Die zijn volgens mij nog wel elders goedkoper te vinden. Ik heb ze als hardloopschoenen en ik vind ze erg fijn, maar weet niet of het voor jouw manier van lopen werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2013 10:46 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.hardloopshop.n(...)arglide-4-men-6.html
moeten er nog mensen aan de lunarglide? Aardige aanbieding
Ik heb ze maar als hardloopschoen gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
Nee meng ben helemaal klaar met Jordan brandquote:Op donderdag 13 juni 2013 11:29 schreef SHOOOTO het volgende:
^Ga je de black grapes nog halen, BABS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet voor je bruiloft?quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Welk merkje?!quote:Op donderdag 13 juni 2013 13:51 schreef Bajskorv het volgende:
Add to wishlist, derde batch is nog beschikbaar...
[ afbeelding ]
Bijdrage kun je overmaken voor mijn verjaardag, details te krijgen via pm.
Keiharde kwaliteitquote:
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.quote:
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:22 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Zie boven, Aëdle. Franse start-up, eerste batch was direct uitverkocht, net als tweede. Nu wel te krijgen in de derde batch.
Ik heb zelf de p3. Die is net wat makkelijker mee te nemen (inklapbaar) en kunnen de kabels makkelijk vervangen worden. P5 is voor zover ik heb getest wel erg nice natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:25 schreef nexusje het volgende:
[..]
Ook geen audiofiel maar sta op het puntje om een kwalitatief goede koptelefoon aanteschaffen. Wou een P5 van B&W halen, afrader?
Kan alleen maar duiden op een goede keuze dacht ik zoquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb zelf de p3. Die is net wat makkelijker mee te nemen (inklapbaar) en kunnen de kabels makkelijk vervangen worden. P5 is voor zover ik heb getest wel erg nice natuurlijk.
Ik ben erg tevreden met m'n p3 iig. Alleen de bass is soms wat flets. Hangt er ook vanaf hoe de equalizer is ingesteld. Heb een tijd geleden de c5 oordoppen ook maar gehaald voor wanneer ik geen zin heb in een hoofdtelefoon tijdens treinen etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:36 schreef nexusje het volgende:
[..]
Kan alleen maar duiden op een goede keuze dacht ik zo
Co fucking sign!!!quote:
Achso, ik heb een brede horizon qua muziek genres dus ik zal wel vaak aan het kloten zijn met de equalizer. Afgelopen 3 weken op iphone 5 oordoppen geleefd en daar wordt je alles behalve vrolijk van! Ik heb wel fijne adidas x senheiser dacht ik oordopjes voor hardlopen maar om deze nou te dragen in bas/trein etc..quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik ben erg tevreden met m'n p3 iig. Alleen de bass is soms wat flets. Hangt er ook vanaf hoe de equalizer is ingesteld. Heb een tijd geleden de c5 oordoppen ook maar gehaald voor wanneer ik geen zin heb in een hoofdtelefoon tijdens treinen etc.
Kan me vergissen, ben geen echte kenner op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is om een DJ/studio koptelefoon te gebruiken voor muziek?quote:Op donderdag 13 juni 2013 14:59 schreef doo. het volgende:
[..]
Co fucking sign!!!
Beste koptelefoon van de wereld. Ik raad hem iedereen aan, man wat is dit ding toch perfect.
Geen fancy shit kopen, geluidskwaliteit boven uiterlijk kiezen. (Al vind ik de hd25 super mooi)
Ik zou het niet doen, is een classic toch? Vind classics wat lomp, deze ook eigenlijkquote:Op donderdag 13 juni 2013 16:17 schreef Bajskorv het volgende:
Deze is nu ook in de sale bij Hanon. Blijf hem wel aardig vinden, zeker qua CW en shape. Voering vind ik alleen minder. Twijfel.
[ afbeelding ]
Moet toegeven dat ik deze heb aangeschaft toen ik ben begonnen met draaien, maar na verloop van tijd hem zo ben gaan waarderen dat ik hem nu altijd gebruik, films, muziek luisteren, produceren etc.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:11 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Kan me vergissen, ben geen echte kenner op dit gebied, maar ik kan me voorstellen dat het niet ideaal is om een DJ/studio koptelefoon te gebruiken voor muziek?
Neem aan dat zo'n koptelefoon meer bedoeld is om alle verschillende geluiden te monitoren en minder om een algeheel mooie sound te geven. Of is het even klooien met de equalizer om het optimaal te krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dit was het sneakertopic toch?![]()
Air BW Gen II (zonder classic)quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef thethoryd het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen, is een classic toch? Vind classics wat lomp, deze ook eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook geen geld voor, je hebt geluk.
zijn trouwens weer van pherkan, goede prijzen heeft die altijd.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:26 schreef doo. het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik deze heb aangeschaft toen ik ben begonnen met draaien, maar na verloop van tijd hem zo ben gaan waarderen dat ik hem nu altijd gebruik, films, muziek luisteren, produceren etc.
Zie spoiler voor meer info, wil het sneakertopic niet te veel vervuilen hahaIk ben van huis uit beeldtechnicus, maar doe af en toe ook klusjes waar ik video edit, geluidsman of cameraman speel. Dan is het wel fijn om een realistisch geluidsbeeld te krijgen. Verder is het mijn enige koptelefoon dus gebruik hem voor alles, ik heb nog wel oortjes voor als ik m'n haar niet in de war wil doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed, dit was het sneakertopic toch?![]()
quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:46 schreef doo. het volgende:
Heeeeeeee dat is ook mijn maat dus![]()
![]()
![]()
Ik heb ze toen gekocht op SneakernessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb er ook geen geld voor, je hebt geluk.
zijn trouwens weer van pherkan, goede prijzen heeft die altijd.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Had je die rode nou ook? Of was dat acbs2.. Die rode wil ik eigenlijk nog veel liever.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:00 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ik heb ze toen gekocht op Sneakerness
L'óreal, omdat je het waard bent.quote:Op donderdag 13 juni 2013 16:59 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik ben van huis uit beeldtechnicus, maar doe af en toe ook klusjes waar ik video edit, geluidsman of cameraman speel. Dan is het wel fijn om een realistisch geluidsbeeld te krijgen. Verder is het mijn enige koptelefoon dus gebruik hem voor alles, ik heb nog wel oortjes voor als ik m'n haar niet in de war wil doen
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
L'óreal, omdat je het waard bent.
quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
L'óreal, omdat je het waard bent.
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:07 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, enkel de zwarte. De multicolour is natuurlijk degene die ik echt wil, maar niet te vinden of niet te betalen. Die zwarte valt wel mee, ik heb op Sneakerness volgens mij ook 220 betaald (misschien 240?) voor een paar compleet DS. Dan is 220 voor VNDS nog niet eens enorm goedkoop, maar goed.
Yeezy 2 nieuwe cw binnenkort, je weet hoe we draaienquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:00 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Mja, maar aan de andere kant moet je ze ook maar net tegen komen. Op sneakerness stond naast die tafel waar jij ze had gekocht nog een paartje geloof ik. Ook toen helaas geen geld, ik moet mij meer richting team young money gaan bewegen op de een of andere manier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
quote:Op donderdag 13 juni 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Yeezy 2 nieuwe cw binnenkort, je weet hoe we draaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |