Ik weet niet wat voor google ik heb maar hij vertaalt het naar alle talen met njosnavelin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet hem op ijslands zetten, dan wordt het vertaald als spionagevliegtuig
Volgens de wikipedia over het liedje betekent het inderdaad spy machine.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat ik er geen 1 kon vinden in mijn laatste top 100![]()
Bij deze beloof ik dan ook plechtig dat er in de editie van 2013 er minstens 2 weer inkomen.Leuke lijst welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radiohead, Royksopp, Air, Faithless, Pink floyd.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
En als je het zo schrijft?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor google ik heb maar hij vertaalt het naar alle talen met njosnavelin..
Dankje. Royksopp is mijn favoriet. Heb je zelf ook een lijstje gepost, ben ik wel benieuwd naar?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Leuke lijst welRadiohead, Royksopp, Air, Faithless, Pink floyd.
Jij bent de enige Corrie in mijn directe vriendenkring.quote:
Echt waar? Ik geloof het wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:44 schreef Karina het volgende:
Specularium heet eigenlijk gewoon Jan. Jan met de pet.
Ik behoor tot je directe vriendenkring? Wat een eer meneer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Jij bent de enige Corrie in mijn directe vriendenkring.
Ja en hij had ook een pet, een echte ouwe lul eigenlijk wel.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Echt waar? Ik geloof het wel.
Ik ken trouwens niemand met mijn naam dus misschien is hij toch een beetje exotisch
Wel van albums een keer geloof ik, maar dat is wel al een tijdje terug. Ik ben ook nooit zo goed in lijstjes eigenlijk, vind het altijd lastig vergelijken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankje. Royksopp is mijn favoriet. Heb je zelf ook een lijstje gepost, ben ik wel benieuwd naar?
Nou goeie naam voor je eventuele toekomstige dochter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Corrie is eigenlijk een soort bedreigde soort. Veel Corrie's onder de 35 zal je niet meer vinden in elk geval.
Ahja.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En als je het zo schrijft?
Njósnavélin
Uit de mode nu dus. Mijn moeder wilde me eerst Amy noemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
In 2012 zijn er 10 meisjes met de naam Karin geregistreerd. Met mijn naam 21. Ik heb ook een oud-hollandse naam.
Dikke Afro... op zijn hoofd.quote:
Vinden vrouwen vast een aantrekkelijke man.quote:
In de zeventiger jaren misschien ja, qua Afro. Nu mag het wel wat korter.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:01 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Vinden vrouwen vast een aantrekkelijke man.
Zijn gedrag misschien iets minder, maar goed...niemand is perfect
Er is maar 1 jongen met jouw naam geregistreerd.quote:
quote:
Mooie sex drugs en rock'nroll naam.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Uit de mode nu dus. Mijn moeder wilde me eerst Amy noemenDaar ben ik aan ontsnapt.
Hij is wel duidelijk atletischquote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
In de zeventiger jaren misschien ja, qua Afro. Nu mag het wel wat korter.
Moeder heeft dus een juiste keuze gemaakt met karin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mooie sex drugs en rock'nroll naam.
Mijn naam maar 17.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:59 schreef hexje het volgende:
In 2012 zijn er 10 meisjes met de naam Karin geregistreerd. Met mijn naam 21. Ik heb ook een oud-hollandse naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |