Kijk nog eens goed.. Poot 7 steekt onder de vleugel uit rechts onder in beeld.. dus dan zal 8 wel achter die bovenste vleugel zittenquote:
Sorryquote:
Super irritant, heb je UPC?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mijn internetverbinding is zo gaar dat de radio steeds uitvalt. Maar ik weet niet precies waar het aan ligt.
Het is geen Vout hè?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Jouw PC heeft gewoon door dat Melting weer aan het draaien is!
'nuff said!
Dat nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:04 schreef WickedTunes het volgende:
Wat hebben we dit weekend gedaan tot nu toe?
[ afbeelding ]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?quote:
Freaky eyesquote:
Psycho Catquote:
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachenquote:
Nee, KPN.quote:
Nog niet.....quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is dit wel al de top tien van dingeskid?
Stream opnieuw starten werkt niet?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Maar wél al zijn jaar?quote:
Kan aan je modem liggen, die zijn niet te best bij KPN, ik heb er ook 1quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, KPN.
Maar het blijft heel irritant. Sinds Melting begon met draaien al twee "hickups" gehad.
Die wil ik ook!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
The Ultimate Useless Machine
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachen
Zijn meerdere versies van!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef WickedTunes het volgende:
[ afbeelding ]
The Ultimate Useless Machine
Ik heb dagen spierpijn in mijn buik gehad daarnaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb met die kroningsshow echt rot gelachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |