ik heb de avond er voor eigenlijk een feest in rotterdam. hmm.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:30 schreef Studeur het volgende:
veel te veel zin in de meet, dat wordt geen awakefest de dag ervoor denk ik zo
Vast travestietjes.quote:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:55 schreef remlof het volgende:
Knap, een stonermeet zo vroeg op de dag organiseren
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:33 schreef Flippiee het volgende:
Ik kom naar de meet ja. Hoe lam ik ook wel of niet die nacht ben geweest.
Dat moment was toch toen jij kwam?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Tinychatten in een internetcafe in turkijequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:37 schreef Studeur het volgende:
ik ga straks de turkse straten verkennen op zoek naar hash en chickies. als dat niet lukt een internetcafé en dan tc
Zo rol ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies op tijd om de mannelijkheidsgehalte in dit topic tot een hoger niveau te brengen.
Suggereren dat ik nooit hard heb gefeestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga met mij feesten dan, kijken hoe recht je op je poten staat.
Burnnnquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat moment was toch toen jij kwam?
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kan jullie ook gewoon beiden nemen in 1 sessie?
Geen idee hoe dat werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
geen seks willen met een fok!modquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kunt ons ook gewoon beiden niet nemen.
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Ik zou hork al doen voor een positieve note.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
geen seks willen met een fok!mod
Hopen dat ze 't niet leestquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bedoel ik maar, Moira. doet er een moord voor.
Of is dit tè?
Oké.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Onorgineel het volgende:
Ja hork ik zit al veel te lang op 18 notes, doe er wat aan
Of zoals Jan Peter altijd zei;quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zal mij aan m'n reet oxideren, werkelijk
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:43 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Of zoals Jan Peter altijd zei;
[ afbeelding ]
Sowiesoquote:
Zometeen weer, vers powerplantje gehaaldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
Niet door mij, ik ben de antijunk in deze relatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef smitjew het volgende:
Wordt hier nog een beetje gejunked dan ?
fokker f0r laifeh gquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelenquote:
Waar is die TC dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:38 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Tinychatten in een internetcafe in turkije
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt.
Gekke vrouw.
ik heb dr vandaag volgens mij weer een paar verzameldquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou hork al doen voor een positieve note.
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
God pakt ook al het leuks van ons afquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het heet onthouding. Seks voor het huwelijk is een zonde daarom kan ik dat niet met je doen, sorry.
Welk ene topic?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh ja, daar ging dat ene topic wat mur aankaartte ook over.
Akkoord.
je zou maar..quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Net als dat ik ooit in een cafe op een camping in frankrijk, enige plek waar internet was daar, iemand op een tafeltje WoW zag spelen
met kinderen mag dan wel weerquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
God pakt ook al het leuks van ons af
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestjequote:Op donderdag 13 juni 2013 21:44 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Zometeen weer, vers powerplantje gehaald
Wat is daarmee dan?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1893877
Ik had een jaartje terug bij een party van een vriend van me ter voorbereiding 30/40 joints met hem gerold en daarmee chipsbakken gevuld, mooi feestje. Met als resultaat; overal half opgerookte joints enzo, dat dan weer welquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:48 schreef smitjew het volgende:
[..]
Vorige week zieke party gegeven met een bak vol pure wiet , iemand knock out gegaan. Mooi feestje
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja Jezus, geef ik je een antwoord op je vraag, is het nog niet goed
Goed dat ik het weet, maar dat was nog niet eens nodig. Moet ik mijn lijmklemmen meenemen of niet?quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Haha garpje ik doe gewoon aan kontjeketsen no problem hoor.
Watsjeprobleemquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Waarom zou je ook.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:52 schreef LompeHork het volgende:
Godsamme, sommige mensen kijken ook NOOIT in de KLB-SC
Ja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niets. Hou jij er van om onwillig geneukt te worden?
Ik veracht het nooitquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon als ze het niet veracht is prima.
Dit is niet waar, ik heb constant alle PI's staan bij het posten op telefoonquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal je post editten of iemand quotenFucking gaar.
Kan dan niet , zit nu in andere ploegen dienstquote:Op donderdag 13 juni 2013 21:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
smitjew
jij moet naar de meet komen
"Slurfje"quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wie weet trouwens hoe zo'n slangetje heet dat op een paintball gun zit om de co2 af te voeren ?
vrij vragen, heb ik ook gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2013 21:59 schreef smitjew het volgende:
[..]
Kan dan niet , zit nu in andere ploegen dienst
die gif is zo geilquote:
Dit neem ik als een "ja"quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
godverdomme deze lama is zo grappig om naar te kijken als je stoned bent
Ik ga hem als UI nemen ofzoquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
die gif is zo geil
kan er uren naar kijken
deed een chick dat ooit maar naar mij![]()
Sluit gewoon aan dan toch? :Squote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet ben pas 20:00 uur klaar met werken
Maar dan ben je al op locatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan niet ben pas 20:00 uur klaar met werken
Hahahahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee dude, maar geef dat antwoord gerust door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |