende:
Kon iemand die microfoon niet wat hoger zetten, die vent moet iedere keer bukken
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de man is een god, waar heb je het over
oasis, een van de grootste engelse bandsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..
Wel, een idioot is het ook, maar eveneens een artiest. What's the Story? Morning Glory is geniaal. Alhoewel, dat is mede dankzij zijn broer want die schreef het grootste gedeelte.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..
Hij was niet de band hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oasis, een van de grootste engelse bands
ninjaeditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
laat maar, robie is volgende week
http://metro.co.uk/2013/0(...)erformances-3842222/
Die ander eet zijn hoed op.quote:
Met een Brock in zijn keelquote:
Doe Holly maar door.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Die kermis danser mag wel naar huis... maar die blinde vind ik ook niks
nee, dat vind je piempie, je oren zijn al beschadigd.quote:
Zelfs dat vond ik niet eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vocaal is ze wel beter dan dat jochie, imho.
quote:
Yep. Ze gaat binnenkort trouwen met Chad Kroeger van Nickelbackquote:
The Ring!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef Stickertje het volgende:
heeft ze nog ogen? ik zie alleen 2 zwarte circles
Ah mooi, die grasmaaier klinkt ook voor geen meter.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Yep. Ze gaat binnenkort trouwen met Chad Kroeger van Nickelback
Hopelijk gaat hij meeschrijven aan haar muziek, dan verdwijnt ze sneller dan een ijsblokje in de zonquote:
quote:
quote:
Nog twee kinderen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hopelijk een nieuw begin voor Cleo
* begint te duimenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
Nu nog countryguy door en al mijn minst favorieten staan in de finale. 4 out of 4 please
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:04 schreef Cee het volgende:
Nu nog countryguy door en al mijn minst favorieten staan in de finale. 4 out of 4 please
quote:
Mattquote:
de neger, de blinde, de pinda en leah..quote:
Geen naam voor Leah kunnen verzinnen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de neger, de blinde, de pinda en leah..
multi cultureel & maatschappelijk verantwoord..
ik ruik onraad
Youp van't hek op 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht: snel over naar pinkpop, is er voebel op 3
leah is de gewone... voor het gewone volk, dacht dat het wel duidelijk wasquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Geen naam voor Leah kunnen verzinnen?
dan kijk ik nog liever naar Nova, dan slaap ik eindelijk weer eens een hele nachtquote:
Leah = gewoonquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
leah is de gewone... voor het gewone volk, dacht dat het wel duidelijk was
Heerlijke humorquote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:11 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
dan kijk ik nog liever naar Nova, dan slaap ik eindelijk weer eens een hele nacht
quote:
Ja, ik vond dat mensen gewaarschuwd moesten wordenquote:
Je snapt er echt geen hol van hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:07 schreef BabeWatcher het volgende:
Leah wint volgende week met twee vingers in haar neus, tenzij Andrea de sympathy votes krijgt
Wie weet. Maar ik denk dat het er te dik op ligt.quote:
Ik denk niet aan slechtziend, maar aan professor Trelawney uit Harry Potterquote:Op zondag 16 juni 2013 23:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wie weet. Maar ik denk dat het er te dik op ligt.
Sowieso snap ik niet dat ze die bril altijd draagt, want daardoor denk je juist alleen maar, oh ja ze is slechtziend. Maar blijkbaar is het voor haar belangrijker om als boegbeeld te worden gezien voor slechtzienden dan als volwaardige zangeres. Want als we wel wisten dat ze slecht kon zien, maar zonder die bril, hadden we het er minder over gehad.
Kids?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet dat er mensen 19:15 naar een talentenjacht gaan kijken. Iaw, dat ze het zo programmeren.
Voor ons is die 20:15 al vroeg, en ik ben ook straks te laat vrees ik.
Rond die tijd zijn mensen amper / net klaar met eten. En The Voice voor kinderen, mwaah, niet echt.quote:
Toy Hunterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer iets gevonden om te kijken voordat het begint. Discovery, iets over speelgoed/action figures.
The Shat was op Veronica bij Pickersquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer iets gevonden om te kijken voordat het begint. Discovery, iets over speelgoed/action figures.
Het is er ook pas sinds vorige week opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja leuk programma, ik zag vanmorgen een voorstukje, kende het helemaal niet.
Helaas te laat ingeschakeldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
The Shat was op Veronica bij Pickers
Ja die ken ik wel, dat ze een storagebox opkopen zonder te weten wat erin zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Het is er ook pas sinds vorige week op
En wel leuk jaNet als de ander hunt- en storageprogramma's trouwens
Al moet je het wel een een korreltje zout nemenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel, dat ze een storagebox opkopen zonder te weten wat erin zit.
Oh ja tuurlijk net als die pawnshop programma's en dat met die gasten die auto's weghalen als je niet betaald hebt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Al moet je het wel een een korreltje zout nemen
Net als bijna alles wat op tv is iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja tuurlijk net als die pawnshop programma's en dat met die gasten die auto's weghalen als je niet betaald hebt.
je weet het niet altijd vanaf de eerste uitzending, dus een waarschuwing vooraf is wel wenselijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zolang je het weet, maakt het ook niet uit.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zolang je het weet, maakt het ook niet uit.
Bij de meeste dingen met reality erin kun je er wel bijna van uitgaan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
je weet het niet altijd vanaf de eerste uitzending, dus een waarschuwing vooraf is wel wenselijk
Ik heb het kwisje op BBC1 opgezet, maar te moeilijk, vooral als het over typisch Engelse acteurs e.d. gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:11 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
BBC2 volgen ze huiskatten met een GPS
ergens wel jammerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de meeste dingen met reality erin kun je er wel bijna van uitgaan.
Je hebt een hermafrodiet als kat gemistquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het kwisje op BBC1 opgezet, maar te moeilijk, vooral als het over typisch Engelse acteurs e.d. gaat.
Meestal is het inderdaad typisch Engels, dus dan ken ik ze ook vaak genoeg niet. De laatste vragen waren toevallig dan weer wel goed te doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het kwisje op BBC1 opgezet, maar te moeilijk, vooral als het over typisch Engelse acteurs e.d. gaat.
quote:
We wishquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef BabeWatcher het volgende:
ik dacht dat Holly vandaag naakt zou presenteren.
Dat gevoel deel ik helemaal!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel weer typerend dat wederom The Voice heel leuk begint (BA), daarna leuk genoeg is (battles) en uiteindelijk weer dodelijk saai als een nachtkaars uitgaat.
Ik vind het ook wel vreemd, met name de knock out ronde. Al is het wel weer zo, dat juist de live shows saai zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
vind het nog steeds jammer dat er zo veel onzin rondes waren en maar 3 live shows
Ja, dan krijg je datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
Jessie's haar
heb het een paar weken niet gezien
Nee, andersom juist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
vind het nog steeds jammer dat er zo veel onzin rondes waren en maar 3 live shows
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafelquote:
mooi hèquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef MissJ het volgende:
Jessie's haar
heb het een paar weken niet gezien
Nee.quote:
het staat haar wel ja!quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie geeft Stickertje een stroopwafel
Halloquote:
* Stickertje pakt ook de rest van Uccies stroopwafels & rent wegquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af, of ze nou ook blond van nature is of dat die stoppeltjes zijn gebleektquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat haar en dan zo'n jurkje aan doen, het lijkt nergens naar![]()
Danny wordt aardig ondergesneeuwd ja, want ook Jessie hoor je wel.quote:
ik wil er ook 1! (of 2 of 3quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Danny solo net was best slecht.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Danny wordt aardig ondergesneeuwd ja, want ook Jessie hoor je wel.
* Uccie gaat naar de keuken voor een nieuw pakjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
* Stickertje pakt ook de rest van Uccies stroopwafels & rent weg
Ik gok op gebleekt, gelet op de kleur van haar wenkbrauwen....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af, of ze nou ook blond van nature is of dat die stoppeltjes zijn gebleekt
Ik heb Danny nog nooit zuiver/goed horen zingen bij The Voice.quote:
Nee vond ik ook.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Redefine het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar ik vond het wederom weer rommelig
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
* Uccie gaat naar de keuken voor een nieuw pakjeaanbiedingen FTW
Gebleektquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me steeds af, of ze nou ook blond van nature is of dat die stoppeltjes zijn gebleekt
Ja ik heb er speciaal een paar bewaardquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
![]()
hopelijk heb je ook nog wat m&ms, volgens mij heb je ze weer hard nodig om de valse noten niet te horen
mini magnums zijn mini pakjes boter..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
ik heb mini Magnums in de vriezert, want van kleine ijsjes word je niet dik.
Mattquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben voor Will I Am-kloon (naam nu alweer kwijt)
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:19 schreef Redefine het volgende:
Ik zal wel weer te kritisch zijn, maar ik vond het wederom weer rommelig
quote:
Will-he-looks-like toch gewoonquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben voor Will I Am-kloon (naam nu alweer kwijt)
quote:
Wendy zou zo'n jurk ook niet kunnen dragenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
presentatrice heeft een mooie jurk aan, beter dan de styling op rtl4
Nee, ik had de laptop nog nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]je hebt net een hele slechte opening gemist
Nou ja.... gemist....quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]je hebt net een hele slechte opening gemist
hehe dan moet je naar Holly kijken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet, maar Boob-lay, klinkt wel goed
Ik heb het even voor je aangevuldquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:22 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een totaal niet-interessante kandidaten zijn Mike, Matt en Andrea
Mm ik vond hem bij Paul de Leeuw een tijdje terug maar vervelend.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
De muziek doet mij ook weinig, maar volgens mij is ie wel sympathiek
Dat snap ik best als je bij Paul de Leeuw bentquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Mm ik vond hem bij Paul de Leeuw een tijdje terug maar vervelend.
Als ze hard praat, staat haar stem inderdaad altijd op standje schuurpapier.quote:
Enerverende choreografie ook die danseressenquote:
Ja, maar Leah is dan weer zo'n apart geval dat we niet kunnen zeggen dat ze saai isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]
er was nog een 4de, met die rare pony.. toch?
Op je wenken bediend zonet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Dit nummer mag van mij iets vlotter worden gezongen, maar dat heb ik wel vaker geloof ik
dan ben je niet de enigequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
Dit nummer mag van mij iets vlotter worden gezongen, maar dat heb ik wel vaker geloof ik
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Haha die Will... het lijkt wel een typetje van Andre van Duin
Dat denk ik van elk nummer wat Mike zingt. Dan vind ik dit al heel wat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
nou inderdaadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Enerverende choreografie ook die danseressen
Ik dacht al, waar doet ie me toch aan denkenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
De versie van The Fineyoung Cannibals was wel leuk hoorquote:
Echt zo'n nutteloze bijdragequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaadZie het nu pas, mijn ogen waren te erg gericht op zijn lelijke overhemd
24 uur tochquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef Burner82 het volgende:
LeMans gaat nog ff door... dus maar ff meekijken
Zijn overhemd hebben ze uit de bak bij de Primark meegepikt.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
nou inderdaadZie het nu pas, mijn ogen waren te erg gericht op zijn lelijke overhemd
dus datquote:
Beter dan die cover van Elvis?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
De versie van The Fineyoung Cannibals was wel leuk hoor
Ik zat al te kijken: hoe blijft ie hangen, maar de bovenkant is doorzichtig.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Met die kleur jurk aan ziet Jessie er gewoon ziekelijk uit
Dat see-through is niet zo geschikt voor tv, want het valt zo op. Dat kan op een podium.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:27 schreef Uccie het volgende:
Met die kleur jurk aan ziet Jessie er gewoon ziekelijk uit
Het origineel van Glee was beterquote:
Primark? Chav-store op de hoek!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zijn overhemd hebben ze uit de bak bij de Primark meegepikt.
niet meerquote:
Ze had gewoon iets in een knalkleur moeten aantrekken...vind ik dan hoorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat see-through is niet zo geschikt voor tv, want het valt zo op. Dat kan op een podium.
Primark = de Chav-store op de hoekquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Primark? Chav-store op de hoek!
Oh jeetjequote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
niet meerpaar uur bezig... is al 1 dode gevallen
![]()
Andrea ook nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Holly
Als ze gekke bekken zou trekken, zou ik het niet zien
Medelijdenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet hoe Andrea in de finale terecht is gekomen
Nee, ik ook totaal niet. Matige zangeresquote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:29 schreef Uccie het volgende:
Ik snap niet hoe Andrea in de finale terecht is gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |