quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijd![]()
haha hoezo dat danquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
En we zijn heeeeeeel blij met jouw leeftijd![]()
Het is echt mooi zoquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zitten nog helemaal opgestoken, ik wil de speldjes er niet uit doen want dan krijg ik het nooit meer het zelfde. Ik ga staand slapen en nooit meer wassen.
Ik wist het niet, nu wel (bijna dan, want dat hangt ook van de maand af)quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:20 schreef adnapekkid het volgende:
dr zijn niet zo heel veel jaren van welk deze de top10 kan zijn, de meeste hier weten m'n leeftijd al
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wist het niet, nu wel (bijna dan, want dat hangt ook van de maand af)
Noem je mij nu oud?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]Beetje vers bloed in 't topic tussen al die ouwe mottenballen.
Nee, jij hebt ook luierstriemen staan nogquote:
Mooie zin dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee, jij hebt ook luierstriemen staan nog
Het is een gavequote:
Zodat deze bazenplaten uit de 90's nu gedraaid worden!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:21 schreef adnapekkid het volgende:
[..]
haha hoezo dat dan
edit: antwoord boven mij wss
Je moet niets hoor. Ik heb tegen dingeskid gezegt dat ik zou proberen maand/jaar van zijn geboorte te radenquote:
Ok ok, ik geef toe... mijn lichaam is inderdaad stokoudquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Metusalem. Vergeleken met een pasgeborene ben je stok- en stokoud.
Altijd toch?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ga je toch bazenmuziek draaien Melting?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Zodat deze bazenplaten uit de 90's nu gedraaid worden!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ga je toch bazenmuziek draaien Melting?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |