SPOILER: Uw DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan: klik HIER of kopieer anders de link en open 'm in je mediaspeler. Wij bevelen VLC Media Player aan.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's.
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppy (de verzoekjesautomaat) voor muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierboven om iets aan te vragen. Gup wordt beheerd door robdriessen. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Gup kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Wie draait er nu?
Kijk op www.radio49.nlDraait Gup? Da's onze verzoekjesbot. Staat er een andere naam? Dan heb je je antwoord.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het DJ team kan door een PM te sturen naar robdriessen. Zodra je een account hebt, krijg je de inloggegevens. Als je gaat draaien, laat jezelf dan wel even op het rooster zetten door een PM te sturen naar WebHawk of Rafeiro.
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Nee. Draai wat je leuk vindt, of beter nog: wat de luisteraars in het forum leuk vinden. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Meld je aan voor Melting's Efteling-meet! 24 Augustus.
Poll: Kom je ook naar de Efteling op 24 Augustus?
• Ja, gezellig!
• Nee hè, niet weer een meet!
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
quote:
quote:
quote:
quote:
bedankt voor deze troostquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik deed het nog wel rustig aan. Moest zelfs het vorige topic weer openen om de lapo te kunnen quoten
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mobiel hou ik zodra we post 290 gepasseerd zijn op met posten. Als de doods dat ik per ongeluk de lapo pak en niet snel genoeg open. Laat staan (maar dat scheelt hier met een vaste OP) een nieuwe OP in elkaar te zetten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Luisteren jullie vanaf 21.00 ook nog allemaal mee?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
quote:
Gheghequote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Mobiel hou ik zodra we post 290 gepasseerd zijn op met posten. Als de doods dat ik per ongeluk de lapo pak en niet snel genoeg open. Laat staan (maar dat scheelt hier met een vaste OP) een nieuwe OP in elkaar te zetten.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]En je top 10 begint om 22.00 uur pas.
Ah, de top 10 van dingeskidquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Jup, ben dan net thuis denk ik.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:33 schreef Melting het volgende:
Dan start ik wel eerder met je top 10.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:34 schreef adnapekkid het volgende:
[..]ah fuck, ja sorry om 22:00 heb ik afgesproken met mensen...
Dat is die top 10.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, de top 10 van dingeskid
Van zijn geboortedag toch neem ik aan? of is dit iets anders?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, ben dan net thuis denk ik.
Doe je die top10 show?
quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan start ik wel eerder met je top 10.
Heb er blijkbaar al 24 gedaan. Dit wordt mijn 25e.quote:
Ik noem geen datum.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
en dan weet iedereen wanneer ik jarig ben
Hooguit jaar/maand te radenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
Ja..... want zelfs die noem ik niet.quote:
oh, zon probleem is het nietquote:
doe maar es danquote:
is dat erg dan ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:38 schreef adnapekkid het volgende:
OK, ik ga het proberen te raden (maand/jaar)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:41 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
oh, zon probleem is het niet
[..]
doe maar es dan
Ga dan Sla-a-ha-penquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
OK, ik ga het proberen te raden (maand/jaar)
Ben je aan het oefenen voor koe?quote:
Nee, want dan word ik om 3 uur wakker en dan is m'n ritme helemaal naar de tering.quote:
Refrigerator Car - Spin Doctors?quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Refrigerator Car - Spin Doctors?
Oei, da's wel vroeg ja. Heb jij zo weinig slaap nodig. Als ik nu zou gaan pitten wordt ik pas rond 0500 wakker.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:44 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, want dan word ik om 3 uur wakker en dan is m'n ritme helemaal naar de tering.
Ga eens naar bed...... naar bed......quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
goed geraden![]()
[ afbeelding ]
Eerder had ik genoeg aan 3-4 uur per nacht, dat trek ik niet zo heel best meer maar 6-7 uur is zat.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei, da's wel vroeg ja. Heb jij zo weinig slaap nodig. Als ik nu zou gaan pitten wordt ik pas rond 0500 wakker.
Ik zou die kat zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
goed geraden![]()
[ afbeelding ]
Oh heyquote:
Hoi broertjequote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Kally het volgende:
Melting, kind kijkt nog even een film op pc, als die klaar is tune ik in
beetje kruiden eroverheen, in de alufolie en dan in de ovenquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog een idee voor wat lekkers met scholfilet?
Heb geen bloem in huis blijkbaar, dus standaard filetje wordt het morgen niet
Ik ben geen schol liefhebber.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef WickedTunes het volgende:
Oudje, maar blijft leuk:
[ afbeelding ]
Gefileerd of met vel?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:53 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
Ik ben geen kindquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je houdt niet van een aai over de bol?
Ik zit mobiel dus misschien ziet het er daarom een beetje vreemd uitquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:51 schreef ToT het volgende:
[..]Bij mij stond het plaatje stil, maar na deze reactie heb ik er toch maar even op geklikt!
Je geeft je over ja?quote:
Top!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Laatste nr melting daarna krijg je een go
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |