ZE ZIJN BINNEN EN ZE PASSEN PRECIESquote:Op donderdag 13 juni 2013 18:18 schreef Nezhi het volgende:
Na al mijn gezeur eindelijk kunnen kopen! 77~ euro... binnenkort eigen pics
[ afbeelding ]
Nog effen crewnecks? Kan nergens een degelijke zwarte (of witte) crewneck vinden die een beetje normaal van prijs is met een goede fit.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:07 schreef Atta-boy het volgende:
Hard aan het bomben? Dat is te straat voor me![]()
Ben m'n kamer aan het opruimen en alles wat ik nog had liggen opnieuw op mp aan het gooien. Heb echt ziek veel spul op m'n kamer liggenbeetje bij beetje word het weer een beetje leefbaar.
Atta komt bij jou tot je knie ZMP. Of trouwens, had jij niet een absurd kort bovenlijf voor je lengte?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:32 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Nog effen crewnecks? Kan nergens een degelijke zwarte (of witte) crewneck vinden die een beetje normaal van prijs is met een goede fit.
Wood wood? NSW? Carhartt?quote:Op maandag 17 juni 2013 18:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
M'tje Ltje moet wel lukken, maar ja das waar. Was ik vergeten.
Ik heb een relatief kort bovenlijf. Ben niet een of andere circusklant als je dat insinueert.![]()
Maar effen crewnecks? Wo? Liefst rond de 60-80 ekkies. Kan ik ze nog een beetje trashen als het moet.
Alle maten nog beschikbaar bij Caliroots zag ik. Vind ze zelf niet zo bijzonder en heb niks met OF. Daarnaast vind ik 120 veel te veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:30 schreef zwartemarktplaats het volgende:
De verwachte foutmarge bij de raming van de afzet bleek onnauwkeurig te zijn en dient bijgesteld te worden naar een adequaat niveau.
Aka
Ze lopen niet zo lekker.
Free altijd goedquote:Op maandag 17 juni 2013 19:33 schreef bezemsteeltaart het volgende:
zo'n sneakerhead als ik ben netjes 5.0+ gekocht terwijl ik de 3.0 V5's in eerste instantie wilde hebben![]()
anyway niet minder blij mee:
[ afbeelding ]
Nog niet heel veel.quote:Op maandag 17 juni 2013 18:43 schreef One_conundrum het volgende:
precies, laat zien wat er te koop is
Ja iedereen ziet dat als bootschoenen dus noem ik ze maar zo. Weet niet zo goed waarom ik die ooit gekocht hebquote:
Dat bedoelde ik meer. Die verkocht ik op een gegeven moment nog bij de Funkie. ''Ja is echt een mooie schoen'' ''Ja ja ze staan zeker leuk, ik zou ze nemen.''& ''Ja het is een beetje een casual sneaker, net als HUB''.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Ja iedereen ziet dat als bootschoenen dus noem ik ze maar zo. Weet niet zo goed waarom ik die ooit gekocht heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |