Married with children.quote:Op donderdag 13 juni 2013 01:38 schreef Doublepain het volgende:
Married with children is nog steeds leuk, ik weet niet wie destijd me een Turk noemde maar die kan ook de pot op.
zelfde als die ' heb je een oplossing voor offline gebruik'quote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit begint toch 1 van de grootste PR-fails sinds de uitvinding van het vierkante wiel te worden
[ afbeelding ]
haha faalquote:
vertel ; waarom ? was je moe ? had je er zin in ? had je straf en moest je zonder eten naar bed?quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:37 schreef Typisch het volgende:
Ik lag gister voor het eerst sinds maanden weer voor 12 uur op mijn bed..
einde bericht
Geen idee, het gebeurde gewoon.quote:Op donderdag 13 juni 2013 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vertel ; waarom ? was je moe ? had je er zin in ? had je straf en moest je zonder eten naar bed?
DETAIL MAN ! DETAILS MAKEN HET VERHAAL!
Ik las van de week nog dat er een nieuw vierkant wiel is uitgevonden, serieus. Supervet manquote:Op donderdag 13 juni 2013 07:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dit begint toch 1 van de grootste PR-fails sinds de uitvinding van het vierkante wiel te worden
[ afbeelding ]
Tijd om een nieuw abbo te nemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 09:19 schreef Jimbo het volgende:
fuck dit
mn abo is er af en nu krijg ik elke x dat ik moet wachten met posten
wat een kutstreek
Hoezo moet je dan wachten?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw abbo te nemen
Wel tof dat je niet hoeft te wachten dan.
O dat ja, daar heb ik bijna nooit last vanquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probeer maar eens heel kort achter elkaar (binnen 5 sec) 2 keer te posten.
Ik redelijk vaak. Best irritant. Maar het doet me niet overwegen om daar een abbo voor aan te schaffenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
O dat ja, daar heb ik bijna nooit last van
meh vind t een beetje zonde van mn geld, ik gebruik t alleen voor de notes enm dat spampostenquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd om een nieuw abbo te nemen
Wel tof dat je niet hoeft te wachten dan.
ik heb t constantquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik redelijk vaak. Best irritant. Maar het doet me niet overwegen om daar een abbo voor aan te schaffen
Waarom wil je geld betalen om te lezen wat een stel vrijwilligers over je zeggen als Jimbo de badguy uithangt?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
meh vind t een beetje zonde van mn geld, ik gebruik t alleen voor de notes enm dat spamposten
Ik zie het nut er ook niet van inquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wil je geld betalen om te lezen wat een stel vrijwilligers over je zeggen als Jimbo de badguy uithangt?
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
De toelatingstoets voor de uni gehaald
quote:
quote:
Netjes man. Proficiat!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Netjes man. Proficiat!
Thanksquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Netjes man. Proficiat!
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
Fantastisch! Zo wil ik dat zien!quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:43 schreef vandermar het volgende:
quote:
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Fantastisch! Zo wil ik dat zien!
Rug is wel leuk, als ik m'n zus moet geloven is de faculteit rechten zo incapabel als de tyfus, maar het niveau is prima blijkbaarquote:
Ohquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Rug is wel leuk, als ik m'n zus moet geloven is de faculteit rechten zo incapabel als de tyfus, maar het niveau is prima blijkbaar
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |