Die zijn volgens mij nog wel elders goedkoper te vinden. Ik heb ze als hardloopschoenen en ik vind ze erg fijn, maar weet niet of het voor jouw manier van lopen werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hardloopshop.n(...)arglide-4-men-6.html
moeten er nog mensen aan de lunarglide? Aardige aanbieding
Ik heb ze maar als hardloopschoen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
Nee meng ben helemaal klaar met Jordan brandquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef SHOOOTO het volgende:
^Ga je de black grapes nog halen, BABS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor je bruiloft?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Welk merkje?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Keiharde kwaliteitquote:
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.quote:
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.
Ik heb zelf de p3. Die is net wat makkelijker mee te nemen (inklapbaar) en kunnen de kabels makkelijk vervangen worden. P5 is voor zover ik heb getest wel erg nice natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?
Kan alleen maar duiden op een goede keuze dacht ik zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf de p3. Die is net wat makkelijker mee te nemen (inklapbaar) en kunnen de kabels makkelijk vervangen worden. P5 is voor zover ik heb getest wel erg nice natuurlijk.
Ik ben erg tevreden met m'n p3 iig. Alleen de bass is soms wat flets. Hangt er ook vanaf hoe de equalizer is ingesteld. Heb een tijd geleden de c5 oordoppen ook maar gehaald voor wanneer ik geen zin heb in een hoofdtelefoon tijdens treinen etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef nexusje het volgende:
[..]
Kan alleen maar duiden op een goede keuze dacht ik zo
Co fucking sign!!!quote:
Achso, ik heb een brede horizon qua muziek genres dus ik zal wel vaak aan het kloten zijn met de equalizer. Afgelopen 3 weken op iphone 5 oordoppen geleefd en daar wordt je alles behalve vrolijk van! Ik heb wel fijne adidas x senheiser dacht ik oordopjes voor hardlopen maar om deze nou te dragen in bas/trein etc..quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met m'n p3 iig. Alleen de bass is soms wat flets. Hangt er ook vanaf hoe de equalizer is ingesteld. Heb een tijd geleden de c5 oordoppen ook maar gehaald voor wanneer ik geen zin heb in een hoofdtelefoon tijdens treinen etc.
Kan me vergissen, ben geen echte kenner op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is om een DJ/studio koptelefoon te gebruiken voor muziek?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef doo. het volgende:
[..]
Co fucking sign!!!
Beste koptelefoon van de wereld. Ik raad hem iedereen aan, man wat is dit ding toch perfect.
Geen fancy shit kopen, geluidskwaliteit boven uiterlijk kiezen. (Al vind ik de hd25 super mooi)
Ik zou het niet doen, is een classic toch? Vind classics wat lomp, deze ook eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
Deze is nu ook in de sale bij Hanon. Blijf hem wel aardig vinden, zeker qua CW en shape. Voering vind ik alleen minder. Twijfel.
[ afbeelding ]
Moet toegeven dat ik deze heb aangeschaft toen ik ben begonnen met draaien, maar na verloop van tijd hem zo ben gaan waarderen dat ik hem nu altijd gebruik, films, muziek luisteren, produceren etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Kan me vergissen, ben geen echte kenner op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is om een DJ/studio koptelefoon te gebruiken voor muziek?
Neem aan dat zo'n koptelefoon meer bedoeld is om alle verschillende geluiden te monitoren en minder om een algeheel mooie sound te geven. Of is het even klooien met de equalizer om het optimaal te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dit was het sneakertopic toch?![]()
Air BW Gen II (zonder classic)quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, is een classic toch? Vind classics wat lomp, deze ook eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook geen geld voor, je hebt geluk.
zijn trouwens weer van pherkan, goede prijzen heeft die altijd.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef doo. het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik deze heb aangeschaft toen ik ben begonnen met draaien, maar na verloop van tijd hem zo ben gaan waarderen dat ik hem nu altijd gebruik, films, muziek luisteren, produceren etc.
Zie spoiler voor meer info, wil het sneakertopic niet te veel vervuilen hahaIk ben van huis uit beeldtechnicus, maar doe af en toe ook klusjes waar ik video edit, geluidsman of cameraman speel. Dan is het wel fijn om een realistisch geluidsbeeld te krijgen. Verder is het mijn enige koptelefoon dus gebruik hem voor alles, ik heb nog wel oortjes voor als ik m'n haar niet in de war wil doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dit was het sneakertopic toch?![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef doo. het volgende:
Heeeeeeee dat is ook mijn maat dus![]()
![]()
![]()
Ik heb ze toen gekocht op SneakernessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook geen geld voor, je hebt geluk.
zijn trouwens weer van pherkan, goede prijzen heeft die altijd.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Had je die rode nou ook? Of was dat acbs2.. Die rode wil ik eigenlijk nog veel liever.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb ze toen gekocht op Sneakerness
L'óreal, omdat je het waard bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit beeldtechnicus, maar doe af en toe ook klusjes waar ik video edit, geluidsman of cameraman speel. Dan is het wel fijn om een realistisch geluidsbeeld te krijgen. Verder is het mijn enige koptelefoon dus gebruik hem voor alles, ik heb nog wel oortjes voor als ik m'n haar niet in de war wil doen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
L'óreal, omdat je het waard bent.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
L'óreal, omdat je het waard bent.
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, enkel de zwarte. De multicolour is natuurlijk degene die ik echt wil, maar niet te vinden of niet te betalen. Die zwarte valt wel mee, ik heb op Sneakerness volgens mij ook 220 betaald (misschien 240?) voor een paar compleet DS. Dan is 220 voor VNDS nog niet eens enorm goedkoop, maar goed.
Yeezy 2 nieuwe cw binnenkort, je weet hoe we draaienquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Yeezy 2 nieuwe cw binnenkort, je weet hoe we draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stonden best wel wat paartjes op Sneakerness inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.
Niet slecht voor 77 EUquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Nezhi het volgende:
Na al mijn gezeur eindelijk kunnen kopen! 77~ euro... binnenkort eigen pics
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik het pas, Reebok-maatvoering is vaag en dit model is nergens in de buurt te passen!quote:
Ik gebruik zelf pioneer hdj2000's. Door de magnesium hinges zijn ze stevig genoeg voor buiten gebruik en ze kleuren het geluid niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Duidelijk thanks. Had tot voor kort een koptelefoon van eskuche maar die is kapot gegaan en wil als vervanger een wat meer high end koptelefoon. Gebruik nu sennheiser cx870 oortjes, waar ik heel erg tevreden over ben, maar wil toch een koptelefoon voor er naast. Zat al wat langer naar de HD 25 te kijken.
Maar inderdaad, sneakertopic. Staan lage zwarte htm flyknits in mijn maat op LB voor 220 vraagprijs.
Erg verleidelijk maar heb momenteel eigenlijk het geld niet...
Fuck l'oreal. Die mofos hadden zoveel troep in mijn haar gesmeerd gisteren dat ik een halve fles dreft erin moest gooien om het eruit te krijgen. D:quote:
Zeg dat wel, heb drie Berlin's en ze zitten alledrie anders terwijl ze dezelfde maat zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het pas, Reebok-maatvoering is vaag
Wel de next level versie, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf pioneer hdj2000's. Door de magnesium hinges zijn ze stevig genoeg voor buiten gebruik en ze kleuren het geluid niet.
was al gepost man,quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Fuck l'oreal. Die mofos hadden zoveel troep in mijn haar gesmeerd gisteren dat ik een halve fles dreft erin moest gooien om het eruit te krijgen. D:
[ afbeelding ]
Geruchten gaan van een price richting de 400-500 euro. Adidas catert wel heerlijk naar het #nextlevel crowd. Y-3 met Yohji, SLVR, Raf Simons collab etc.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef SHOOOTO het volgende:
iets voor zwartemarktplaats?
[ afbeelding ]
Solliciteer je bij de dierentuin ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
toen crocs op crocs nog te crocsen crocsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Toen leer op jordans nog leer te noemen was.
Eigenlijk had ik die aan jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
toen crocs op crocs nog te crocsen crocs
Volgende keer aan de kant schuiven dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die aan ja![]()
Zijn van m'n vaderik schaam me er voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:34 schreef Cpt. het volgende:
Ik ga ze ook niet halen. Vind OF tof, hou van Vans maar die schoenen vind ik niks. Heb me inmiddels over het mislopen van de Size? roshes gezet en ben nu in CT sale gedoken![]()
Twijfel nog tussen 2
CT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede schoen ja...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Cpt. het volgende:
Metallica halfcabsSowieso beste koop van de afgelopen tijd, zo goed afgewerkt zulke mooie details.
wat is daarquote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:34 schreef Bajskorv het volgende:
Sexy Vault. Maar vanavond gaat het los in Adam, niet bij jou thuis
Toffe wivah's!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:21 schreef vault_tec het volgende:
Hoi, wivah en cadeau van mijn huisgenoot gehad
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkel ik, kroeg, paar maten en een kloteweek op werk. Al goed voor een straf begin van mijn weekend...quote:
cheers matequote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Enkel ik, kroeg, paar maten en een kloteweek op werk. Al goed voor een straf begin van mijn weekend...
even wennen maar zit fucking chill.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:57 schreef droommoord het volgende:
[..]
Toffe wivah's!
Ik had die metallica vans ook graag willen kopen, maar ben er totaal geen fan van dus dan vind ik dat zo nep. Maar is dat ook echt zo'n baseballshirt met 3/4e mouwen, ik zat laatst te overwegen om er 1 te kopen, is dat chill? Zulke 3/4e mouwen?
Thanks. Deze week was echt kut. Ik heb redelijk veel "incasseringsvermogen", maar ging echt kapot. Net het einde gehaald.quote:
sommige werk weken hakken erin. Achter je laten en aan de volgende beginnen.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:05 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Thanks. Deze week was echt kut. Ik heb redelijk veel "incasseringsvermogen", maar ging echt kapot. Net het einde gehaald.
Thxquote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:04 schreef vault_tec het volgende:
[..]
even wennen maar zit fucking chill.
Hehe, true. Maar dit zijn wat meer lange termijn issues. Enfin, goeieavond lui!quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:06 schreef vault_tec het volgende:
[..]
sommige werk weken hakken erin. Achter je laten en aan de volgende beginnen.
Al wakker geworden uit je coma?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:34 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hehe, true. Maar dit zijn wat meer lange termijn issues. Enfin, goeieavond lui!
Of je stuurt je paquote:Op zaterdag 15 juni 2013 09:55 schreef Atta-boy het volgende:
Zo maar eens bij de rij van oqium kijken
EBay?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 22:41 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Die shoezeum guy heeft weer een paar mooie auctions gedropt. Zijn aardig wat steals te vinden.
Haha nee deze keer nietquote:
is alleen nog maar 40.5 overquote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:11 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Haha nee deze keer niet![]()
Voor de mensen die ze nog willen (resellers) ze staan nog online op footlocker.
Ik kreeg ze niet goed besteld en geen zin om moeilijk te doen dus geen $$$$ voor mij
En ja op ebay @ don
gefeliciteerd, ga je ze dragen of doorverkopen?quote:Op zaterdag 15 juni 2013 11:59 schreef flotser het volgende:
[..]
Gingen in de winkel ook akelig rap. Toch een paartje gescoord
Ik heb ze nu al aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:00 schreef droommoord het volgende:
[..]
gefeliciteerd, ga je ze dragen of doorverkopen?
Staan foto's genoeg van op 't internet, daar voegt mijn fotografisch gestuntel niks aan toe hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 12:18 schreef BDIL het volgende:
Net de Grapes bij Oqium gehaald nadat het was uitverkocht bij Foot Locker
Was wel heel druk in de stad, ik heb jou iig niet gezien.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.
Ik had deze nog steeds aan vandaag:
[ afbeelding ]
En een tnf jas
Beide plus nog even naar de film geweest.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik jou ook niet. Was je bij dat zomercarnaval of gewoon in de stad?
Nu heb ik deze aan btw:
[ afbeelding ]
Vandaag heel veel free 2 gezien. Had zelf mijn rode free 2 aan.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:08 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wilde ook nog naar de film![]()
Heb wel een aantal goede schoenen en wat gasten met supreme caps etc gezien, daarom dacht ik dat er best een fok!er tussen kon zitten.
Sowieso veel aardige sneakers gezien. Naast veel free ook aardig wat roshe.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik wat minder veel free's volgens mij. Die rode wel gezien in de straat bij de daily rush bij eenchick
hehe vind maar eens een us 14,5quote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef acbs2 het volgende:
Welkom Fuse!![]()
Nu nog wachten tot ape hier ook komt. Of zit hij hier al... hmm, food for thought.
Anyway, voor de mensen die de St. Alfreds willen oppikken; krijg van meedere mensen bevestigd dat ze krap vallen. Dus 0,5 upsizen boys.
Ape, wie is Apequote:Op zaterdag 15 juni 2013 22:59 schreef acbs2 het volgende:
Welkom Fuse!![]()
Nu nog wachten tot ape hier ook komt. Of zit hij hier al... hmm, food for thought.
quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:17 schreef Atta-boy het volgende:
Nog even een wivahtje van van de week
[ afbeelding ]
Nigga stole my socksquote:Op zaterdag 15 juni 2013 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik jou ook niet. Was je bij dat zomercarnaval of gewoon in de stad?
Nu heb ik deze aan btw:
[ afbeelding ]
Ik had zwarte Spizike's aanquote:Op zaterdag 15 juni 2013 18:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Welke schoenen had je aan? Miss dat ik je gezien heb dan.
Ik had deze nog steeds aan vandaag:
[ afbeelding ]
En een tnf jas
De Playoffs 8 worden een general release, die kan je in NL dus dagen na de releasedate nog gewoon kopen zoals je nu bv ook nog steeds de white grape en de bugs bunny 8 kan kopen. Die Black grape was een quickstrike en best wel heel limited dus das in een paar uur weg...quote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Bij de playoffs hoef ik niet te campen aangezien een maat van me heel goed is met die gasten van Oqium ( dus hopelijk houden ze een paar achterhand)
![]()
Ik kan het ook goed vinden met die gasten maar bv een lebron denim die ze binnenkort gaan releasen gaan ze niet voor me achterhoudenquote:Op zondag 16 juni 2013 01:08 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik had zwarte Spizike's aanBij de playoffs hoef ik niet te campen aangezien een maat van me heel goed is met die gasten van Oqium ( dus hopelijk houden ze een paar achterhand
)
![]()
Hoelaat was je daar?
Ik ook net als sb mids. Daar hoort ook gewoon een strap op.quote:Op zondag 16 juni 2013 11:03 schreef Atta-boy het volgende:
Die kan je er toch afhalen als je ze niet leuk vind? Vind het eigenlijk wel cool staan bij af1's tbh.
Zijn dit mids of highs?quote:Op zondag 16 juni 2013 10:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Nog best nice all black airforces. Jammer van die lacelock's alleen.
Jup. Redelijk kapot, zoals verwacht. Zo ff fietsen. En dan zorgen dat ik die St Alfred's ergens vandaan ga halen.quote:
Ik was er om 10 uurquote:Op zondag 16 juni 2013 09:10 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ik kan het ook goed vinden met die gasten maar bv een lebron denim die ze binnenkort gaan releasen gaan ze niet voor me achterhouden![]()
Ik was er om 12 uur ongeveer. Denk niet dat ik je gezien heb want kan me geen spizikes herinneren
Ik heb nog niet zoveel verstand van al die releases maar nu heb ik het doorquote:Op zondag 16 juni 2013 01:14 schreef flotser het volgende:
[..]
De Playoffs 8 worden een general release, die kan je in NL dus dagen na de releasedate nog gewoon kopen zoals je nu bv ook nog steeds de white grape en de bugs bunny 8 kan kopen. Die Black grape was een quickstrike en best wel heel limited dus das in een paar uur weg...
Niemand hoeft in Nederland dus te campen voor de Playoff 8... in de USA is 't een ander verhaal![]()
Hoe heet die 8 en wanneer is release?quote:Op zondag 16 juni 2013 13:39 schreef BDIL het volgende:
Dit worden de Jordan's die ik dit jaar nog wil hebben:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien komt er nog wat bij maar dit is het wel voor nu
Jordan 8 ''Playoff'' 29-06-2013quote:
Als ze DS zijn dan max 150,- a 175,- dollar exclusief de verzendkosten.quote:Op zondag 16 juni 2013 13:50 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[ afbeelding ]
Ben nu aan het meebieden op deze. Tot hoe hoog zouden jullie gaan, ik dacht zelf aan de US 200 range ongeveer.
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef doo. het volgende:
atta heeft zo'n kleine maat dat z'n chick en hij schoenen delen
quote:Op maandag 17 juni 2013 09:59 schreef doo. het volgende:
atta heeft zo'n kleine maat dat z'n chick en hij schoenen delen
wie gaat nou sneakers "spotten" als er dames in zomerse kleding dansen/rondlopen..quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:39 schreef Atta-boy het volgende:
Heb ik ook een paar keer voorbij zien komen idd.
Ik had vault wel op zo'n zomercarneval kar verwacht
ZE ZIJN BINNEN EN ZE PASSEN PRECIESquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Nezhi het volgende:
Na al mijn gezeur eindelijk kunnen kopen! 77~ euro... binnenkort eigen pics
[ afbeelding ]
Nog effen crewnecks? Kan nergens een degelijke zwarte (of witte) crewneck vinden die een beetje normaal van prijs is met een goede fit.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Hard aan het bomben? Dat is te straat voor me![]()
Ben m'n kamer aan het opruimen en alles wat ik nog had liggen opnieuw op mp aan het gooien. Heb echt ziek veel spul op m'n kamer liggenbeetje bij beetje word het weer een beetje leefbaar.
Atta komt bij jou tot je knie ZMP. Of trouwens, had jij niet een absurd kort bovenlijf voor je lengte?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nog effen crewnecks? Kan nergens een degelijke zwarte (of witte) crewneck vinden die een beetje normaal van prijs is met een goede fit.
Wood wood? NSW? Carhartt?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
M'tje Ltje moet wel lukken, maar ja das waar. Was ik vergeten.
Ik heb een relatief kort bovenlijf. Ben niet een of andere circusklant als je dat insinueert.![]()
Maar effen crewnecks? Wo? Liefst rond de 60-80 ekkies. Kan ik ze nog een beetje trashen als het moet.
Alle maten nog beschikbaar bij Caliroots zag ik. Vind ze zelf niet zo bijzonder en heb niks met OF. Daarnaast vind ik 120 veel te veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De verwachte foutmarge bij de raming van de afzet bleek onnauwkeurig te zijn en dient bijgesteld te worden naar een adequaat niveau.
Aka
Ze lopen niet zo lekker.
Free altijd goedquote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef bezemsteeltaart het volgende:
zo'n sneakerhead als ik ben netjes 5.0+ gekocht terwijl ik de 3.0 V5's in eerste instantie wilde hebben![]()
anyway niet minder blij mee:
[ afbeelding ]
Nog niet heel veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
precies, laat zien wat er te koop is
Ja iedereen ziet dat als bootschoenen dus noem ik ze maar zo. Weet niet zo goed waarom ik die ooit gekocht hebquote:
Dat bedoelde ik meer. Die verkocht ik op een gegeven moment nog bij de Funkie. ''Ja is echt een mooie schoen'' ''Ja ja ze staan zeker leuk, ik zou ze nemen.''& ''Ja het is een beetje een casual sneaker, net als HUB''.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja iedereen ziet dat als bootschoenen dus noem ik ze maar zo. Weet niet zo goed waarom ik die ooit gekocht heb
Haha, ik zit ook al te wachten op de infrareds... en de Carmine ook natuurlijk. Rest van de VI loop ik niet cht warm voorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef matthijst het volgende:
Nike 2014:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
White infrared VI's in februari. Mooi moment om ff de maat te testen voor als de zwarte uitkomen: Olympic VI zitten flink ruim
Fuck. Zin om wat van Atta's shirtjes te kopen. Gewoon voor de sexy. In mijn kast hangen, af en toe aan ruiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nog niet heel veel.
Heb nu dit er op staan
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Maar moet nog een hoop spul bij komen + miss nog een rondje langs m'n sneakers doen om te kijken wat ik weg doe.
Maar meeste spullen past jullie toch niet![]()
Infrared 6 in zwart is trouwens nog een van de J's waar ik een uitzondering voor maak, met de rest ben ik wel klaar.
Laatste releases liggen idd ook gewoon bij Footlocker, maar moe van dat die lui d'r standaard 5-10 euro bovenop knallen... En passen bij Footlocker en dan online bestellen gaat ook niet lukkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef flotser het volgende:
Ik heb overigens de ervaring dat suede/nubuck/durabuck Jordan's iets krapper zitten dan de leren. Das mijn ervaring met de IV's, V's en VII's in ieder geval. Gelukkig pas ik van tevoren altijd even, dus altijd de juiste maat
Dat gaat me zeker geld kosten?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Als je wilt kan ik er ook eerst in sporten
Als je brede voeten hebt zou ik ze je niet aanraden, zijn naar mijn idee erg smalle schoenen....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand toevallig nog LA trainertjes liggen van maat 46? Vind ze nieuw eigenlijk te duur gezien ik normaal niet dat soort schoenen draag maar vind ze wel vet.
Beetje bloed, zweet en trainen lijkt me top.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Prijs ligt aan de sport, hoe mannelijker hoe duurder
Ja, schijtziek word ik ook van de Footlocker. Op die Crimson III gooiden ze maar liefst 40 euro extra er boven op. Gelukkig heb ik meerdere winkels waar ik m'n Jordans kan passen en kopen. Pas als't echt echt echt niet anders kan koop ik ze pas bij Footlocker. Das jammer want de dichtsbijzijnde Footlocker zit op zo'n 200 meter van m'n huis, maar ik gun dat bedrijf m'n geld nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Laatste releases liggen idd ook gewoon bij Footlocker, maar moe van dat die lui d'r standaard 5-10 euro bovenop knallen... En passen bij Footlocker en dan online bestellen gaat ook niet lukken
nicequote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nike Lunar Cheyenne
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe mannelijker, des te duurder.
To debunk that statement:
Polo.
Die vind ik best tof.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Hanon x Saucony Shadow Master “The Midnight Runner”
[ afbeelding ]
Je kan 'm toch gewoon 's nachts dragen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef doo. het volgende:
Hadden ze in de winter moeten uitbrengen, deze schoen trekt me momenteel echt totaal niet.
Had hem al gezien, gruwelijk hard!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben een speciaal plekje in mijn hartje ingenomen![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja, nog even rap wat plaatjes van de Totems.Stiekem vind ik ze ook wel tof. Heb je het toch maar bij deze gehouden? Komt weer nieuw JS spul in de Summer SaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben een speciaal plekje in mijn hartje ingenomen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Heb ook nog de Instinct Hi, de Letters en de Camo Bear op het oog maar slaap daar nog een nachtje over i.v.m. wat andere hobbies waar ik ook op lekkers zit te snipen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze ook wel tof. Heb je het toch maar bij deze gehouden? Komt weer nieuw JS spul in de Summer Sale
Hebbon!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet jammie uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan die failliet ofzo? Shop is wel erg leeg. Jammer, paar goeie merken, maar niks meer voor mij tussen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Volgens mij een privé sale voor klanten zodat die first pick hebben of iets in die trant. Mijn frans is een beetje roestig.
Enfin, 40% discount op zo'n beetje alles -inclusief new- met SUMMER40 bij le rayon frais.
Haha, inderdaad anders dan normaal. Zouden geen dagelijkse schoenen ofzo worden, maar leuk voor erbij en af en toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Laten we het houden op 'uitgesproken anders.'
#toonxtlevel4me
Waar draag je ze echt mee? En waarnaar toe?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, inderdaad anders dan normaal. Zouden geen dagelijkse schoenen ofzo worden, maar leuk voor erbij en af en toe.
De totems vooral onder korte broeken met daarboven erg felle kleuren zodat het erbij past òf juist lange broek met allemaal erg donkere kleuren zodat ze meer opvallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Waar draag je ze echt mee? En waarnaar toe?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Moet je maar eens picca droppen, ben benieuwd. Niet dat het wat voor mij is maar vind het wel interessant.
Overigens Oki-Ni heeft weer 50% discount. Oa. mooie nsw's, etcetc.
Puma x Hussein Chalayan is echt de shit. Heerlijk minimalistische kleding met zo'n moderne techy sport geinspireerd uiterlijk. Het mooiste nog wel is dat die Urban Mobility lijn nog consequent in de sale komt te liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef flotser het volgende:
ik voel die Puma x Hussein Haast Disc heel hard zeg, maar laat 'm voorbij gaan. Juni is met de Black Grape en VIII Playoff al duur genoeg voor me
Zeker hele mooie shizzle, als ik hier http://www.puma.com/blacklabel/husseinchalayan in 't lookbook kijk zie ik zo een paar jasjes die ik wil hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Puma x Hussein Chalayan is echt de shit. Heerlijk minimalistische kleding met zo'n moderne techy sport geinspireerd uiterlijk. Het mooiste nog wel is dat die Urban Mobility lijn nog consequent in de sale komt te liggen.
Tevens draagbare Chalayan ontwerpen.
S/S 09
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Valyx:
Uuuuhm. Tjah....neuj.
Niet zo heel grappig dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Bajskorv het volgende:
Is iets Brits uit de "docu/serie" The Only Way is Essex. Onzinnig.
Definitie van Reem
Cpt. had de chino ook al ontvangen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:15 schreef Bajskorv het volgende:
Who, heftig! Hier ook Free's en Elko regenjas van Cali binnen.
paul, lieve reus <3quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Pauller het volgende:
Fakka LB-boikies. Zomaar kan ik nog ineens inloggen.
Op zich kunnen ze wel ok zijn, als ze maar beetje lopen. Die met Biggie loopt voor mijn gevoel niet lekker. Deze vind ik zelf lekkerder:quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Die mashups zijn chill voor een zomerse dag met een jointje <3
basj dropt die zomerpokoes <3 merk dat met dit weer ik toch meer heat ga dragen #fuckregenquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Op zich kunnen ze wel ok zijn, als ze maar beetje lopen. Die met Biggie loopt voor mijn gevoel niet lekker. Deze vind ik zelf lekkerder:
Die had ik al gezien, maar ik wil de zwarte hebben.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:11 schreef Cpt. het volgende:
Bruin ook goed?
http://www.flatspot.com/products/obey-original-snapback-cap-brown
Deze werkt inderdaad een stuk beter. Biggie leent zich nooit zo voor remixes op de een of andere manier. Op dat kanaal Majesticcasual op youtube staan er ook een paar maar ook die zijn matig. Mocht iemand een goede Biggie remix hebben dan houd ik me aanbevolen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Op zich kunnen ze wel ok zijn, als ze maar beetje lopen. Die met Biggie loopt voor mijn gevoel niet lekker. Deze vind ik zelf lekkerder:
Nice ones!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:13 schreef vault_tec het volgende:
Niet basj pesten.
Cali pakketje binnen:
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op woensdag 19 juni 2013 09:33 schreef nexusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze besteld, me eerste 1300's en nu eens voor een fatsoenlijke prijs
neuh.. Heb even een tijdelijke stop. Komen ook bij woei uit dit weekend voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:25 schreef Bajskorv het volgende:
Wie gaan er voor de St Alfred's dit weekeinde?
BIG over Premier van DJ Finesse. Biggie over diverse Premo beats.quote:Op woensdag 19 juni 2013 18:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Deze werkt inderdaad een stuk beter. Biggie leent zich nooit zo voor remixes op de een of andere manier. Op dat kanaal Majesticcasual op youtube staan er ook een paar maar ook die zijn matig. Mocht iemand een goede Biggie remix hebben dan houd ik me aanbevolen.
Paul!quote:Op woensdag 19 juni 2013 15:33 schreef Pauller het volgende:
Fakka LB-boikies. Zomaar kan ik nog ineens inloggen.
Dat paartje van shooto heeft een toffe kleur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, £91 bezorgd. Niet slecht, verleidelijk...
[ afbeelding ]
Deze gek genoeg duurder, maar £98 is ook niet slecht.
[ afbeelding ]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:00 schreef Bajskorv het volgende:
Hm, £91 bezorgd. Niet slecht, verleidelijk...
[ afbeelding ]
Deze gek genoeg duurder, maar £98 is ook niet slecht.
[ afbeelding ]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:07 schreef Bajskorv het volgende:
Da's die onderste toch? Een keer on foot gezien in NY, was dope.
Thanzie, had een jerosneaks kloon aangemaaktquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.
Wie was/ben jij dan op lb TN-FR?
Ik zie ape nooit meer op lb bijna, eerst postte die ook op hypebeast maar daar zie ik hem ook niet meer. Miss heeft ie weer gevochten
Haha, echt? Ben jij Thanzie?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:17 schreef TN-FR het volgende:
[..]
Thanzie, had een jerosneaks kloon aangemaakt
Afbeelding is niet echt lekker, kleuren zijn vrij "hard" IRL. Ik vond hem wel dope, maar tot nu toe is mijn lijstje voor 2013 al vrij aardig. Heb ook weer wat op stapel staan komende week.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:09 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Vanaf deze plaatjes zou ik voor grijs staan. Vind die blauw/roze cw een beetje kinderlijk ogen.
Nu herinner ik het me weer, deze cw. Nice inderdaad.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.
Deze:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Afbeelding is niet echt lekker, kleuren zijn vrij "hard" IRL. Ik vond hem wel dope, maar tot nu toe is mijn lijstje voor 2013 al vrij aardig. Heb ook weer wat op stapel staan komende week.
[..]
Nu herinner ik het me weer, deze cw. Nice inderdaad.
[ afbeelding ]
Wie jij dan?quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:18 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Haha, echt? Ben jij Thanzie?
De befaamde foto:quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee das een soort van zee kleur met zwarte swoosh en speckled zool. Mooie kleur.
Lbs. Heb net even gekeken en heb 18 posts staan. Lurk in een paar topics maar ben er dus totaal niet actief. Vind je hier altijd een stuk volwassener overkomen dan op LB.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |