met kinderen mag dan wel weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
God pakt ook al het leuks van ons af
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zometeen weer, vers powerplantje gehaald
Wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1893877
Ik had een jaartje terug bij een party van een vriend van me ter voorbereiding 30/40 joints met hem gerold en daarmee chipsbakken gevuld, mooi feestje. Met als resultaat; overal half opgerookte joints enzo, dat dan weer welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestje
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Jezus, geef ik je een antwoord op je vraag, is het nog niet goed
Goed dat ik het weet, maar dat was nog niet eens nodig. Moet ik mijn lijmklemmen meenemen of niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
Watsjeprobleemquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Waarom zou je ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets. Hou jij er van om onwillig geneukt te worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |