Die krijgen volgens premier Al Miqdad (tegenover Poolse parlementariërs die vorige week in Syrië op uitnodiging Syrische parlement op bezoek waren) "550 jaar gevangenisstraf".quote:Op zondag 16 juni 2013 15:00 schreef IPA35 het volgende:
Dit is correct.
En als de Salafisten het land verlaten is dit misschien wel beter zelfs.
das de israelische lijnquote:Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef Terminator2000bc het volgende:
Jammer dat Wilders omtrent dit onderwerp geen standpunt heeft ingenomen.
quote:Op zondag 16 juni 2013 15:13 schreef Terminator2000bc het volgende:
Jammer dat Wilders omtrent dit onderwerp geen standpunt heeft ingenomen.
Heldere woorden van VB-topman Filip Dewinter (die omwille van Marokkaanse straatproblemen veel joodse liberale kiezers kon krijgen). Filip Dewinter is geen zetbaasje van de Israëlische overheid. Dit terwijl Geert Wilders zijn financiën, giften enz. uit Israël en de Verenigde Staten. Geert Wilders bezocht in 2011 maar liefst 34 keer de Israëlische Ambassade in Den Haag.quote:Filip Dewinter: „Ik zit hier niet als een advocaat van president Assad, maar in het Syrië van Assad hebben Christenen, minderheden en vrouwen ongekende vrijheden. Dat de joodse gemeenschap in Antwerpen het niet met mijn bezoek aan Syrië en het Syrische parlement eens is, maakt mij niet uit. Ik vertegenwoordig immers bovenal de VLAAMSE veiligheid en VLAAMSE bevolking. Ik vertegenwoordig NIET Israël, NIET de joden, NIET Iran, NIET Assad, maar VLAANDEREN. Ik verdedig niet het regime van Assad, maar onze media berichten onjuist, eenzijdig en leugenachtig over de opstandelingen, terroristen. Wij krijgen in Europa met terroristen aan onze poort, in onze wijken te maken. 500 tot 600 Belgische terroristen vechten er, tientallen zitten gevangen in legergevangenis in Aleppo. Drie zijn er gedood door het Syrische regeringsleger.
VRT. De Redactie. VRT Nieuws, interview 13 juni..
Israël bombardeert het Syrische Arabische regeringsleger telkens als de rebellen oprukten. Nu dus even niet.quote:
En de extreemrechtse Europeanen steunen Assad.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:24 schreef Veldkamp het volgende:
De extreemrechtse oorlogshaviken binnen de regering van de Staat Israël zijn uiterst fel anti-Assad
niks nieuws toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:27 schreef Veldkamp het volgende:
[..]
Israël bombardeert het Syrische Arabische regeringsleger telkens als de rebellen oprukten. Nu dus even niet.
Israël verpleegt, bewapent en lanceert terroristen (incl. Libische huurlingen) vanaf de bezette Syrische Golanhoogten naar Quneitra en andere gebieden. Dat hebben gevangen genomen rebellen en inwoners van de gouvernementen Al Quneitra en Daraa bevestigd.
Israël neemt de lijn anti-Iran (en anti-Rusland), dus anti-Assad (dus anti-Christenen, anti-minderheden, pro-salafistisch, pro-genocide, pro-koppensnellers) in. Dat is helder.
Wilders volgt erg slaafs.
Dit slaafse gedrag had ik van de PVV in dit (verweg) gebeuren zelfs niet verwacht. Het is wel duidelijk wie de PVV uiteindelijk (wie) betaalt, die bepaalt.
Serieus?quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
En de extreemrechtse Europeanen steunen Assad.
Dat is niet waar.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:29 schreef Shawn het volgende:
[..]
En de extreemrechtse Europeanen steunen Assad.
Sommige extreemrechtse Europeanen (zoals Breivik) en rechts-populistische Europeanen steunen Israël volledig. En zijn dus anti-Assad, zoals Wilders ook verplicht moet zijn (maar in zijn hart misschien niet wil zijn, gezien de takfiri-salafisten) van zijn betalende donateurs.quote:
De daders van al die aanslagen die je opnoemt zijn/waren geen teruggekeerde Syriëgangers. Blijkbaar hebben ze Syrië niet nodig om over te gaan op hun daad die zoals ze zelf ook zeiden een vergelding was voor de westerse oorlogen in moslimlanden.quote:Op zondag 16 juni 2013 15:45 schreef Veldkamp het volgende:
Dit vanwege de onthoofding van de Britse soldaat, de steekwonden van de Franse soldaat en zelfmoordaanslagen in het verleden in Europa.
hij is leuk :pquote:Op zondag 16 juni 2013 14:25 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er schijnen Syriërs daar getraind te worden maar de meeste milities zijn opgeleid door het Syrische leger zelf (eventueel met hun en tactieken van Hezbollah).
Ik vond nog wat grappigs:
[ afbeelding ]
Vlaams Belang en British National Party zijn noch anti-Syrisch, noch "gekocht door Israël".quote:Op zondag 16 juni 2013 15:47 schreef IPA35 het volgende:
De meeste extreem rechts bewegingen zijn gekocht door Israël. Kijk maar naar de EDL en de BNP.
Ook de PVV en VB zijn pro-Israël.
En dus zijn ze anti-Syrisch. Dat Dewinter dit nu doet valt me erg van hem mee.
Wat die Salafisten niet begrijpen, is dat ze worden geprostitueerd door slimme manipulatoren, die al weten wat die primitieve lieden denken, nog voor ze het zelf beseffen. Hun diep gewortelde haat maakt hen extreem gevaarlijk, en extreem kwetsbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 12:06 schreef Shawn het volgende:
Wat jij niet begrijpt is dat die salafisten hun religieuze plicht uitvoeren en niet strijden voor het Witte Huis.
Hoe worden ze gemanipuleerd door zgn. slimme manipulatoren en hoe is wat zij doen in strijd met hun geloof?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:24 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Wat die Salafisten niet begrijpen, is dat ze worden geprostitueerd door slimme manipulatoren, die al weten wat die primitieve lieden denken, nog voor ze het zelf beseffen. Hun diep gewortelde haat maakt hen extreem gevaarlijk, en extreem kwetsbaar.
Dat vind jij, kennelijk. De oorsprong van die strijd voert ons terug naar het aantreden van de vader van de huidige president, en de wijzigingen die hij doorvoerde om gedaan te krijgen dat ook seculieren toegang zouden krijgen tot overheidsfuncties; dat vrouwen gelijke rechten zouden krijgen aan mannen; en dat het iedereen vrij zou staan naar eigen keuze een godsdienst te belijden. Daar was de 'Muslim-Brotherhood' niet blij mee. Om het maar zachtjes uit te drukken. Ze begonnen hun "long campaign of terror", die duurde van 1976 tot 1982. En nu weer de kop op heeft gestoken, na zorgvuldige voorbereidingen in de VS. Ik zie daar niks nobels in.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:30 schreef Shawn het volgende:
Strijden tegen het regime van Bashar al-Assad is nobel te noemen.
Is het verboden voor moslims om in een islamitisch land te strijden voor de islamitische wetgeving, of mogen alleen seculiere ongelovigen dat?quote:Op zondag 16 juni 2013 17:47 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Dat vindt jij, kennelijk. De oorsprong van die strijd voert ons terug naar het aantreden van de vader van de huidige president, en de wijzigingen die hij doorvoerde om gedaan te krijgen dat ook seculieren toegang zouden krijgen tot overheidsfuncties; dat vrouwen gelijke rechten zouden krijgen aan mannen; en dat het iedereen vrij zou staan naar eigen keuze een godsdienst te belijden. Daar was de 'Muslim-Brotherhood' niet blij mee. Om het maar zachtjes uit te drukken. Ze begonnen hun "long campaign of terror", die duurde van 1976 tot 1982. Ik zie daar niks nobels in.
De vraag suggereert dat ik akkoord zou kunnen gaan met een wereld die wordt opgedeeld aan de hand van een onderscheid op basis van religie. Daar ga ik niet mee akkoord. Ik vind dat iedereen zelf mag bepalen in welke versie van het Grote Joodse Sprookjesboek men gelooft, en welke supplementen en wijzen men in het verlengde daarvan adoreert. Zolang dat niet ten koste gaat van de vrijheid van anderen om HUN versie, of in in geheel GEEN Sprookjesboek als inspiratiebron te gebruiken.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:49 schreef Shawn het volgende:
Is het verboden voor moslims om in een islamitisch land te strijden voor de islamitische wetgeving, of mogen alleen seculiere ongelovigen dat?
Je wilt je ongeloof opdringen aan gelovigen. Ain't gonna happen.quote:Op zondag 16 juni 2013 17:55 schreef Duizend-Bommen het volgende:
Zolang dat niet ten koste gaat van de vrijheid van anderen om HUN versie, of in in geheel GEEN Sprookjesboek als inspiratiebron te gebruiken.
Doet me denken aan:quote:Op zondag 16 juni 2013 18:11 schreef IPA35 het volgende:
The next time Israel dares to violate Syrian air space, there are
orders to retaliate with missile fire without referring back to the
leadership,” Shalash was quoted as saying by the Saudi-owned Al
Arabiya satellite channel. “
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |