ga ik daar welquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:37 schreef TwenteFC het volgende: [..] Bij Twente zijn er nog 2000 over.
hoeveel ppt kan op een SCC?quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Smoofie het volgende:
Kun jij dan de CL PPT's voor mij kopen Tjacka?
Ajax weer kampioen zien worden, wel zin in ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Godverdomme zin in het nieuwe seizoen godverdomme.
4 volgens mij. Anders moet ik het aan mn oompje vragenquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoeveel ppt kan op een SCC?
en als ik hem heb prima hoor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax weer kampioen zien worden, wel zin in ja.
ah dan is het goed.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
4 volgens mij. Anders moet ik het aan mn oompje vragen.
En als je mensen kent die naast je zitten ofzo, als je een SCC krijgt, die niet naar Ajax-Feyenoord kunnen door vakantie ofzo moet je het ook zeggen hehquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ah dan is het goed.![]()
hoor je nog wel dan.
Oekraine is geen racistisch land man.quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Zullen de supporters daar leuk vinden. Tyfusnazi's.
Of je neemt zelf een sccquote:Op donderdag 13 juni 2013 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En als je mensen kent die naast je zitten ofzo, als je een SCC krijgt, die niet naar Ajax-Feyenoord kunnen door vakantie ofzo moet je het ook zeggen heh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |