Ik zat eigenlijk te twijfelen om hem zelf te bestellen + solarsoft moccasins maar wil eigenlijk vrijdag die size? roshes bestellen en het daar bij houden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:07 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Als je zelf nog wat gaat bestellen dan bestel ik graag mee.
Doe er een paar sokken bij en free shipping.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:12 schreef Cpt. het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te twijfelen om hem zelf te bestellen + solarsoft moccasins maar wil eigenlijk vrijdag die size? roshes bestellen en het daar bij houden.
Maar als je 90+shipping naar me overmaakt wil ik best de chinos voor je bestellen
Jammer van de achterkant.quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goede tee voor Vault? Die heeft toch zo'n trui vol met katten
Die van Our Legacy. Cali werkt hier wel, maar "No real deals at the moment"?quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:04 schreef Valyx het volgende:
[..]
90 eur, die sweat shorts zag ik ook in de sale geloof ik
edit: jep sweat shorts (Norse Projects Ro Sweat Shorts) 66eur. Was Bajs hier geen fan van?
welk merk?!quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=41316quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:38 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Die van Our Legacy. Cali werkt hier wel, maar "No real deals at the moment"?
Andere stof. Deze is trouwens ook najs, geen idee welke maat ik nodig zou hebben...quote:Op woensdag 12 juni 2013 21:56 schreef Valyx het volgende:
[..]
http://caliroots.com/c-store/product.asp?id=41316
Nu 98 ipv 140 als je er nog een wil scoren.
Geld moet rollen zeggen ze, goed bezig! Nice pickupsquote:Op woensdag 12 juni 2013 22:47 schreef Bajskorv het volgende:
Mooi, toch nog wat pickups bij Cali.
Voor de chick (had ze nodig voor hardlopen, Gyakusou's bevielen te goed)...
[ afbeelding ]
... en voor mij, ook mijn Gyakusou's zijn ook al bijna weer op en heb nooit genoeg Free's voor het sporten.
[ afbeelding ]
Oh, en voor in de regen. Met 50% korting wel geinig, en vooral lekker handig in het pleuresweer.
[ afbeelding ]
Werd heel even blij toen ik zag dat ze de rode hadden voor 90 euro, alleen hebben ze de rode maar tot maat US11, waar ik 12 heb.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:42 schreef Pedroo het volgende:
Ben g krijgt ze deze week als het goed is.
Jammer van die tekst op de rug, vind de voorkant wel leukquote:Op woensdag 12 juni 2013 21:17 schreef Valyx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |