okquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Die omschrijving bij Indurain![]()
![]()
Allemaal hebben ze gebruiktquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die zooi moet ik ook eens gaan aanschaffen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Echt hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die zooi moet ik ook eens gaan aanschaffen.
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedanktquote:
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naarquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Failboxonequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedankt
Nog 10 uur
Wat klinkt dat lang eigenlijk
[..]
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naar
Omdat ik stoer benquote:
Hallo jijquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedankt
Nog 10 uur
Wat klinkt dat lang eigenlijk
[..]
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naar
Ja maar je krijgt kinect erbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ze beiden kopen, alleen ik denk niet dit jaar.
Belachelijk dat de xbox one 500 euro wordt
Die regiolock is weer een nieuw dieptepuntje hoor. Verplicht een Xboxone in je eigen land moeten kopen waar je verplicht games op moet spelen die je in je eigen land gekocht hebt. Wat de fuk denken die lui.quote:
Zegt genoeg over betrouwbaarheid van dit testje dat Landis bij onverdacht staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of Landis had gewoon minder talent. Dat was sowieso een heel zwak jaar qua toppers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zegt genoeg over betrouwbaarheid van dit testje dat Landis bij onverdacht staat.
Hij is betrapt op doping en staat bij onverdacht. Dan neem ik die hele 'wetenschappelijke' berekening direct niet meer serieus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of Landis had gewoon minder talent. Dat was sowieso een heel zwak jaar qua toppers.
Guapo zijn zusje topics niet kennenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch bij je zeevissen iedere keer![]()
Geef eens linkje danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guapo zijn zusje topics niet kennen
Meest briljante user op FOK! met verhalen over zijn zusjehad hij een verhaal dat zijn pa ging zeevissen in Thailand. (kinderprostitutie
)
KLB / Per ongeluk mijn zusje getongzoend.quote:
Jezusquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
KLB / Per ongeluk mijn zusje getongzoend.
een van de topicskon het broertje van HMF zijn met die overdaad aan emoticons
Er zit echt goud tussenquote:
Verrassend genoeg allemaal van dezelfde user. Ik ga ook maar verhaaltjes verzinnen denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit echt goud tussen
KLB / Vlekken in je ondergoed.
ja doequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend genoeg allemaal van dezelfde user. Ik ga ook maar verhaaltjes verzinnen denk ik.
Als Gijp het zegtquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik kijk voetbal international omdat Het mij helpt om mijn eigen mening te vormen over voetbal.
![]()
Al geld dat wel voor veel idioten; veel na-praters de laatste tijd.
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik kijk voetbal international omdat Het mij helpt om mijn eigen mening te vormen over voetbal.
![]()
Al geld dat wel voor veel idioten; veel na-praters de laatste tijd.
Stiekem zit ik mezelf keihard af te trekken op mn notesquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wil je geld betalen om te lezen wat een stel vrijwilligers over je zeggen als Jimbo de badguy uithangt?
Mwah, kijk het wel eens. Als ik toevallig thuis ben & niks te doen heb. Maar informatief over voetbal gepraat word er al lang niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.
Ik vind het wel grappig maar je moet het ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.
even in en uit pluggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
Mijn muis dubbelklikt de hele tijd terwijl ik het niet wil. VOlgens mij is mijn computer aan het eind van zijn latijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem zit ik mezelf keihard af te trekken op mn notes
Ohhh ja, noem me nog een keer klootzak achter de schermen, ga door, ga door!!
hoiquote:
Nope, nog steeds.quote:
ik geef slechts een voorbeeldquote:
Wellicht staat dit te hoog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
Mijn muis dubbelklikt de hele tijd terwijl ik het niet wil. VOlgens mij is mijn computer aan het eind van zijn latijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft contacten op Fok!, dat wil je niet weten. De Mossad en KGB in één.
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft contacten op Fok!, dat wil je niet weten. De Mossad en KGB in één.
Waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat dit te hoog.
[ afbeelding ]
LR is nogsteeds in de running.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.
Newcastle United
Je hebt al macht dus, dat is een goed beginquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Zo de intake verplaatst.
Ja zijn ze gewoon vergeten die papieren mee te geven op de open dag. Ja dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt al macht dus, dat is een goed begin
Nog steeds niks verzondenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.
Newcastle United
quote:
Oh hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds niks verzondenTevens, al had ik de ambitie weet ik nog steeds niet waar. Wel stuur ik op dagelijkse basis glitterberen naar Yvonne.
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik je zoekkader gewoon.
Waarom doe je me dit aan? Ik zit de hele week al te bidden voor je dat je het wordt. De pastoor wordt gek van mequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds niks verzondenTevens, al had ik de ambitie weet ik nog steeds niet waar. Wel stuur ik op dagelijkse basis glitterberen naar Yvonne.
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik je zoekkader gewoon.
teufelquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef Jimbo het volgende:
maar, niemand hier die me uit de brand kan helpen met wat hifi adviesik snap dr geen kut vna
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?quote:
Ok, ok...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom doe je me dit aan? Ik zit de hele week al te bidden voor je dat je het wordt. De pastoor wordt gek van me
Ron, djoegoe djoegoe hier. Help neger Onlogisch aan zijn nachtrust, en geef mij die sollicitatie link.quote:
is het voornamelijk voor muziek, gaming of filmsquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?
Beter doe je m onder je tv. Dat is lul.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?
japquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
is het voornamelijk voor muziek, gaming of films
en dat kan ook, maar mn tv staat op de kast, dus heb weinig plek meer (mits hij precies eronder past)quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter doe je m onder je tv. Dat is lul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |