Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Zou passenquote:
die gozer is dan ook glazenwasserquote:
Die hebben toch niet zoveel ruiten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
die gozer is dan ook glazenwasser
en ze zijn meestal ook nog van plasticquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die hebben toch niet zoveel ruiten?
Daaromquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
en ze zijn meestal ook nog van plastic
hij valt helemaal weg bij de lage tonenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Tot nu toe, qua zang wel 1 van de beste... moet alleen niet zo geforceerd laag gaan...
Ja, das helemaal niks... moet gewoon zingen zingen...quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
hij valt helemaal weg bij de lage tonen
3/4 gelijk aan mijn lijstjequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:28 schreef Adelante het volgende:
Ash
Andrea
Leah
Joseph
Dit gaat door per team.
quote:
Beetje trouwen met Chad Kroegerquote:
ik had haar liever naast mij zien liggen, maar het had altijd slechter dan Chad gekundquote:
Je valt op vrouwen met opgeschoren haar?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:33 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik had haar liever naast mij zien liggen, maar het had altijd slechter dan Chad gekund
ik hou van niet-standaard vrouwenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je valt op vrouwen met opgeschoren haar?
Andrea is niet standaard.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:34 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik hou van niet-standaard vrouwen
It's so tough... I can't... done...quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
It's so tough... I can't... done...
Black Eyed Peas doen mee?quote:
de man is een god, waar heb je het overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Liam Gallagher is nou juist het bewijs dat je niet hoeft te kunnen zingen om een artiest te zijn
Wacht even, er vliegt hier weer een pond spek voorbij want ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
Liam Gallagher is nou juist het bewijs dat je niet hoeft te kunnen zingen om een artiest te zijn
Structureer probleem geloof ik. Zo stond 'ie 10 jaar geleden ook al voor een microfoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Adelante het volgende:
Kon iemand die microfoon niet wat hoger zetten, die vent moet iedere keer bukken
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de man is een god, waar heb je het over
oasis, een van de grootste engelse bandsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..
Wel, een idioot is het ook, maar eveneens een artiest. What's the Story? Morning Glory is geniaal. Alhoewel, dat is mede dankzij zijn broer want die schreef het grootste gedeelte.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:40 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Echt niet...Sukkel, idioot en geen artiest..
Hij was niet de band hequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oasis, een van de grootste engelse bands
ninjaeditquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
laat maar, robie is volgende week
http://metro.co.uk/2013/0(...)erformances-3842222/
Die ander eet zijn hoed op.quote:
Met een Brock in zijn keelquote:
Doe Holly maar door.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:53 schreef Burner82 het volgende:
Die kermis danser mag wel naar huis... maar die blinde vind ik ook niks
nee, dat vind je piempie, je oren zijn al beschadigd.quote:
Zelfs dat vond ik niet eens.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vocaal is ze wel beter dan dat jochie, imho.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |