ga ik daar welquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef TwenteFC het volgende: [..] Bij Twente zijn er nog 2000 over.
hoeveel ppt kan op een SCC?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Kun jij dan de CL PPT's voor mij kopen Tjacka?
Ajax weer kampioen zien worden, wel zin in ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme zin in het nieuwe seizoen godverdomme.
4 volgens mij. Anders moet ik het aan mn oompje vragenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel ppt kan op een SCC?
en als ik hem heb prima hoor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax weer kampioen zien worden, wel zin in ja.
ah dan is het goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
4 volgens mij. Anders moet ik het aan mn oompje vragen.
En als je mensen kent die naast je zitten ofzo, als je een SCC krijgt, die niet naar Ajax-Feyenoord kunnen door vakantie ofzo moet je het ook zeggen hehquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dan is het goed.![]()
hoor je nog wel dan.
Oekraine is geen racistisch land man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen de supporters daar leuk vinden. Tyfusnazi's.
Of je neemt zelf een sccquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je mensen kent die naast je zitten ofzo, als je een SCC krijgt, die niet naar Ajax-Feyenoord kunnen door vakantie ofzo moet je het ook zeggen heh.
De keer dat ze geen kampioen worden en Feyenoord wel komt steeds dichterbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax weer kampioen zien worden, wel zin in ja.
Durven ze niet. Voor je het weet valt Lens ze aan in de catacombenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen de supporters daar leuk vinden. Tyfusnazi's.
Ja je moet niet fucken met Morphie. Anders haalt ie zijn matties erbij. De kanjer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoi, ban sloeg nergens op he? Voor een grapje 2 weken
Het lijkt hier .....-..... welquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Binnenkort ben ik aan de macht met Onlogisch als mijn Goebbels. Ik kan er 3 weken van maken als je niet netjes in het gareel loopt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Is die DJ Morph nog langs geweest na de Foktok gebeurtenissen?
quote:
Heil LR.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnenkort ben ik aan de macht met Onlogisch als mijn Goebbels. Ik kan er 3 weken van maken als je niet netjes in het gareel loopt.
ja maar lul de behanger bleef niet langquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Is die DJ Morph nog langs geweest na de Foktok gebeurtenissen?
MImimimimimimi heb et druk met me scriptie boehoehoe. Maar als er even wat bans uitgedeeld moet worden staat meneertje vooraan hoor. Goffetomme.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:46 schreef Caland het volgende:
Morpheus is niet altijd online.
Maar wanneer hij dat wel is vallen er kankerveel bans.
Bedenk die meme er zelf maar bij.
jaja ik kan zelf de eerste wedstrijd niet denk ik trouwens.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je mensen kent die naast je zitten ofzo, als je een SCC krijgt, die niet naar Ajax-Feyenoord kunnen door vakantie ofzo moet je het ook zeggen heh.
niksquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
Maar wat was er nou met die fokstok en een lijstje van oberstor.... ehh Yvonne.
jij was hetquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:48 schreef Caland het volgende:
Maar wat was er nou met die fokstok en een lijstje van oberstor.... ehh Yvonne.
Nee.quote:
ja verneuk het maar weer he kankerhomoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel een oude grap though. Is door dat andere forum al eens gedaan.
Ik maak je helemaal kapot. Kom dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ja verneuk het maar weer he kankerhomo
oh wel flauw danquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel een oude grap though. Is door dat andere forum al eens gedaan.
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen 15.00 Rotterdam CS. Breng je negers.
Inferieur volkquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezen
Prima, ik neem HMF en Onlogisch mee. Onlogisch slingert die gasten gewoon even de Maas over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezen
HMF? Nee dan blijf ik wel thuis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Prima, ik neem HMF en Onlogisch mee. Onlogisch slingert die gasten gewoon even de Maas over.
DiepdeKuipopnieuwUitquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
was de vriend van hmf vandaag nog online?
Ik koop de volgende keer wel een biertje voor je om het te vieren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou typen maarrrrrrrr;
De Feyenoorders zijn terug.
Nee dat was zijn huisgenoot. Zijn vriend was hier eerder met alle discriminatie van dien.quote:
Het was de buurjongen van de vriend van zijn huisgenoot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat was zijn huisgenoot. Zijn vriend was hier eerder met alle discriminatie van dien.
Echt verschrikkelijk natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |