Hey ik ben gisteren weer teruggekomen uit Thailand. Ik was er samen met me vader 3 weken naartoe geweest omdat hij zijn vriendin ging bezoeken en ik mocht mee.
Nou is het zo dat er heel in iedere straat wel masagesalons te vinden zijn, vooral in toeristische gebieden zoals Jombtien. Dat licht naast Pattaya, dat kennen jullie wel.
Mijn vader en ik wilden wel zo'n massage doen en we liepen door een straat met meerder salons en we werden aangesproken door een paar mooie dames die voor zo'n salon zaten. Het was er niet druk en we konden meteen.
We kozen een oliemasage voor 300 baht voor een uur. Dat is zo'n 7,50 euro. Geen geld dus.
We mochten zelfs kiezen door wie we gemasseerd wilden worden, dus ik meteen zo'n lekker ding uitgezocht, ze heette Pawadee en was 20 jaar.
Ik zag me vader grijnzen en hij koos een ander meisje die een stuk ouder was dan Pawadee.
En we moesten naar boven want daar waren de masagebedden. Beneden kon je alleen voetenmasage doen.
We werden een uur lang gemasseerd met olie en ze kon er wat van. Ik raakte af en toe bijna in slaap. Ik voelde dat ze alle knopen uit mijn rug haalde en toen ze met mijn benen bezig was raakte ze per ongeluk ook mijn zak aan.
Ik had al verhalen gehoord dat ze in Thailand ook met happy end deden maar omdat ze wisten dat we vader en zoon waren hebben ze ons dat niet gevraagd hahaha.
Toen ze na een uur klaar met me was kleedde ik mij weer aan en ging naar beneden. Mijn vader was er al een paar minuutjes en stond met Pawadee te praten en keek naar mij en grijnsde weer.
Hij fluisterde tegen me dat Pawadee eigenlijk een jongen was die omgebouwd is. Ik moest maar eens naar haar adamsappel kijken........
Verdomme....hij had nog gelijk ook.....het was een kerel en hoe langer ik naar haar keek hoe beter je het zag.
Was ik me toch beetgenomen door een manwijf!