SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:
quote:
quote:
bedankt voor deze troostquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik deed het nog wel rustig aan. Moest zelfs het vorige topic weer openen om de lapo te kunnen quoten
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mobiel hou ik zodra we post 290 gepasseerd zijn op met posten. Als de doods dat ik per ongeluk de lapo pak en niet snel genoeg open. Laat staan (maar dat scheelt hier met een vaste OP) een nieuwe OP in elkaar te zetten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Luisteren jullie vanaf 21.00 ook nog allemaal mee?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
quote:
Gheghequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mobiel hou ik zodra we post 290 gepasseerd zijn op met posten. Als de doods dat ik per ongeluk de lapo pak en niet snel genoeg open. Laat staan (maar dat scheelt hier met een vaste OP) een nieuwe OP in elkaar te zetten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]En je top 10 begint om 22.00 uur pas.
Ah, de top 10 van dingeskidquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Jup, ben dan net thuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Dan start ik wel eerder met je top 10.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]ah fuck, ja sorry om 22:00 heb ik afgesproken met mensen...
Dat is die top 10.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, de top 10 van dingeskid
Van zijn geboortedag toch neem ik aan? of is dit iets anders?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, ben dan net thuis denk ik.
Doe je die top10 show?
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan start ik wel eerder met je top 10.
Heb er blijkbaar al 24 gedaan. Dit wordt mijn 25e.quote:
Ik noem geen datum.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
en dan weet iedereen wanneer ik jarig ben
Hooguit jaar/maand te radenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
Ja..... want zelfs die noem ik niet.quote:
oh, zon probleem is het nietquote:
doe maar es danquote:
is dat erg dan ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
OK, ik ga het proberen te raden (maand/jaar)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:41 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oh, zon probleem is het niet
[..]
doe maar es dan
Ga dan Sla-a-ha-penquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik ga het proberen te raden (maand/jaar)
Ben je aan het oefenen voor koe?quote:
Nee, want dan word ik om 3 uur wakker en dan is m'n ritme helemaal naar de tering.quote:
Refrigerator Car - Spin Doctors?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Refrigerator Car - Spin Doctors?
Oei, da's wel vroeg ja. Heb jij zo weinig slaap nodig. Als ik nu zou gaan pitten wordt ik pas rond 0500 wakker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik om 3 uur wakker en dan is m'n ritme helemaal naar de tering.
Ga eens naar bed...... naar bed......quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
goed geraden![]()
[ afbeelding ]
Eerder had ik genoeg aan 3-4 uur per nacht, dat trek ik niet zo heel best meer maar 6-7 uur is zat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, da's wel vroeg ja. Heb jij zo weinig slaap nodig. Als ik nu zou gaan pitten wordt ik pas rond 0500 wakker.
Ik zou die kat zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
goed geraden![]()
[ afbeelding ]
Oh heyquote:
Hoi broertjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
Melting, kind kijkt nog even een film op pc, als die klaar is tune ik in
beetje kruiden eroverheen, in de alufolie en dan in de ovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog een idee voor wat lekkers met scholfilet?
Heb geen bloem in huis blijkbaar, dus standaard filetje wordt het morgen niet
Ik ben geen schol liefhebber.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef WickedTunes het volgende:
Oudje, maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Gefileerd of met vel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
Ik ben geen kindquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je houdt niet van een aai over de bol?
Ik zit mobiel dus misschien ziet het er daarom een beetje vreemd uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]Bij mij stond het plaatje stil, maar na deze reactie heb ik er toch maar even op geklikt!
Je geeft je over ja?quote:
Top!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laatste nr melting daarna krijg je een go
Dat ben ik, ik overdrijf ook met spinnenquote:
Die ene van FB was wel freakyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik, ik overdrijf ook met spinnen
Ik zou echt op een andere planeet gaan wonenquote:
Dat heb je vlot gedaanquote:
Dank je....quote:
Broertje wederom mijn dank voor de prettige muziekquote:
Doet ut niequote:
zo die is kleinquote:
Al hoorde ik niet veelquote:
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.quote:
Das ook niet aardigquote:
Kijk nog eens goed.. Poot 7 steekt onder de vleugel uit rechts onder in beeld.. dus dan zal 8 wel achter die bovenste vleugel zittenquote:
Sorryquote:
Super irritant, heb je UPC?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Het is geen Vout hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!
'nuff said!
Dat nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef WickedTunes het volgende:
Wat hebben we dit weekend gedaan tot nu toe?
[ afbeelding ]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?quote:
Freaky eyesquote:
Psycho Catquote:
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachenquote:
Nee, KPN.quote:
Nog niet.....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?
Stream opnieuw starten werkt niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Maar wél al zijn jaar?quote:
Kan aan je modem liggen, die zijn niet te best bij KPN, ik heb er ook 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
The Ultimate Useless Machine
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachen
Zijn meerdere versies van!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkt beter dan de insanity workout!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarna
Ahquote:
Nee, want daarvan doet mijn hele lijf auwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt beter dan de insanity workout!
Oh.... dat is minder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah![]()
Gek jaar, was het jaar van mijn top trektocht door Maleisië en Borneo, en het jaar van het overlijden van mijn vader.
Daar is een uitgebreidere versie van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeker twee dagenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarna
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeker twee dagen
Geeft wel aan hoe goed die show was. Was in 2006 dat ik voor het laatst zo hard heb moeten lachen dat ik er zolang spierpijn van had.
quote:
quote:
Ik kan wel vaker zo hard lachen, maar niet uren achter elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeker twee dagen
Geeft wel aan hoe goed die show was. Was in 2006 dat ik voor het laatst zo hard heb moeten lachen dat ik er zolang spierpijn van had.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan wel vaker zo hard lachen, maar niet uren achter elkaar inderdaad
Ben er nog niet achter of het een snor- of een brom- is.quote:
Tien minuten fietsenquote:
Jakkesquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij lacht zelfs hardop als je radio maakt
quote:
quote:
Ik had een fotoquote:
Scooterquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Luister mee, en je weet het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik luister nog even niet mee, maar welk jaar doen we?
Ja komt volgende week uit, en die week er op met jongste, ik ga stuk om die mannetjesquote:
Ja en wij nietquote:
Ah, jij hebt ook geen mobieltje maar een handy ?quote:
das motorisierte fahrrad jah!quote:
Ik heb gewoon een autoquote:
Vrouwen kunnen dat, toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hee.
Oké, dan ga ik wel multi-mulitasken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hee.
Oké, dan ga ik wel multi-mulitasken.
quote:
Ja Cee, bijna 2009 zelfsquote:
Mag ik het jaar al raden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Und Mikrowellequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook geen mobieltje maar een handy ?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik het jaar al raden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee. Hij is nu weer dood.quote:
Hm, misschien moet ik die knakkers eens een mailtje sturen dan. Of kan ik gewoon zelf een modem neerpoten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan aan je modem liggen, die zijn niet te best bij KPN, ik heb er ook 1
Ja cheap ass shit uit China, althans volgens Zwabber en die heeft er wel verstand van, zelf 1 lijkt me beter want KPN heeft geen beterequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Hij is nu weer dood.
[..]
Hm, misschien moet ik die knakkers eens een mailtje sturen dan. Of kan ik gewoon zelf een modem neerpoten?
We worden oudquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Doop! komt uit 1993, dat weet ik nog want dat was in het zelfde jaar als dat Pray van Take That uit kwam en HOLY CRAP DAT WAS 20 JAAR GELEDEN SHIT ON A CRACKER.
Geboortejaar van pandaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Doop! komt uit 1993, dat weet ik nog want dat was in het zelfde jaar als dat Pray van Take That uit kwam en HOLY CRAP DAT WAS 20 JAAR GELEDEN SHIT ON A CRACKER.
Was niet zo moeilijk hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
met je krullen zwiepenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
*doet met Kally mee*
Leuker dan de Macarena.
Het jaar heb ik al correct geraden. Maand komt wel als Melting aan jouw top tien begintquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef adnapekkid het volgende:
sorry melting, ik moest ff weg, de wc had me nodig
Ze zitten nog helemaal opgestoken, ik wil de speldjes er niet uit doen want dan krijg ik het nooit meer het zelfde. Ik ga staand slapen en nooit meer wassen.quote:
Klopt aardig, hoewel ik wel meer slaap nodig heb dan dat!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Truth and you know it![]()
Wie heeft Jens geremixed?
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
dr zijn niet zo heel veel jaren van welk deze de top10 kan zijn, de meeste hier weten m'n leeftijd al
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijd![]()
haha hoezo dat danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijd![]()
Het is echt mooi zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zitten nog helemaal opgestoken, ik wil de speldjes er niet uit doen want dan krijg ik het nooit meer het zelfde. Ik ga staand slapen en nooit meer wassen.
Ik wist het niet, nu wel (bijna dan, want dat hangt ook van de maand af)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
dr zijn niet zo heel veel jaren van welk deze de top10 kan zijn, de meeste hier weten m'n leeftijd al
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist het niet, nu wel (bijna dan, want dat hangt ook van de maand af)
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]Beetje vers bloed in 't topic tussen al die ouwe mottenballen.
Nee, jij hebt ook luierstriemen staan nogquote:
Mooie zin dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ook luierstriemen staan nog
Het is een gavequote:
Zodat deze bazenplaten uit de 90's nu gedraaid worden!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
haha hoezo dat dan
edit: antwoord boven mij wss
Je moet niets hoor. Ik heb tegen dingeskid gezegt dat ik zou proberen maand/jaar van zijn geboorte te radenquote:
Ok ok, ik geef toe... mijn lichaam is inderdaad stokoudquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Metusalem. Vergeleken met een pasgeborene ben je stok- en stokoud.
Altijd toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ga je toch bazenmuziek draaien Melting?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zodat deze bazenplaten uit de 90's nu gedraaid worden!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ga je toch bazenmuziek draaien Melting?
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:25 schreef adnapekkid het volgende:
m'n zusje heeft vriendinnen beneden zitten voor dr verjaardag, muziek kan dus niet vol open
Ga hosselen dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:25 schreef adnapekkid het volgende:
m'n zusje heeft vriendinnen beneden zitten voor dr verjaardag, muziek kan dus niet vol open
OMG, wat een poepiequote:
nee danku, wat aan de jonge kantquote:
Pika vrat jou haast opquote:
Dit is zijn geboorteweek.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:28 schreef Cee het volgende:
Is dit ook de top 10 van zijn geboortemaand/week of van het jaar?
Zo mooiquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:28 schreef WickedTunes het volgende:
Deze mascotte mee naar het WK straks?![]()
[ afbeelding ]
Mag ik meeeeee?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja komt volgende week uit, en die week er op met jongste, ik ga stuk om die mannetjes
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
inb4 geanimeerde kutbeestjes van een eiland.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:29 schreef ToT het volgende:
inb4 geanimeerde kutbeestjes van een eiland.
oh, ik woon zelf ook in brabant, maar meer met z'n stippen en punten ofzoquote:
Je bent niet bekend met het top 40 systeem?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oh, ik woon zelf ook in brabant, maar meer met z'n stippen en punten ofzo
Oh, nee, daar snap ik ook geen bifi van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oh, ik woon zelf ook in brabant, maar meer met z'n stippen en punten ofzo
Ja maar ik ga wel naar de Nederlandse versie voor hemquote:
Hij doet ut nietquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent niet bekend met het top 40 systeem?
fieuw, ik ben niet de enigequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh, nee, daar snap ik ook geen bifi van.
Die Minions versta je toch nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik ga wel naar de Nederlandse versie voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |