SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Knap, een stonermeet zo vroeg op de dag organiseren
ik ben pas rond 15:00 aanwazig denk ik zo. niemand neemt mijn zondagslaap van me af.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
snel, zet muziek aanquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Flippiee het volgende:
F*ck jullie, nu heb ik het nummer in mijn hoofdtdttdtdtd
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Flippiee het volgende:
F*ck jullie, nu heb ik het nummer in mijn hoofdtdttdtdtd
Het is een uitdaging die we aan durven te gaanquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Mag je lekker zelf het Wilhelminapark opzoekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik ben pas rond 15:00 aanwazig denk ik zo. niemand neemt mijn zondagslaap van me af.
ok ok wachtquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:59 schreef Monopoly het volgende:
Moira. Het is tijd voor de Cranberries - Zombie
Tof nummer.
nooit geweten hoe dit geniale nummer heette. bedanktquote:
Geen dankquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
nooit geweten hoe dit geniale nummer heette. bedankt
moet lukken, ik kom met de helikopter met privepilootquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mag je lekker zelf het Wilhelminapark opzoeken
Hoeraquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet lukken, ik kom met de helikopter met privepiloot
stiekem ben ik millionair en geef ik jullie allemaal 10.000 euro en neem jullie mee in een limousine vol met wiet
Da's altijd naar, want de kat zit hoe hij wil zitten, en hem van z'n plaats houden is zieligquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Vaseline_ het volgende:
Ja leuk als de kat op je arm gaat liggen net als je een jointje wil gaan draaien na een lange dag
Dit dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
KATTEN HEBBEN OOK AANDACHT NODIG JA, VERKIES JE SOMS JE DRUGS BOVEN JE KAT????
BAH BAH VIEZE JUNK DAT DIT KAN IN NEDERLAND DOE GEEN ZAKEN MET DEZE VROUW BAH BAH BAH
Mijn katten mogen in mn bed en allesquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
KATTEN HEBBEN OOK AANDACHT NODIG JA, VERKIES JE SOMS JE DRUGS BOVEN JE KAT????
BAH BAH VIEZE JUNK DAT DIT KAN IN NEDERLAND DOE GEEN ZAKEN MET DEZE VROUW BAH BAH BAH
Ja, met z'n kop over mn pols heen dus bewegen ho maarquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Da's altijd naar, want de kat zit hoe hij wil zitten, en hem van z'n plaats houden is zielig
whehehequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn katten mogen in mn bed en alles
[..]
Ja, met z'n kop over mn pols heen dus bewegen ho maar.
mi eerst uitmaken voor romananeuker en nu opeens aardig doen omdat ik millionair ben hehquote:
zo weinig?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
moet lukken, ik kom met de helikopter met privepiloot
stiekem ben ik millionair en geef ik jullie allemaal 10.000 euro en neem jullie mee in een limousine vol met wiet
Ja maar dat was toch een grapjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:05 schreef Studeur het volgende:
[..]
mi eerst uitmaken voor romananeuker en nu opeens aardig doen omdat ik millionair ben heh
nonsens nonsens
Zaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb geen geld, maar wel zaad, is dat ook goed ?
Iemand anders is je daar al eens mee voor geweest hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihihi, net effe gemaakt. Kwam ineens in me op
Monoquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
Kan hier iemand een goede schoudermassage geven?
No Hommo, maar ik kan serieus heel goed masseren.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
Kan hier iemand een goede schoudermassage geven?
No hommo, maar zit je in de buurt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
No Hommo, maar ik kan serieus heel goed masseren.
Giropraktische handen.
Hoiquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dude ik slaap pas om 05:00 ofzo!
treinenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je even wat geld overmaakt zet ik 'm voor je op de trein
Dan moet je helemaal je post editten of iemand quotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
piemelmassages
HOE DOE IK VERDOMME EEN PI OP FOK MOBIEL
post editenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
piemelmassages
Doe datquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
als ik echt rijk was zou ik natuurlijk de meest perfecte meet ooit organiseren
wellicht over 10 jaar
BIJ JE INSTELLINGEN AANZETTEN EN DAN STAAT HET ELKE KEER BOVEN HET INVOERVELD NET ALS OP JE COMPUTERquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
piemelmassages
bedanktquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je post editten of iemand quotenFucking gaar.
De meet wordt gewoon een nieuwe organisatie van FOK!quote:
bedankt lieve moiraquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
BIJ JE INSTELLINGEN AANZETTEN EN DAN STAAT HET ELKE KEER BOVEN HET INVOERVELD NET ALS OP JE COMPUTER
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De meet wordt gewoon een nieuwe organisatie van FOK!
Stonersknokploeg.
Ik jou ook schatjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt lieve moira
ik vind jou lief
Zwolle ben ik eergisteren nog geweest bij de New Balancequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tochIs gewoon zo.
Zwolle is wel mijn grootste liefde, maar Groningen is ook wel baas..
Pen0rschquote:
Zoietsquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisteren
ik neem mn portable boxjes meequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisteren
Goed ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik neem mn portable boxjes mee
moeten we wel even met zn allen van tevoren een stoner-playlist maken die ik op mn ipod zal zetten.
ik ben voor, ga ik zo ff een internetcafeetje zoeken met camsquote:
Ik heb een hele playlist op youtube.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
moeten we wel even met zn allen van tevoren een stoner-playlist maken die ik op mn ipod zal zetten.
FAT FREDDY'S DROPquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
hier achter zit een prof geloof ik, maar 30 euro. zo graag wil ik t ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen goedkope bamipunani's die t kunnen doen ?
ik ook, maken we daar een combi vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een hele playlist op youtube.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier achter zit een prof geloof ik, maar 30 euro. zo graag wil ik t ook niet.
wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
deze soberso
maar jij komt niet naar de meet toch?![]()
Wel man, hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
deze soberso
maar jij komt niet naar de meet toch?![]()
dat zijn dan 300 bob marley and smoke on the water nummersquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
beter nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn dan 300 bob marley and smoke on the water nummers![]()
ow dat dacht ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel man, hoe kom je daar bij![]()
Alleen ik had dus vrijgevraagd hebben ze me toch ingeroosterd, sukkols. Maar dat komt wel goed
Ben er gewoon teveel mee doodgegooid.quote:
ik heb niet eens gezegd dat ie niet mag komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow dat dacht ik
omdat mur zei dat hij niet mocht van jou, toen nam ik aan dat jij ook niet zou komen
om dus te voorkomen dat iedereen op de meet gaat zeiken over de muziek vind ik dat iedereen bijv 5 nummers op de playlist mag zetten die om en om gedraaid wordenquote:
maar dat zei hij welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb niet eens gezegd dat ie niet mag komen
Goed idee welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
om dus te voorkomen dat iedereen op de meet gaat zeiken over de muziek vind ik dat iedereen bijv 5 nummers op de playlist mag zetten die om en om gedraaid worden
mur moet gewoon komen hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar dat zei hij wel
of ik ben in de war
ik heb de avond er voor eigenlijk een feest in rotterdam. hmm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in de meet, dat wordt geen awakefest de dag ervoor denk ik zo
Vast travestietjes.quote:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.
Dat moment was toch toen jij kwam?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Tinychatten in een internetcafe in turkijequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
ik ga straks de turkse straten verkennen op zoek naar hash en chickies. als dat niet lukt een internetcafé en dan tc
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Suggereren dat ik nooit hard heb gefeestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.
Burnnnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
geen seks willen met een fok!modquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Ik zou hork al doen voor een positieve note.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Hopen dat ze 't niet leestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.
Of is dit tè?
Oké.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ja hork ik zit al veel te lang op 18 notes, doe er wat aan
Of zoals Jan Peter altijd zei;quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet oxideren, werkelijk
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Of zoals Jan Peter altijd zei;
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
Zometeen weer, vers powerplantje gehaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
Niet door mij, ik ben de antijunk in deze relatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
fokker f0r laifeh gquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelenquote:
Waar is die TC dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
ik heb dr vandaag volgens mij weer een paar verzameldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hork al doen voor een positieve note.
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
God pakt ook al het leuks van ons afquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
Welk ene topic?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.
Akkoord.
je zou maar..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelen
met kinderen mag dan wel weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
God pakt ook al het leuks van ons af
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zometeen weer, vers powerplantje gehaald
Wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1893877
Ik had een jaartje terug bij een party van een vriend van me ter voorbereiding 30/40 joints met hem gerold en daarmee chipsbakken gevuld, mooi feestje. Met als resultaat; overal half opgerookte joints enzo, dat dan weer welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestje
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Jezus, geef ik je een antwoord op je vraag, is het nog niet goed
Goed dat ik het weet, maar dat was nog niet eens nodig. Moet ik mijn lijmklemmen meenemen of niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
Watsjeprobleemquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Waarom zou je ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets. Hou jij er van om onwillig geneukt te worden?
Ik veracht het nooitquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon als ze het niet veracht is prima.
Dit is niet waar, ik heb constant alle PI's staan bij het posten op telefoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je post editten of iemand quotenFucking gaar.
Kan dan niet , zit nu in andere ploegen dienstquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
smitjew
jij moet naar de meet komen
"Slurfje"quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie weet trouwens hoe zo'n slangetje heet dat op een paintball gun zit om de co2 af te voeren ?
vrij vragen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan dan niet , zit nu in andere ploegen dienst
die gif is zo geilquote:
Dit neem ik als een "ja"quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme deze lama is zo grappig om naar te kijken als je stoned bent
Ik ga hem als UI nemen ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
die gif is zo geil
kan er uren naar kijken
deed een chick dat ooit maar naar mij![]()
Sluit gewoon aan dan toch? :Squote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet ben pas 20:00 uur klaar met werken
Maar dan ben je al op locatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet ben pas 20:00 uur klaar met werken
Hahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dude, maar geef dat antwoord gerust door
kan UI's niet zien mobielquote:
Kan je gewoon instellen op je mobiel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan UI's niet zien mobiel
doe anders precies hetzelfde en maak er een gif van
bedant voor den tipquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen op je mobiel.
FOK op telefoon is baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedant voor den tip
mobiel blijkt nog niet zo slecht te zijn
Je kan zelfs UI's selecteren en smileys klikken op je mobiel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedant voor den tip
mobiel blijkt nog niet zo slecht te zijn
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd wordquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mur en ik hebben ook grote dingen, wat is je punt?
Ik zie geen punt meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd word.
Dit blijf ik tot het einde der tijden aanhoren he?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd word.
Wat is "hier"?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Studeur het volgende:
bijna dronken,
als ik dronken ben ga ik een nachtclub zoeken hier
Ja, ik kreeg ook eens een goed advies via een captcha:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Onorgineel het volgende:
Ik krijg net een goed advies van een capcha
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]je bent op dreef he vanavond
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in de meet, dat wordt geen awakefest de dag ervoor denk ik zo
Godverdomme, wat een idiotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook eens een goed advies via een captcha:
[ afbeelding ]
Echt serieus, alsof ik Chinees kan lezen, idioten.
Ik heb geen seks met een mod hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.
Of is dit tè?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar dat weet Moner nog niet.
ZIT JE ME HIER NU TE VERRADEN GODVERDOMME?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jawel, maar dat weet Moner nog niet.
Neuh, hij stond nog daarop (heb bijna altijd wel openstaan in een tabblad), dus ik scroll langzaam naar beneden om te kijken wat ik in de tussentijd gemist hebquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:15 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Lees jij alles terug wat je gemist hebt ofzo
hup hup huiswerkmakenboefjequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef Onorgineel het volgende:
kut fok ik moet voor 12en huiswerk verstuurd hebben en dacht dat 't 8 uur was ofzo![]()
Ik moet met hem naar een voetbalwedstrijd van PEC, dus ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
ZIT JE ME HIER NU TE VERRADEN GODVERDOMME?![]()
Wat weet je dan? PM mequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet met hem naar een voetbalwedstrijd van PEC, dus ja.
Oh en daarvoor moet je Mono me laten dumpen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:19 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet met hem naar een voetbalwedstrijd van PEC, dus ja.
alanya, turkijequote:
En, had ze een beetje een grote piemel ?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee kan wel openbaar, ik heb moira. keihard geraakt toen je mod af werd. Geen zweet jeweet.
Tof van je maquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
alanya, turkije
ben er met mn ma (, maar zij bood het aan en ik vind t wel chill hier) en die gaat elke dg om 11 uur slapen dus ik moet me alleen zien te vermaken hier
Mooiste dag van mijn levenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee kan wel openbaar, ik heb moira. keihard geraakt toen je mod af werd. Geen zweet jeweet.
Ach, is vast wel wat te vinden toch? iig iets met een waterpijp.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
alanya, turkije
ben er met mn ma (, maar zij bood het aan en ik vind t wel chill hier) en die gaat elke dg om 11 uur slapen dus ik moet me alleen zien te vermaken hier
Ja redelijk wel, 14 cm dus klein genoeg voor een TV'tje. Ben tevree broeder, ik ben content voor je.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En, had ze een beetje een grote piemel ?
Ik heb wel een fucking lineaal moeten kopen, dus ik ben wel blij met je vrolijkheid. Degene hiervoor kon ik opmeten met een kilometer.quote:
Alleen uitgaan is tof. Vooral op vakantie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
er zit een club op 20 min lopen afstand. ga zo maar eens de stoute schoenen aantrekken en een biertje drinken daar in de hoop wat chille nederlandse jongeren tegen te komen. dat wordt de eerste keer alleen uitgaan , je moet toch wat als je met je ma op vakantie bent heh
Ik wil ook wel over je moeder beginnen, maar die is te makkelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
er zit een club op 20 min lopen afstand. ga zo maar eens de stoute schoenen aantrekken en een biertje drinken daar in de hoop wat chille nederlandse jongeren tegen te komen. dat wordt de eerste keer alleen uitgaan , je moet toch wat als je met je ma op vakantie bent heh
Komt wel goeeed stuu. En niet teveel zuipen anders ben je daar moederziel alleen, oppassen dusquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
Zoveel liefde hierquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wij houden van je Pornomoly
Dan heeft ze twee pen0rs om op te zuigenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoveel liefde hier
Pas maar op, straks wordt Moira jaloers
Gewoon doenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:23 schreef Studeur het volgende:
Heb je zaterdag tijd ouwe?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zoveel liefde hier
Pas maar op, straks wordt Moira jaloers
3 liter wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:28 schreef Studeur het volgende:
oke nog 1 halve liter en dan zit ik op de 3 liter vanaf 7 uur, niet echt dronken dus maar voldoende aangeschoten om
t nachtlevem hier te verkennen
whehehe forever alonequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Alleen uitgaan is tof. Vooral op vakantie.
Hopelijk kan je wat wiet contacten leggen
Den Boschquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voor wat ?
Zondag moet ik om 09.00 in Den Bosch zijn, ja in de ochtend
Kom naar Ede chillen met moirapolyquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Den Bosch
kak, nee, dan ga je het niet redden om hier bier te drinkenik ben moederziel alleen zaterdag
geen idee wat ik met m'n tijd moet dan.
Klinkt wel verleidelijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Den Bosch
kak, nee, dan ga je het niet redden om hier bier te drinkenik ben moederziel alleen zaterdag
geen idee wat ik met m'n tijd moet dan.
Dan houdt het helemaal opquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klinkt wel verleidelijk![]()
Mja, moet dus behalve daar zo vroeg zijn, ook nog eens nuchter verschijnen. Snap niet wie dat bedenkt maar goed
Ik voel je brah, same herequote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet ook met het OV he? Maar dan zonder korting en shit
Cannabis ruik je niet meerquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan houdt het helemaal opnuchter gaat nooit lukken.
Rook je een joint toch? Maakt mij echt niet uit als je dat binnen doet, wellicht doe ik mee (1 haaltje, anders ben ik weg toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Cannabis ruik je niet meer![]()
Alcohol wel
studentenOV lenen? gebruik em toch niet (ligt er wel aan welke datum en t moet een doordeweekse dag zijn) kan m zo naar je opsturen als je hem zsm terugstuurt. foto kijken ze nooit naar.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik moet ook met het OV he? Maar dan zonder korting en shit
Wheheh mwoah, ik moet ook betalen voor de trein en ik ben skeer deze maandquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Rook je een joint toch? Maakt mij echt niet uit als je dat binnen doet, wellicht doe ik mee (1 haaltje, anders ben ik weg toch?).
Dude, ik zie er ECHT niet uit als een student, trappen ze nooit inquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
studentenOV lenen? gebruik em toch niet (ligt er wel aan welke datum en t moet een doordeweekse dag zijn) kan m zo naar je opsturen als je hem zsm terugstuurt. foto kijken ze nooit naar.
Moet je vanaf zwolle?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wheheh mwoah, ik moet ook betalen voor de trein en ik ben skeer deze maand
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:35 schreef Studeur het volgende:
OV te leen dus voor iedere FOK!ker die ik vertrouw
wel een probleem ja, we zien er uit als succesvolle jongemannen. niet als simpele studenten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dude, ik zie er ECHT niet uit als een student, trappen ze nooit inmaar bedankt voor het aanbod!
wat is er zaterdagquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En jij moet eik ook mijn kant op komen zaterdag.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
wel een probleem ja, we zien er uit als succesvolle jongemannen. niet als simpele studenten.
Ede denk ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dude, ik zie er ECHT niet uit als een student, trappen ze nooit inmaar bedankt voor het aanbod!
[..]
Moet je vanaf zwolle?
quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef Studeur het volgende:
oke ik begin dronken te worden dus alles wat ik nu post kunnen geen rechten aan worden ontleend
misschien ff biertje doen dan jaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan is mijn vrouw niet in huis(aka heb ik geen reet te doen)
alsof die conducteur ook maar 1 ding anders doet dan je pasje scannen en naar het scherm staren of ie goedgekeurd isquote:
Ze vragen niet eens naar je kortingskaart als je een papieren kaartje kooptquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsof die conducteur ook maar 1 ding anders doet dan je pasje scannen en naar het scherm staren of ie goedgekeurd is
Maar dat is omdat jij hommo bentquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze vragen niet eens naar je kortingskaart als je een papieren kaartje koopt
Dude, ik ben kaal en bijna dertig. Dat ziet hij welquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
alsof die conducteur ook maar 1 ding anders doet dan je pasje scannen en naar het scherm staren of ie goedgekeurd is
Ik zou het op prijs stellen als je daar niet meer mee wilt spotten, mijn tante is anderhalf jaar geleden overleden aan duur.quote:
als ik terug ben zsm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |