Nope, nog steeds.quote:
ik geef slechts een voorbeeldquote:
Wellicht staat dit te hoog.quote:Op donderdag 13 juni 2013 11:52 schreef vandermar het volgende:
Mijn muis dubbelklikt de hele tijd terwijl ik het niet wil. VOlgens mij is mijn computer aan het eind van zijn latijn.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft contacten op Fok!, dat wil je niet weten. De Mossad en KGB in één.
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo heeft contacten op Fok!, dat wil je niet weten. De Mossad en KGB in één.
Waar kan ik dat vinden?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht staat dit te hoog.
[ afbeelding ]
LR is nogsteeds in de running.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.
Newcastle United
Je hebt al macht dus, dat is een goed beginquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Goedemorgen. Zo de intake verplaatst.
Ja zijn ze gewoon vergeten die papieren mee te geven op de open dag. Ja dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je hebt al macht dus, dat is een goed begin
Nog steeds niks verzondenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan kan hij vast vertellen wat de status is van jouw sollicitatie.
Newcastle United
quote:
Oh hahaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds niks verzondenTevens, al had ik de ambitie weet ik nog steeds niet waar. Wel stuur ik op dagelijkse basis glitterberen naar Yvonne.
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik je zoekkader gewoon.
Waarom doe je me dit aan? Ik zit de hele week al te bidden voor je dat je het wordt. De pastoor wordt gek van mequote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nog steeds niks verzondenTevens, al had ik de ambitie weet ik nog steeds niet waar. Wel stuur ik op dagelijkse basis glitterberen naar Yvonne.
[..]
[ afbeelding ]
Gebruik je zoekkader gewoon.
teufelquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:05 schreef Jimbo het volgende:
maar, niemand hier die me uit de brand kan helpen met wat hifi adviesik snap dr geen kut vna
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?quote:
Ok, ok...quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom doe je me dit aan? Ik zit de hele week al te bidden voor je dat je het wordt. De pastoor wordt gek van me
Ron, djoegoe djoegoe hier. Help neger Onlogisch aan zijn nachtrust, en geef mij die sollicitatie link.quote:
is het voornamelijk voor muziek, gaming of filmsquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar ik wil graag een soundbar boven mn tv, maar is dat nou bvb kut of?
Beter doe je m onder je tv. Dat is lul.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
japquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef Adames het volgende:
[..]
is het voornamelijk voor muziek, gaming of films
en dat kan ook, maar mn tv staat op de kast, dus heb weinig plek meer (mits hij precies eronder past)quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Beter doe je m onder je tv. Dat is lul.
Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dat kan ook, maar mn tv staat op de kast, dus heb weinig plek meer (mits hij precies eronder past)
Knut, je gaat wel een bloemetje/rouwkrans deponeren mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.
Hell yeah!quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knut, je gaat wel een bloemetje/rouwkrans deponeren mag ik hopen?
[ afbeelding ]
Het is in Leiden. Stijn, grijp je kansquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik stel voor dat we een meet houden daar.
Aanwezig:
-KnutdeIJsbeer
-Knut de IJsbeer
-Littlerabbit
-Vul aan.
was een vraag, er zit nogal een verschil tussen doeleinde muziek en films. Bij muziek vind ik een fatsoenlijke 2.0 set met zeer groot bereik veel fijner dan een 5.1 set.quote:
true, maar dan hangen er weer 30 kabels onder mn tvquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dan zou ik je tv ophangen. Eronder is wel mooier imo. Erboven lijkt het net of je tv een monobrow heeft.
geen idee trouwens wat nou het voordeel is van een soundbar. Bij de betere sets zie ik ze volgens mij niet. Ziet er ook niet echt uit.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok ik snap hemquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:22 schreef Adames het volgende:
[..]
was een vraag, er zit nogal een verschil tussen doeleinde muziek en films. Bij muziek vind ik een fatsoenlijke 2.0 set met zeer groot bereik veel fijner dan een 5.1 set.
Bij films en games wil je er echt middenin zitten, dus is 5/7 boxen om je heen veel fijner en heb je de subwoofer harder nodig om echt die diepe trillingen te krijgen.
Er zijn toch ook soundbars met 5.1 geluidquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok ik snap hem
5.1 is geen optie bij me thuis, ik heb totaal geen zin om die draden te trekken over t plafond / onder de vloer (en draadloos is tenslotte nooit echt draadloos gezien ze een voedingskabel nodig hebben
Dus je hebt de keuze tussen 2.0 en 2.1?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ok ik snap hem
5.1 is geen optie bij me thuis, ik heb totaal geen zin om die draden te trekken over t plafond / onder de vloer (en draadloos is tenslotte nooit echt draadloos gezien ze een voedingskabel nodig hebben
bestel geen pixmaniaquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Jimbo het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)-soundbar-zwart.html denk dat ik deze bestel...voor 6 tientjes kan ik geen gat vallen en als ie kut is gaat ie gewoon terug (had 250 in gedachten dus dat valt dan wel enorm mee)
Teufel heeft een ontzettend goede prijs/kwaliteit verhouding, waard om eens te kijkenquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Jimbo het volgende:
http://www.pixmania.nl/nl(...)-soundbar-zwart.html denk dat ik deze bestel...voor 6 tientjes kan ik geen gat vallen en als ie kut is gaat ie gewoon terug (had 250 in gedachten dus dat valt dan wel enorm mee)
quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hell yeah!
Ik stel voor dat we een meet houden daar.
Aanwezig:
-KnutdeIJsbeer
-Knut de IJsbeer
-Littlerabbit
- Lange Lans
-vul aan
De intake met de thuisopdracht?quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja zijn ze gewoon vergeten die papieren mee te geven op de open dag. Ja dan wordt het lastig.
ja die doen alsof het erin zit ja, dat is wel een optie voor me.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn toch ook soundbars met 5.1 geluid
waarom geen 2.1 eigenlijk, die 1 staat toch voor een subwoofer of heb ik dat verkeerdquote:Op donderdag 13 juni 2013 12:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dus je hebt de keuze tussen 2.0 en 2.1?
Ga dan altijd voor 2.0. Moet je alleen kijken of je actieve of passieve boxen wilt hebben.
Passief is wat makkelijker uit te breiden, actief neemt wat minder plek in beslag.
Ja. Ehh 21 juni stond in de mail. En ze sturen die shit dan op per post als het goed is.quote:Op donderdag 13 juni 2013 12:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De intake met de thuisopdracht?
Wanneer heb je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |