Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Ik zou hork al doen voor een positieve note.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Hopen dat ze 't niet leestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.
Of is dit tè?
Oké.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ja hork ik zit al veel te lang op 18 notes, doe er wat aan
Of zoals Jan Peter altijd zei;quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet oxideren, werkelijk
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Of zoals Jan Peter altijd zei;
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
Zometeen weer, vers powerplantje gehaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
Niet door mij, ik ben de antijunk in deze relatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
fokker f0r laifeh gquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelenquote:
Waar is die TC dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
ik heb dr vandaag volgens mij weer een paar verzameldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hork al doen voor een positieve note.
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
God pakt ook al het leuks van ons afquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
Welk ene topic?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.
Akkoord.
je zou maar..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |