Stonden best wel wat paartjes op Sneakerness inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.
Niet slecht voor 77 EUquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Nezhi het volgende:
Na al mijn gezeur eindelijk kunnen kopen! 77~ euro... binnenkort eigen pics
[ afbeelding ]
Ik hoop dat ik het pas, Reebok-maatvoering is vaag en dit model is nergens in de buurt te passen!quote:
Ik gebruik zelf pioneer hdj2000's. Door de magnesium hinges zijn ze stevig genoeg voor buiten gebruik en ze kleuren het geluid niet.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Duidelijk thanks. Had tot voor kort een koptelefoon van eskuche maar die is kapot gegaan en wil als vervanger een wat meer high end koptelefoon. Gebruik nu sennheiser cx870 oortjes, waar ik heel erg tevreden over ben, maar wil toch een koptelefoon voor er naast. Zat al wat langer naar de HD 25 te kijken.
Maar inderdaad, sneakertopic. Staan lage zwarte htm flyknits in mijn maat op LB voor 220 vraagprijs.
Erg verleidelijk maar heb momenteel eigenlijk het geld niet...
Fuck l'oreal. Die mofos hadden zoveel troep in mijn haar gesmeerd gisteren dat ik een halve fles dreft erin moest gooien om het eruit te krijgen. D:quote:
Zeg dat wel, heb drie Berlin's en ze zitten alledrie anders terwijl ze dezelfde maat zijnquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:24 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het pas, Reebok-maatvoering is vaag
Wel de next level versie, toch?quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:20 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf pioneer hdj2000's. Door de magnesium hinges zijn ze stevig genoeg voor buiten gebruik en ze kleuren het geluid niet.
was al gepost man,quote:Op donderdag 13 juni 2013 19:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Fuck l'oreal. Die mofos hadden zoveel troep in mijn haar gesmeerd gisteren dat ik een halve fles dreft erin moest gooien om het eruit te krijgen. D:
[ afbeelding ]
Geruchten gaan van een price richting de 400-500 euro. Adidas catert wel heerlijk naar het #nextlevel crowd. Y-3 met Yohji, SLVR, Raf Simons collab etc.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 15:20 schreef SHOOOTO het volgende:
iets voor zwartemarktplaats?
[ afbeelding ]
Solliciteer je bij de dierentuin ofzo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
toen crocs op crocs nog te crocsen crocsquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:32 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Toen leer op jordans nog leer te noemen was.
Eigenlijk had ik die aan jaquote:Op vrijdag 14 juni 2013 17:36 schreef vault_tec het volgende:
[..]
toen crocs op crocs nog te crocsen crocs
Volgende keer aan de kant schuiven dus.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 18:02 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik die aan ja![]()
Zijn van m'n vaderik schaam me er voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 juni 2013 19:34 schreef Cpt. het volgende:
Ik ga ze ook niet halen. Vind OF tof, hou van Vans maar die schoenen vind ik niks. Heb me inmiddels over het mislopen van de Size? roshes gezet en ben nu in CT sale gedoken![]()
Twijfel nog tussen 2
CT?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goede schoen ja...quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:25 schreef Cpt. het volgende:
Metallica halfcabsSowieso beste koop van de afgelopen tijd, zo goed afgewerkt zulke mooie details.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |