Dat ben ik, ik overdrijf ook met spinnenquote:
Die ene van FB was wel freakyquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ben ik, ik overdrijf ook met spinnen
Ik zou echt op een andere planeet gaan wonenquote:
Dat heb je vlot gedaanquote:
Dank je....quote:
Broertje wederom mijn dank voor de prettige muziekquote:
Doet ut niequote:
zo die is kleinquote:
Al hoorde ik niet veelquote:
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.quote:
Das ook niet aardigquote:
Kijk nog eens goed.. Poot 7 steekt onder de vleugel uit rechts onder in beeld.. dus dan zal 8 wel achter die bovenste vleugel zittenquote:
Sorryquote:
Super irritant, heb je UPC?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Het is geen Vout hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!
'nuff said!
Dat nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef WickedTunes het volgende:
Wat hebben we dit weekend gedaan tot nu toe?
[ afbeelding ]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?quote:
Freaky eyesquote:
Psycho Catquote:
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachenquote:
Nee, KPN.quote:
Nog niet.....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?
Stream opnieuw starten werkt niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Maar wél al zijn jaar?quote:
Kan aan je modem liggen, die zijn niet te best bij KPN, ik heb er ook 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
The Ultimate Useless Machine
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachen
Zijn meerdere versies van!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Werkt beter dan de insanity workout!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarna
Ahquote:
Nee, want daarvan doet mijn hele lijf auwquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Werkt beter dan de insanity workout!
Oh.... dat is minder.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah![]()
Gek jaar, was het jaar van mijn top trektocht door Maleisië en Borneo, en het jaar van het overlijden van mijn vader.
Daar is een uitgebreidere versie van.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeker twee dagenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarna
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeker twee dagen
Geeft wel aan hoe goed die show was. Was in 2006 dat ik voor het laatst zo hard heb moeten lachen dat ik er zolang spierpijn van had.
quote:
quote:
Ik kan wel vaker zo hard lachen, maar niet uren achter elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeker twee dagen
Geeft wel aan hoe goed die show was. Was in 2006 dat ik voor het laatst zo hard heb moeten lachen dat ik er zolang spierpijn van had.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik kan wel vaker zo hard lachen, maar niet uren achter elkaar inderdaad
Ben er nog niet achter of het een snor- of een brom- is.quote:
Tien minuten fietsenquote:
Jakkesquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]jij lacht zelfs hardop als je radio maakt
quote:
quote:
Ik had een fotoquote:
Scooterquote:
Godverdommequote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
Luister mee, en je weet het.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik luister nog even niet mee, maar welk jaar doen we?
Ja komt volgende week uit, en die week er op met jongste, ik ga stuk om die mannetjesquote:
Ja en wij nietquote:
Ah, jij hebt ook geen mobieltje maar een handy ?quote:
das motorisierte fahrrad jah!quote:
Ik heb gewoon een autoquote:
Vrouwen kunnen dat, toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hee.
Oké, dan ga ik wel multi-mulitasken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja hee.
Oké, dan ga ik wel multi-mulitasken.
quote:
Ja Cee, bijna 2009 zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |