quote:
Ik zal een tr doen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:14 schreef Karina het volgende:
Of gewoon weg... die foto is gewoon fucking eng.
Ja dat zie ik en in antwoord op de volgende vraag die gaat komen, ik zie nu niks.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:32 schreef Specularium het volgende:
Als iemand een TR zet, zie jij die dan ook, Corrie?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:33 schreef Drugshond het volgende:
2 legends.... in there own way.
Geweldig om (die opa's) te zien...Geweldig...hands down.
Gifted........(yo go girl).quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
Mijn laptop trekt het niet zo goed, het hapert de hele tijd.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:56 schreef Karina het volgende:
Wel een heerlijk broodje gemaakt: hard wit puntje
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga vandaag aan planking doen..... beetje hopeloos/aso rondhangen op 2 stoeltjes in de binnenstad.
De welvaart!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 13:13 schreef Karina het volgende:
Hola
Ik ben net klaar met soppen en zo, nu maar even kijken of ik nog geld heb om rekeningen te betalen. Ik kreeg wel maar liefst 98 cent terug van Waternet omdat ik minder had verbruikt, toch weer 1 ijsje
Ja als ik niet aan het werk ben, dan ben ik wel aan het neuken, en anders op FOK.quote:
Jammer dan, ik kan niet meer.quote:
wordt hoog tijd dat u gaat sporten jongeman.quote:
Waaghals wil zich daar bij jou niet aan wagen?quote:
Een in allen en allen in een.quote:
Seks voor het huwelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:24 schreef hexje het volgende:
[..]
Waaghals wil zich daar bij jou niet aan wagen?
quote:
Nou Njos, hij wijst het niet af. Dus bereidt jezelf maar voor.quote:
Kan je lekker op neuken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 15:57 schreef Karina het volgende:
Mijn nieuwe kussens zijn net gebracht, ze zijn GROOOOTT.
Of in een jacuzzi.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja dat is het eerste waar jij weer aan denkt
Neuken wel dus?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die kussens of neukenDie kussens lijkt me geen goed idee.
Best lekker eigenlijk, zolang die jets maar niet op verkeerde plekken stralen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit gedaan in een jacuzzi. Tja waarom niet.
Heeee ik ben weer een haar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:08 schreef Tem het volgende:
Hexje wil ook wel eens dat van haar sterretje een rondje wordt gemaakt, zo te lezen.
Als je er voor gaat staan is het vast een lekker gevoelquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Best lekker eigenlijk, zolang die jets maar niet op verkeerde plekken stralen.
Oh dat zal vast wel, maar de bedoeling is dat er iets anders ingaat dan een waterstraal toch?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je er voor gaat staan is het vast een lekker gevoelBij vrouwen dan he?
Je kunt het zien als een opwarmertje lijkt mequote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh dat zal vast wel, maar de bedoeling is dat er iets anders ingaat dan een waterstraal toch?
Ja ik heb vanochtend inspiratie opgedaan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het zien als een opwarmertje lijkt meEn daarna kan er wel iets anders in.
Lekker bezig VS
Vanmorgen bezig geweest in een jacuzzi? Of met kussens?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik heb vanochtend inspiratie opgedaan.
Dat eerste.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen bezig geweest in een jacuzzi? Of met kussens?
Details zijn verder niet nodig
Dat MOET iemand met geld zijn geweest, anders heeft hij geen jacuzzi. Ik zal het met een douche moeten doenquote:
Och viel wel mee, denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat MOET iemand met geld zijn geweest, anders heeft hij geen jacuzzi. Ik zal het met een douche moeten doenOf eigenlijk: onder de douche.
Geld boeit me sowieso niet, maar een jacuzzi is wel lekker. Onder de douche is maar een beetje behelpen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och viel wel mee, denk ik.
Geld boeit me niet zo, tenzij relatie.
Maar onder de douche is ook nice.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Geld boeit me sowieso niet, maar een jacuzzi is wel lekker. Onder de douche is maar een beetje behelpen.
Maar ik ga even zonnen, ik zie dat die doorkomt
Het zal ook eens niet zo zijn he. Zal straks wel nog erger zijn als ze in de zon heeft gelegen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:23 schreef hexje het volgende:
Ik zie weer nette gesprekken waar ene Karina bij betrokken is.
Ik heb grote schoonmaak gedaan in huis....overal spierpijnquote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Pff ik heb vandaag maar weer eens gesport na een tijdje lui te zijn geweest. Nu al overal spierpijn
Nee hoor, alle onkuise gedachten zijn weer weg.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:33 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Het zal ook eens niet zo zijn he. Zal straks wel nog erger zijn als ze in de zon heeft gelegen.
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:36 schreef Tem het volgende:
De dames hebben elkaar weer gevonden met z'n allen.
Kunnen wel hoor...alleen niet op gebouwdquote:
Fixed.quote:
Wat is mountain dew nou weer? Oh, een frisdrank. Klinkt ook vies ja.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:47 schreef Specularium het volgende:
Wat is Mountain Dew trouwens smerig.
Snap je gelijk dat die Amerikanen totaal geen smaak meer over hebben.
Aspartaam, nom nomquote:
Het klinkt niet vies, ziet er ook niet vies uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat is mountain dew nou weer? Oh, een frisdrank. Klinkt ook vies ja.
Klinkt ook niet echt lekker...zoete 7-upquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klinkt niet vies, ziet er ook niet vies uit.
Is gewoon extra zoete 7-up.
Zelfs het logo lijkt hetzelfde.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:07 schreef sp3c het volgende:
k dronk net een blikje Parbo bier
ik zat niet op te letten en een of andere grapjas had het blikje tussen de Amstel bier blikken gestopt blijkbaar![]()
het is gewoon Amstel bier gebrouwen in Suriname en 2x zo duur![]()
![]()
in Denemarken waren ze al 2x zo duurquote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:13 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij zijn die groene Heineken export flesjes in de VS ook 2x zo duur.
Twente de Geksteeeeeee.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:54 schreef Tem het volgende:
Beetje grote smoel opzetten als je uit Twente komt.
Nee, wel een houten dildo.quote:
Julian Claryquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben de Koning van de SC.
[ afbeelding ]
Kokoswater is wel lekker...rechtstreeks uit de kokosnootquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Tem het volgende:
Hier hebben ze weer wat bijzonders gekocht, kokoswater.Smaakt naar uilenzeik.
Zal wel een vrouwendingetje zijn dan.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kokoswater is wel lekker...rechtstreeks uit de kokosnoot
Is gezond hoor kokos, en ontstekingsremmendquote:
Welke?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:28 schreef Tem het volgende:
Hier hebben ze weer wat bijzonders gekocht, kokoswater.Smaakt naar uilenzeik.
Ja dat zei ze ook. Nog steeds vind ik het niet te buizen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is gezond hoor kokos, en ontstekingsremmend
Typisch mannen...als het gezond is, moeten ze het niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja dat zei ze ook. Nog steeds vind ik het niet te buizen.
Ekoplaza denk ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Typisch mannen...als het gezond is, moeten ze het niet.
Waar heeft ze het gekocht?
Oh ik zie dat ik er eentje in de buurt heb, nooit gewetenquote:
Dat is kokosmelk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kokoswater is wel lekker...rechtstreeks uit de kokosnoot
Nee melk is geperst van het vruchtvlees, kokoswater is het water wat erin zit als je 'm open maakt.quote:
Wel geprobeerd maar meneer doet niet aan die onzin. Het moet helemaal gepureerd zijn anders kotst ie alles uit. Bedoeling is dat we zelf potjes gaan maken maar nu is het nog van die biologische potjes van Hipp en Biobim.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Doen jullie ook aan de Rapley methode, Tem? Ja zeker?
Haha okee. Vind ik er altijd wel tof uitzien op de teevee, die kindjes die voor het eerst een stuk broccoli eten ofzo.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel geprobeerd maar meneer doet niet aan die onzin. Het moet helemaal gepureerd zijn anders kotst ie alles uit. Bedoeling is dat we zelf potjes gaan maken maar nu is het nog van die biologische potjes van Hipp en Biobim.
Ziet er lekker uit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Welke?
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Corrie ook, maar dat komt door d'r gebit.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
Ik pureer ook alles, lekker lasagne met een rietje.
Klopt hoor, alleen als ze niet meer eten ga je er wel anders over denkenquote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha okee. Vind ik er altijd wel tof uitzien op de teevee, die kindjes die voor het eerst een stuk broccoli eten ofzo.
Ik kwam daar een keer per ongeluk, was even schrikken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:49 schreef Tem het volgende:
Zo, en nu ga ik hetzelfde verkondingen in OUD.
ik durf er niet eens naartoequote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam daar een keer per ongeluk, was even schrikken.
Ben er nog nooit wezen kijken zelfs.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam daar een keer per ongeluk, was even schrikken.
Gewoon ergens een baby stelen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga er maar denk ik een draagmoeder zoeken.
* Voorschrift boekt vakantie naar Thailand.quote:
Dat was ook in dat topic over die 2 dode jochies, over de omgangsregeling.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Tem het volgende:
Ik ben eens in zo'n discussie over de opvang beland. Daar word je als man gewoon buitengesloten door die moekes.
Verschrikkelijke types. Daar hoor je Hexje dan weer niet over.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat was ook in dat topic over die 2 dode jochies, over de omgangsregeling.
Waarom?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:52 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ga er maar denk ik een draagmoeder zoeken.
Voor meer VS'jes op deze wereld.quote:
Zeker wel, de wereld is vast beter af met wat VS klonen.quote:
Ouders van wie?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:04 schreef hexje het volgende:
Ik was laatst in oud in het topic van de ouders van engeltje.
engeltjes als in overleden kindjes?quote:
Ja, daarom klikte ik ook. Zo van: engeltjes als in overleden kindjes?quote:
Je wilt toch niet zeggen dat dit ouders zijn die hun kinderen geweldig vinden....quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja, daarom klikte ik ook. Zo van: engeltjes als in overleden kindjes?
Je denkt hetzelfde als mij, je bent een man ben ik bang.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat dit ouders zijn die hun kinderen geweldig vinden....
Ik beantwoordde je vraag met een ja. Het gaat dus over overleden kinderen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat dit ouders zijn die hun kinderen geweldig vinden....
Lekker online keuvelen over je dode peuter.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik beantwoordde je vraag met een ja. Het gaat dus over overleden kinderen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt hetzelfde als mij, je bent een man ben ik bang.
Jahaaaaa lastig he?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef Uccie het volgende:
[..]daar zou jij toch juist blij van moeten worden....maar ik moet je teleurstellen of niet...of wel, ja nu weet ik het niet meer hoor
Oh ok, dan begreep ik het verkeerd. Dat zou geen ouder moeten meemaken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik beantwoordde je vraag met een ja. Het gaat dus over overleden kinderen.
Niks mis met je leed delen met lotgenoten.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lekker online keuvelen over je dode peuter.
Geluk deel je, leed niet.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks mis met je leed delen met lotgenoten.
Als ik.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je denkt hetzelfde als mij, je bent een man ben ik bang.
Ja zo stel ik me discussies over "engeltjes" ook wel voor.quote:
Sommige mensen hebben dat echt nodig, ervaringen en gevoelens met elkaar bespreken.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:14 schreef hexje het volgende:
[..]
Niks mis met je leed delen met lotgenoten.
Hallo ik ben VS, en ik ben alcoholicus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat echt nodig, ervaringen en gevoelens met elkaar bespreken.
Net als patiëntenverenigingen, ik kan daar niet zoveel mee.
Daar zijn instellingen voor waar dat beter kan dan online.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben dat echt nodig, ervaringen en gevoelens met elkaar bespreken.
Aids.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:17 schreef Voorschrift het volgende:
En ik heb een blauwe plek op m'n hand, en doet geen pijn, en weet niet hoe ik die gekregen heb.
DAT zijn pas wereldproblemen mensen.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat is dan wel heel snel gegaan.quote:
Ik ben als tiener eens naar zo'n adoptiekinderenbijeenkomst geweest ...mijn moeder zei al, dat is niets voor jou...nou ze had gelijkquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hallo ik ben VS, en ik ben alcoholicus.
Allemaal van die depri kutkoters die zelfmoordtips uitdeelden zeker?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben als tiener eens naar zo'n adoptiekinderenbijeenkomst geweest ...mijn moeder zei al, dat is niets voor jou...nou ze had gelijk
Nou dat mensen met bepaalde ziektes of situaties met lotgenoten in contact willen komen. Ik ken mensen die dat heel sterk hebben, maar zelf vind ik dat helemaal niet fijn.quote:
Heb ik ook gedaan, was ook niks voor mij want ik ben helemaal niet geadopteerd.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben als tiener eens naar zo'n adoptiekinderenbijeenkomst geweest ...mijn moeder zei al, dat is niets voor jou...nou ze had gelijk
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was ook niks voor mij want ik ben helemaal niet geadopteerd.
Wetenschappelijk gezien moet ik daar juist om lachen dan.quote:
quote:Gay men despite their cynicism, sarcasm and jaded point of view are hopeless romantics
Nou dat nog net niet, maar er was zo'n gast uit Bolivia die aan het klagen was dat hij zijn identiteit niet kon vinden, want hij voelde zich niet nederlands en zijn ouders begrepen hem niet, dus ik zei:quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Allemaal van die depri kutkoters die zelfmoordtips uitdeelden zeker?
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, was ook niks voor mij want ik ben helemaal niet geadopteerd.
Ja ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van een 'steun' groep.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, maar er was zo'n gast uit Bolivia die aan het klagen was dat hij zijn identiteit niet kon vinden, want hij voelde zich niet nederlands en zijn ouders begrepen hem niet, dus ik zei:
ga je toch lekker terug naar Bolivia weer op een vuilnisbelt leven.
Dat viel niet zo goed
Prima opmerking.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet, maar er was zo'n gast uit Bolivia die aan het klagen was dat hij zijn identiteit niet kon vinden, want hij voelde zich niet nederlands en zijn ouders begrepen hem niet, dus ik zei:
Dat viel niet zo goed
Het was geen steungroep...het zou gezellig moeten zijn, nou ben maar de stad in gegaan met mijn vrienden met biologische ouders, veel gezelligerquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van een 'steun' groep.
Je zou wel een kloon van me kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het was geen steungroep...het zou gezellig moeten zijn, nou ben maar de stad in gegaan met mijn vrienden met biologische ouders, veel gezelliger
Wat kortzichtig.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat viel niet zo goed
Gangbang Fistfuck-fest?quote:
Corrie lijkt me wel iemand die de geraniums nog dood laat gaan ook.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
Zou ze dan geraniums hebben om doorheen te loeren?
Van die neppe, omdat demente bejaarden altijd vergeten water te geven.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:30 schreef Uccie het volgende:
Zou ze dan geraniums hebben om doorheen te loeren?
GMTA.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie lijkt me wel iemand die de geraniums nog dood laat gaan ook.
Of ze zijn extreem stil als ze honger hadden.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:32 schreef Uccie het volgende:
Ik ben dan ook al dement...daarom heb ik huisdieren die hoor je als ze honger hebben
Voor die tijd heb ik ze dan wel al gehoord, het zijn vogelsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of ze zijn extreem stil als ze honger hadden.
Vogels zijn leuk, ze schijten alleen zoveel.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor die tijd heb ik ze dan wel al gehoord, het zijn vogels
Eentje is zindelijk, de andere vliegen niet dus die blijven altijd boven een plastic mat zitten. Even dweiltje erover en klaar.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vogels zijn leuk, ze schijten alleen zoveel.
Hoe maak je zo'n ding zindelijk?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Eentje is zindelijk, de andere vliegen niet dus die blijven altijd boven een plastic mat zitten. Even dweiltje erover en klaar.
Heeft ie zichzelf deels aangeleerd, maar timen en op tijd in de kooi houden.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kijk wel eens in OUD hoor. Vind dat zwangerschapstopic altijd wel leuk, en de fototopics /nopedo
Tering, als mijn eierstokken er van binnen zou uit zouden zien, zou ik me om laten bouwenquote:
Heb je ze ooit bekeken dan?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Tering, als mijn eierstokken er van binnen zou uit zouden zien, zou ik me om laten bouwen
Nee een dokter welquote:
Gelukkig hebben we de foto's nog?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze rammelen wel!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Die van mij glimmen niet zo geloof ik.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:42 schreef Modus het volgende:
Als Waaghals er straks ineens 2x per dag op mag, moet ie zich zorgen gaan maken.Haha, ik ben niet eens aan de pil.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Als Waaghals er straks ineens 2x per dag op mag, moet ie zich zorgen gaan maken.Ik heb laatst in een ander topic tips gegeven hoe mannen dit kunnen voorkomen. 1 tip heeft met de kringspier te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwarte Piet is uit!
https://www.youtube.com/w(...)bedded&v=OV3xp5ZXSYA
Voorkomen klaar te komen?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb laatst in een ander topic tips gegeven hoe mannen dit kunnen voorkomen. 1 tip heeft met de kringspier te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:55 schreef Modus het volgende:
Dan zou ik het volgens mij nog steeds niet vertrouwen trouwens..
Nee, zo'n buitenbaarmoederlijke darmzwangerschap is ook niet zonder risico's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, ik ben niet eens aan de pil.Lekker handig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een slimme meid begint op tijd.quote:
Das waar. Mijn eicellen zijn verschrompeld. Gelukkig zijn er artsen in Amerika waar ik terecht kan.quote:
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 20:59 schreef hexje het volgende:
[..]
Das waar. Mijn eicellen zijn verschrompeld. Gelukkig zijn er artsen in Amerika waar ik terecht kan.
Is dat de enige oplossing? Wel erg radicaal.quote:
Als Waaghals er straks ineens 2x per dag op mag, moet ie zich zorgen gaan maken.Ik wil 3 kinderen, dus dat betekent 3 keer seks na het huwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
Mag je wel opschieten, opa.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:10 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik wil 3 kinderen, dus dat betekent 3 keer seks na het huwelijk.
Ik heb nu al medelijden met die vriendin van je.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:13 schreef Tem het volgende:
Drie jongens is hier het doel. Allemaal van die irritantie types als dat ik zelf ben.
Mijn oma en opa hadden er 12.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die vriendin van je.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met die vriendin van je.
Jeetje, wat een konijnen.quote:
Niet om de 3 jongens maar om de irritante types.quote:
12 kinderen was altijd wel veel toch? Misschien niet in de bible belt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was toen normaal.
Is wel leuk zo'n grote familie.
Niet zo moeilijk doenquote:
Dat had ik ook niet gezegdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |