kan UI's niet zien mobielquote:
Kan je gewoon instellen op je mobiel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:06 schreef Studeur het volgende:
[..]
kan UI's niet zien mobiel
doe anders precies hetzelfde en maak er een gif van
bedant voor den tipquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan je gewoon instellen op je mobiel.
FOK op telefoon is baasquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedant voor den tip
mobiel blijkt nog niet zo slecht te zijn
Je kan zelfs UI's selecteren en smileys klikken op je mobiel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedant voor den tip
mobiel blijkt nog niet zo slecht te zijn
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd wordquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mur en ik hebben ook grote dingen, wat is je punt?
Ik zie geen punt meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd word.
Dit blijf ik tot het einde der tijden aanhoren he?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn punt is dat mijn kringspier daardoor gemolesteerd word.
Wat is "hier"?quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:11 schreef Studeur het volgende:
bijna dronken,
als ik dronken ben ga ik een nachtclub zoeken hier
Ja, ik kreeg ook eens een goed advies via een captcha:quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:12 schreef Onorgineel het volgende:
Ik krijg net een goed advies van een capcha
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]je bent op dreef he vanavond
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in de meet, dat wordt geen awakefest de dag ervoor denk ik zo
Godverdomme, wat een idiotenquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg ook eens een goed advies via een captcha:
[ afbeelding ]
Echt serieus, alsof ik Chinees kan lezen, idioten.
Ik heb geen seks met een mod hoorquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.
Of is dit tè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |