okquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Die omschrijving bij Indurain![]()
![]()
Allemaal hebben ze gebruiktquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die zooi moet ik ook eens gaan aanschaffen.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Echt hequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Die zooi moet ik ook eens gaan aanschaffen.
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedanktquote:
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naarquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Failboxonequote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedankt
Nog 10 uur
Wat klinkt dat lang eigenlijk
[..]
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naar
Omdat ik stoer benquote:
Hallo jijquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben al 4 uur wakker, maar bedankt
Nog 10 uur
Wat klinkt dat lang eigenlijk
[..]
Welke TT had jij in het Xbox one topic? Was ik benieuwd naar
Ja maar je krijgt kinect erbijquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga ze beiden kopen, alleen ik denk niet dit jaar.
Belachelijk dat de xbox one 500 euro wordt
Die regiolock is weer een nieuw dieptepuntje hoor. Verplicht een Xboxone in je eigen land moeten kopen waar je verplicht games op moet spelen die je in je eigen land gekocht hebt. Wat de fuk denken die lui.quote:
Zegt genoeg over betrouwbaarheid van dit testje dat Landis bij onverdacht staat.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Of Landis had gewoon minder talent. Dat was sowieso een heel zwak jaar qua toppers.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zegt genoeg over betrouwbaarheid van dit testje dat Landis bij onverdacht staat.
Hij is betrapt op doping en staat bij onverdacht. Dan neem ik die hele 'wetenschappelijke' berekening direct niet meer serieus.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Of Landis had gewoon minder talent. Dat was sowieso een heel zwak jaar qua toppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |