quote:Emile leent vriendin een weekje uit
Emile leent vriendin een weekje uit
Wat gebeurt er als Emile Ratelband en ex-voetballer Glenn Helder een week lang van partner en huis ruilen? Dat is woensdag te zien in Jouw vrouw, mijn vrouw VIPS. Het belooft een bewogen weekje te worden.
Bekende koppels ruilen een week lang van partner in Jouw Vrouw, Mijn Vrouw VIPS. Woensdag begint een nieuw seizoen. Dit keer doet er weer een aantal spraakmakende types mee: Jake Hampel - de manager van Barbie - met zijn vrouw Lydia, oud-voetballer Glenn Helder met zijn vriendin Jara, theatermaakster en kunstenares Adelheid Roosen met haar man Titus en positiviteitsgoeroe Emile Ratelband met zijn vriendin Gitta.
Bekend concept
Het concept van het programma is inmiddels bekend. De eerste dagen moet de vrouw zich houden aan de regels van haar nieuwe huis, maar de laatste dagen krijgt ze de kans om de dingen naar haar hand te zetten. Na een week volgt de hereniging en confronteren de koppels elkaar met hun ervaringen.
Spraakmakend
In een ver verleden keken mensen massaal naar de reguliere editie van Jouw vrouw, mijn vrouw. Daarna waagden bekende Nederlanders zich aan hetzelfde avontuur in de VIP-versie. Voor RTL 4 smaakte dat duidelijk naar meer. Emile Ratelband trapt de nieuwe reeks af. Hij krijgt in de eerste aflevering de jonge vriendin van Glenn Helder over de vloer. De ex-voetballer krijgt Gitta, de kersverse vriendin van Emile, in huis. Met deze hoofdrolspelers kan het niet anders of dit nieuwe seizoen begint spraakmakend.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb toestemming gekregen om te kijken want geen voetbal
echt onbegrijpelijkquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:38 schreef Ole het volgende:
Ik snap dus echt niet hoe een vrouw op die kwal kan vallen
die passen allemaal niet eens in die studioquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:41 schreef Ole het volgende:
Kapitaal aan kleding en tassen mee voor vier dagen
Hij heeft volgens mij een snack keten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:48 schreef computergirl het volgende:
Waar leeft Ratelband zo riant van?
Oh, dat zou ook kunnenquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niet meer toch? dacht dat hij die al tijden geleden verkocht had
Het zal erom spannen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap voorbij tijdens de reclame van So You Think...
Emile is bruiner dan Dries Roelvink?
maar emile is een indoquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zap voorbij tijdens de reclame van So You Think...
Emile is bruiner dan Dries Roelvink?
An Vandaar.quote:
das geen kunst hequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
Hij acteert beter dan Halina Reijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |