post editenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
piemelmassages
HOE DOE IK VERDOMME EEN PI OP FOK MOBIEL
Doe datquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
als ik echt rijk was zou ik natuurlijk de meest perfecte meet ooit organiseren
wellicht over 10 jaar
BIJ JE INSTELLINGEN AANZETTEN EN DAN STAAT HET ELKE KEER BOVEN HET INVOERVELD NET ALS OP JE COMPUTERquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Studeur het volgende:
piemelmassages
HOE DOE IK VERDOMME EEN PI OP FOK MOBIEL
bedanktquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je post editten of iemand quotenFucking gaar.
De meet wordt gewoon een nieuwe organisatie van FOK!quote:
bedankt lieve moiraquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
BIJ JE INSTELLINGEN AANZETTEN EN DAN STAAT HET ELKE KEER BOVEN HET INVOERVELD NET ALS OP JE COMPUTER
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisterenquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
De meet wordt gewoon een nieuwe organisatie van FOK!
Stonersknokploeg.
Ik jou ook schatjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt lieve moira
ik vind jou lief
Zwolle ben ik eergisteren nog geweest bij de New Balancequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja tochIs gewoon zo.
Zwolle is wel mijn grootste liefde, maar Groningen is ook wel baas..
Pen0rschquote:
Zoietsquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisteren
ik neem mn portable boxjes meequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
whehehe ik denk dat er dan weinig van klappen terecht komt en iedereen gewoon chille knuffels geeft en lekker chillend een muziekje gaan luisteren
Goed ideequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:16 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik neem mn portable boxjes mee
moeten we wel even met zn allen van tevoren een stoner-playlist maken die ik op mn ipod zal zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |