quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
Samen koken is kut. Komt altijd ruzie van.
Dit is geen bagger, goed programma, alleen wel herhaling nu.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Cynix ® het volgende:
=========
Baggertax bereikt, please zap
=========
word tijd voor een ruil, dan zie je dat het ook anders kanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik wel, je loopt elkaar alleen maar in de weg.
Uh bij mij valt niks meer te ruilenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
word tijd voor een ruil, dan zie je dat het ook anders kan
Tuurlijk wel, dan ben jij onze eigen Rosalie van Bremen.quote:
Toe maar, pakken kopen bij Oger, doe maar duur.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef static het volgende:
Hij woont gewoon boven de winkel waar ik mijn pakken koop.
Dan wil ik wel met een leuke ventquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan ben jij onze eigen Rosalie van Bremen.
Robert Kranenborg?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan wil ik wel met een leuke vent![]()
Bij voorkeur eentje die kan koken natuurlijk.
Mwah aardige kerel wel en hij KAN koken. Maar geen gefrummel, zo leuk is hij nou ook weer niet.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef THEFXR het volgende:
ik ga zelf maar koffie zetten, aan jullie heb ik niks
Ze verkopen daar Corneliani, perfecte pakken.quote:
Doe je het wel in een bruine bekerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:47 schreef THEFXR het volgende:
ik ga zelf maar koffie zetten, aan jullie heb ik niks
En dit is wel respectvol???quote:Op vrijdag 14 juni 2013 11:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik denk niet dat-ie echt verrot is, wel verpest.
Het is net een kamerplant. Hij vraagt veel verzorging en onderhoud, doet zelf niks, maar zit je waarschijnlijk ook niet in de weg.
Hij heeft geluk dat er altijd wel geboren sloofjes zijn te vinden die niet te veeleisend zijn.
Heeft hij het woord sloofje gebruikt?quote:
Bedankt voor deze zienswijze. Had er nooit zo bij stilgestaan. Ik zag de mensen die de altijd bij anderen langs gaan en nooit visite ontvangen inderdaad als mensen die zelf de koffie kunnen besparen, het licht uit kunnen laten en de verwarming laag zetten. Als ze dan op vakantie gaan - met bekenden die ergens een huis hebben gehuurd in het buitenland, met eten mee uit Nederland - als vrekken. Tijd voor mij dus voor bezinning en mijn idee te herzien.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan hij niet. Wat voor een ander normaal is moet hij zich over een drempel heenzetten. Hij zit vastgeroest in zijn dwangmatige gewoontes. Als die doorbroken worden slaat de paniek toe.
Ik heb het gezien ja en jij bent degene die haar sloof noemt.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:40 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, niet dat ik weet. Maar hij behandelt ze wel zo. Heb je niet gekeken?
Ok. Prima. Wat jij wilt. Care.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 16:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Ik heb het gezien ja en jij bent degene die haar sloof noemt.
Julius Jaspers dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah aardige kerel wel en hij KAN koken. Maar geen gefrummel, zo leuk is hij nou ook weer niet.
Ja die met Dries moet je echt even terugkijken. Ik vond hem leuk, gebeurt niet zo heel veel, geen geruzie, maar best grappig.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Julius Jaspers dan?
Aflevering met Dries het terugkijken waard?
Van de week maar even terugkijkenquote:Op dinsdag 18 juni 2013 13:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die met Dries moet je echt even terugkijken. Ik vond hem leuk, gebeurt niet zo heel veel, geen geruzie, maar best grappig.
Dat omschrijf je nog vrij netjesquote:Julius is mij een beetje TE fors trouwens
quote:Emile leent vriendin een weekje uit
Emile leent vriendin een weekje uit
Wat gebeurt er als Emile Ratelband en ex-voetballer Glenn Helder een week lang van partner en huis ruilen? Dat is woensdag te zien in Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS. Het belooft een bewogen weekje te worden.
Bekende koppels ruilen een week lang van partner in Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS. Woensdag begint een nieuw seizoen. Dit keer doet er weer een aantal spraakmakende types mee: Jake Hampel - de manager van Barbie - met zijn vrouw Lydia, oud-voetballer Glenn Helder met zijn vriendin Jara, theatermaakster en kunstenares Adelheid Roosen met haar man Titus en positiviteitsgoeroe Emile Ratelband met zijn vriendin Gitta.
Bekend concept
Het concept van het programma is inmiddels bekend. De eerste dagen moet de vrouw zich houden aan de regels van haar nieuwe huis, maar de laatste dagen krijgt ze de kans om de dingen naar haar hand te zetten. Na een week volgt de hereniging en confronteren de koppels elkaar met hun ervaringen.
Spraakmakend
In een ver verleden keken mensen massaal naar de reguliere editie van Jouw vrouw, mijn vrouw. Daarna waagden bekende Nederlanders zich aan hetzelfde avontuur in de VIP-versie. Voor RTL 4 smaakte dat duidelijk naar meer. Emile Ratelband trapt de nieuwe reeks af. Hij krijgt in de eerste aflevering de jonge vriendin van Glenn Helder over de vloer. De ex-voetballer krijgt Gitta, de kersverse vriendin van Emile, in huis. Met deze hoofdrolspelers kan het niet anders of dit nieuwe seizoen begint spraakmakend.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb toestemming gekregen om te kijken want geen voetbal
echt onbegrijpelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef Ole het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe een vrouw op die kwal kan vallen
die passen allemaal niet eens in die studioquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:41 schreef Ole het volgende:
Kapitaal aan kleding en tassen mee voor vier dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |