Waarom 3 apps voor Apps kopen?quote:
Je taakbalk is superlelijk, je wallpaper is awesomequote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:06 schreef SherlockHolmes het volgende:
Aangezien de oude topics al dood en wel zijn, start ik een nieuwe
TS begint!
[ afbeelding ]
Uiteraard de App Store zelfquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Waarom 3 apps voor Apps kopen?
Ik overweeg het voor m'n volgende laptop. Maar m'n huidige is voorlopig nog te nieuw voor vervanging.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Draganta het volgende:
[..]
Je taakbalk is superlelijk, je wallpaper is awesome
Ik word kriebelig van al die icoontjesquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:29 schreef GeorgeMichael het volgende:
[ afbeelding ]
Lekkere teringzooi dus
quote:
Je kunt hem wel uit de stekker halen hoorquote:
Hier hetzelfde. Ik ga voor de iMac tegen die tijdquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik overweeg het voor m'n volgende laptop. Maar m'n huidige is voorlopig nog te nieuw voor vervanging.
Zondequote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:38 schreef GeorgeMichael het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Ik ga voor de iMac tegen die tijd
Welk OS is dat? Windows met Rainmeter?quote:
Gentoo Linux, met conky!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:59 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Welk OS is dat? Windows met Rainmeter?
Dit ziet er vreemd uitquote:
Een knop op Windows 8?quote:
Mis jij de startknop dan? Ik nietquote:
Het zorgt ervoor dat mijn Windows-toets werkt zoals het hoort (Start Menu na gebruik) en geen geswitch tussen Metro- en Desktop-modus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:22 schreef SherlockHolmes het volgende:
[..]
Mis jij de startknop dan? Ik niet
Ik nietquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zorgt ervoor dat mijn Windows-toets werkt zoals het hoort (Start Menu na gebruik) en geen geswitch tussen Metro- en Desktop-modus.
Ja, ik miste mijn startknop.
Komt terug met Windows 8.1quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
Heeft windows normaal geen startknop meer dan?
Oke, niet dat ik er last van heb.quote:
Maar die brengt je waarschijnlijk alleen maar naar het tegelscherm van Metro, niet naar het klassieke startmenu.quote:
Dat klopt ja, maarja gelukkig ook alternatieven voor mensen die er niet aan willen wennen. De keren dat ik in mijn Windows 8 installatie zit is Ctrl+x voldoende voor mijquote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar die brengt je waarschijnlijk alleen maar naar het tegelscherm van Metro, niet naar het klassieke startmenu.
om te kijken?quote:
Hihi, word je er zelf niet helemaal gek van?quote:
Nou jaquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:26 schreef Messina het volgende:
[..]
Hihi, word je er zelf niet helemaal gek van?
Jouw desktop lijkt op die van mijn ouders. Die zetten ook alles op hun desktop.
Ik wacht vol spanning op een nieuw plaatje!quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:28 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Nou jaGa hem straks wel even opruimen...
Komt er zo aan popje.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:29 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning op een nieuw plaatje!
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 13:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Waar vind ik die achtergrond?
Ben je zo spekkig ?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:58 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
Zo slank ben ik al 15 jaar niet meer
Series en filmsquote:Op zaterdag 15 juni 2013 14:08 schreef eQuaL het volgende:
[..]
om te kijken?
Zelf gewoon standaard windows 8 desktop (met startknop ja) met elke 15 minuten een andere background, random gedownload van interfacelift.com.
Ik zie medische diagnose en neurologie.quote:
En oogheelkunde & Seksuologiequote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie medische diagnose en neurologie.
U bent ziek in uw hoofd?
WTF, een machine uit de steentijd !quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef trovey het volgende:
Geen gezever en gezeik.![]()
[ link | afbeelding ]
Staan alleen wat filmpjes op die ik nog moet bekijken en een portable Word.
Geen gezever en gezeik, doet wat het moet doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:50 schreef Draganta het volgende:
[..]
WTF, een machine uit de steentijd !
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik zie medische diagnose en neurologie.
U bent ziek in uw hoofd?
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 17:18 schreef trovey het volgende:
Geen gezever en gezeik.![]()
[ link | afbeelding ]
Staan alleen wat filmpjes op die ik nog moet bekijken en een portable Word.
Ubuntuquote:Op zondag 16 juni 2013 12:41 schreef Lod het volgende:
[ afbeelding ]
Eigenlijk alleen een andere achtergrond gekozen dan de standaard, al werd deze ook meegeleverd door canonical.
Ik ging met mijn muis over jouw dock :xquote:
Werkte het?quote:Op zondag 16 juni 2013 14:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ging met mijn muis over jouw dock :x
Ere wie ere toekomt: dat was yvonnequote:Op woensdag 11 mei 2016 16:20 schreef Lod het volgende:
Dat je uberhaupt nog weet dat dit topic bestaat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |