Guapo zijn zusje topics niet kennenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij toch bij je zeevissen iedere keer![]()
Geef eens linkje danquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guapo zijn zusje topics niet kennen
Meest briljante user op FOK! met verhalen over zijn zusjehad hij een verhaal dat zijn pa ging zeevissen in Thailand. (kinderprostitutie
)
KLB / Per ongeluk mijn zusje getongzoend.quote:
Jezusquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
KLB / Per ongeluk mijn zusje getongzoend.
een van de topicskon het broertje van HMF zijn met die overdaad aan emoticons
Er zit echt goud tussenquote:
Verrassend genoeg allemaal van dezelfde user. Ik ga ook maar verhaaltjes verzinnen denk ik.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Er zit echt goud tussen
KLB / Vlekken in je ondergoed.
ja doequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verrassend genoeg allemaal van dezelfde user. Ik ga ook maar verhaaltjes verzinnen denk ik.
Als Gijp het zegtquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik kijk voetbal international omdat Het mij helpt om mijn eigen mening te vormen over voetbal.
![]()
Al geld dat wel voor veel idioten; veel na-praters de laatste tijd.
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:45 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik kijk voetbal international omdat Het mij helpt om mijn eigen mening te vormen over voetbal.
![]()
Al geld dat wel voor veel idioten; veel na-praters de laatste tijd.
Stiekem zit ik mezelf keihard af te trekken op mn notesquote:Op donderdag 13 juni 2013 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom wil je geld betalen om te lezen wat een stel vrijwilligers over je zeggen als Jimbo de badguy uithangt?
Mwah, kijk het wel eens. Als ik toevallig thuis ben & niks te doen heb. Maar informatief over voetbal gepraat word er al lang niet meer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.
Ik vind het wel grappig maar je moet het ook niet serieus nemenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Achterlijk programma is VI. Als Boskamp er zit dan kijken anders niet. Gijp moet eerst oprotten.
even in en uit pluggenquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
Mijn muis dubbelklikt de hele tijd terwijl ik het niet wil. VOlgens mij is mijn computer aan het eind van zijn latijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Stiekem zit ik mezelf keihard af te trekken op mn notes
Ohhh ja, noem me nog een keer klootzak achter de schermen, ga door, ga door!!
hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |