Nee.quote:
ja verneuk het maar weer he kankerhomoquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel een oude grap though. Is door dat andere forum al eens gedaan.
Ik maak je helemaal kapot. Kom dan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:50 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
ja verneuk het maar weer he kankerhomo
oh wel flauw danquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee.
Wel een oude grap though. Is door dat andere forum al eens gedaan.
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Morgen 15.00 Rotterdam CS. Breng je negers.
Inferieur volkquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezen
Prima, ik neem HMF en Onlogisch mee. Onlogisch slingert die gasten gewoon even de Maas over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Is goed mattie. Ik rol met die Albanezen
HMF? Nee dan blijf ik wel thuis.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:52 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Prima, ik neem HMF en Onlogisch mee. Onlogisch slingert die gasten gewoon even de Maas over.
DiepdeKuipopnieuwUitquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef Tjacka het volgende:
was de vriend van hmf vandaag nog online?
Ik koop de volgende keer wel een biertje voor je om het te vieren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:55 schreef TwenteFC het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou typen maarrrrrrrr;
De Feyenoorders zijn terug.
Nee dat was zijn huisgenoot. Zijn vriend was hier eerder met alle discriminatie van dien.quote:
Het was de buurjongen van de vriend van zijn huisgenoot.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee dat was zijn huisgenoot. Zijn vriend was hier eerder met alle discriminatie van dien.
Echt verschrikkelijk natuurlijk
Niet zuipen vnv?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen commotie geen commotie. Maar ik ben tukken ouwe reus
kusjequote:Op donderdag 13 juni 2013 23:58 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Geen commotie geen commotie. Maar ik ben tukken ouwe reus
Deze manquote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
jij werkt van negen tot vijf
ik niet nigger ik werk met een .9 erbij
Van creatine kun je wel acne krijgen heh.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vandaag m'n eerste pot creatine binnen gekregen.
jij slaap niet voor 4 uur dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik zet 'm gewoon op.
Welnee man, weet je hoeveel fabeltjes er over creatine de ronde doen? Sowieso heb ik daar nog nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Van creatine kun je wel acne krijgen heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |