Mag ik het jaar al raden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Und Mikrowellequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, jij hebt ook geen mobieltje maar een handy ?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mag ik het jaar al raden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Nee. Hij is nu weer dood.quote:
Hm, misschien moet ik die knakkers eens een mailtje sturen dan. Of kan ik gewoon zelf een modem neerpoten?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan aan je modem liggen, die zijn niet te best bij KPN, ik heb er ook 1
Ja cheap ass shit uit China, althans volgens Zwabber en die heeft er wel verstand van, zelf 1 lijkt me beter want KPN heeft geen beterequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee. Hij is nu weer dood.
[..]
Hm, misschien moet ik die knakkers eens een mailtje sturen dan. Of kan ik gewoon zelf een modem neerpoten?
We worden oudquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Doop! komt uit 1993, dat weet ik nog want dat was in het zelfde jaar als dat Pray van Take That uit kwam en HOLY CRAP DAT WAS 20 JAAR GELEDEN SHIT ON A CRACKER.
Geboortejaar van pandaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:17 schreef Cee het volgende:
Doop! komt uit 1993, dat weet ik nog want dat was in het zelfde jaar als dat Pray van Take That uit kwam en HOLY CRAP DAT WAS 20 JAAR GELEDEN SHIT ON A CRACKER.
Was niet zo moeilijk hoor.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
The Ultimate Useless Machine
met je krullen zwiepenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:18 schreef Cee het volgende:
[..]
*doet met Kally mee*
Leuker dan de Macarena.
Het jaar heb ik al correct geraden. Maand komt wel als Melting aan jouw top tien begintquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:19 schreef adnapekkid het volgende:
sorry melting, ik moest ff weg, de wc had me nodig
Ze zitten nog helemaal opgestoken, ik wil de speldjes er niet uit doen want dan krijg ik het nooit meer het zelfde. Ik ga staand slapen en nooit meer wassen.quote:
Klopt aardig, hoewel ik wel meer slaap nodig heb dan dat!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Truth and you know it![]()
Wie heeft Jens geremixed?
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijdquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
dr zijn niet zo heel veel jaren van welk deze de top10 kan zijn, de meeste hier weten m'n leeftijd al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |