Oh dan zal dat het zijn. Niet dat ik zo snel iemand leuk vind, in tegendeel eigenlijk, dus ik heb wel wat boter op mijn hoofd.quote:
Haha, en dit liedje kende je niet? Vind ik een van hun mooiste.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ow wow.
Sigur Ros![]()
Ik heb standaard een aantal nummers van hun in mijn fok! top 100 aller tijden staan.
Nu ben je gestegen in mijn achting
Volgens google translate is het njos-naveelin.quote:
Zal eens kijken welke ik in mijn laatste top 100 heb staan. Uit mijn hoofd iets van hippolyte in elk geval ofzo.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, en dit liedje kende je niet? Vind ik een van hun mooiste.
In mijn hoofd spreek ik het uit als: njos-navUlin. Zoals navulling dat laatste.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens google translate is het njos-naveelin.
Oh ja die is ook mooi.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zal eens kijken welke ik in mijn laatste top 100 heb staan. Uit mijn hoofd iets van hippolyte in elk geval ofzo.
Erg logisch.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn hoofd spreek ik het uit als: njos-navUlin. Zoals navulling dat laatste.
Haha, in mijn hoofd is het altijd njos-nAvelin.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
In mijn hoofd spreek ik het uit als: njos-navUlin. Zoals navulling dat laatste.
Hm. Bij mij zegt ie dat het in NL ook njosnavelin betekent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens google translate is het njos-naveelin.
Je moet hem op ijslands zetten, dan wordt het vertaald als spionagevliegtuigquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Hm. Bij mij zegt ie dat het in NL ook njosnavelin betekent.. Is het een naam?
Ach die van mij al helemaal niet, op school zaten er drie met die naam in de klasquote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Dankje KarinaHelaas is mijn echte naam wat minder exotisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach die van mij al helemaal niet, op school zaten er drie met die naam in de klasWas zeker mode toen.
Ik heet ook Karin hequote:Op donderdag 13 juni 2013 19:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Ik ken 2 Karins, eentje van mijn leeftijd en eentje die wat ouder is haha. Geen 1 Karina.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |