ik ben voor, ga ik zo ff een internetcafeetje zoeken met camsquote:
Ik heb een hele playlist op youtube.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik neem mn portable boxjes mee
moeten we wel even met zn allen van tevoren een stoner-playlist maken die ik op mn ipod zal zetten.
FAT FREDDY'S DROPquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
moeten we wel even met zn allen van tevoren een stoner-playlist maken die ik op mn ipod zal zetten.
hier achter zit een prof geloof ik, maar 30 euro. zo graag wil ik t ook niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Geen goedkope bamipunani's die t kunnen doen ?
ik ook, maken we daar een combi vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een hele playlist op youtube.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier achter zit een prof geloof ik, maar 30 euro. zo graag wil ik t ook niet.
wat?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
deze soberso
maar jij komt niet naar de meet toch?![]()
Wel man, hoe kom je daar bijquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:19 schreef Studeur het volgende:
[..]
deze soberso
maar jij komt niet naar de meet toch?![]()
dat zijn dan 300 bob marley and smoke on the water nummersquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
beter nietquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:22 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat zijn dan 300 bob marley and smoke on the water nummers![]()
ow dat dacht ikquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wel man, hoe kom je daar bij![]()
Alleen ik had dus vrijgevraagd hebben ze me toch ingeroosterd, sukkols. Maar dat komt wel goed
Ben er gewoon teveel mee doodgegooid.quote:
ik heb niet eens gezegd dat ie niet mag komenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
ow dat dacht ik
omdat mur zei dat hij niet mocht van jou, toen nam ik aan dat jij ook niet zou komen
om dus te voorkomen dat iedereen op de meet gaat zeiken over de muziek vind ik dat iedereen bijv 5 nummers op de playlist mag zetten die om en om gedraaid wordenquote:
maar dat zei hij welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb niet eens gezegd dat ie niet mag komen
Goed idee welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
om dus te voorkomen dat iedereen op de meet gaat zeiken over de muziek vind ik dat iedereen bijv 5 nummers op de playlist mag zetten die om en om gedraaid worden
mur moet gewoon komen hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:26 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar dat zei hij wel
of ik ben in de war
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |