ik heb de avond er voor eigenlijk een feest in rotterdam. hmm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in de meet, dat wordt geen awakefest de dag ervoor denk ik zo
Vast travestietjes.quote:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Knap, een stonermeet zo vroeg op de dag organiseren
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.
Dat moment was toch toen jij kwam?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Tinychatten in een internetcafe in turkijequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
ik ga straks de turkse straten verkennen op zoek naar hash en chickies. als dat niet lukt een internetcafé en dan tc
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Suggereren dat ik nooit hard heb gefeestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.
Burnnnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
geen seks willen met een fok!modquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |