Haha, ik zit ook al te wachten op de infrareds... en de Carmine ook natuurlijk. Rest van de VI loop ik niet cht warm voorquote:Op maandag 17 juni 2013 20:15 schreef matthijst het volgende:
Nike 2014:[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
White infrared VI's in februari. Mooi moment om ff de maat te testen voor als de zwarte uitkomen: Olympic VI zitten flink ruim
Fuck. Zin om wat van Atta's shirtjes te kopen. Gewoon voor de sexy. In mijn kast hangen, af en toe aan ruiken.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:27 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Nog niet heel veel.
Heb nu dit er op staan
http://www.marktplaats.nl/verkopers/16774161.html
Maar moet nog een hoop spul bij komen + miss nog een rondje langs m'n sneakers doen om te kijken wat ik weg doe.
Maar meeste spullen past jullie toch niet![]()
Infrared 6 in zwart is trouwens nog een van de J's waar ik een uitzondering voor maak, met de rest ben ik wel klaar.
Laatste releases liggen idd ook gewoon bij Footlocker, maar moe van dat die lui d'r standaard 5-10 euro bovenop knallen... En passen bij Footlocker en dan online bestellen gaat ook niet lukkenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:18 schreef flotser het volgende:
Ik heb overigens de ervaring dat suede/nubuck/durabuck Jordan's iets krapper zitten dan de leren. Das mijn ervaring met de IV's, V's en VII's in ieder geval. Gelukkig pas ik van tevoren altijd even, dus altijd de juiste maat
Dat gaat me zeker geld kosten?quote:Op maandag 17 juni 2013 21:30 schreef Atta-boy het volgende:
Als je wilt kan ik er ook eerst in sporten
Als je brede voeten hebt zou ik ze je niet aanraden, zijn naar mijn idee erg smalle schoenen....quote:Op maandag 17 juni 2013 21:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Iemand toevallig nog LA trainertjes liggen van maat 46? Vind ze nieuw eigenlijk te duur gezien ik normaal niet dat soort schoenen draag maar vind ze wel vet.
Beetje bloed, zweet en trainen lijkt me top.quote:Op maandag 17 juni 2013 22:00 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Prijs ligt aan de sport, hoe mannelijker hoe duurder
Ja, schijtziek word ik ook van de Footlocker. Op die Crimson III gooiden ze maar liefst 40 euro extra er boven op. Gelukkig heb ik meerdere winkels waar ik m'n Jordans kan passen en kopen. Pas als't echt echt echt niet anders kan koop ik ze pas bij Footlocker. Das jammer want de dichtsbijzijnde Footlocker zit op zo'n 200 meter van m'n huis, maar ik gun dat bedrijf m'n geld nietquote:Op maandag 17 juni 2013 21:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Laatste releases liggen idd ook gewoon bij Footlocker, maar moe van dat die lui d'r standaard 5-10 euro bovenop knallen... En passen bij Footlocker en dan online bestellen gaat ook niet lukken
nicequote:Op maandag 17 juni 2013 22:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Nike Lunar Cheyenne
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 juni 2013 22:54 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hoe mannelijker, des te duurder.
To debunk that statement:
Polo.
Die vind ik best tof.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Hanon x Saucony Shadow Master “The Midnight Runner”
[ afbeelding ]
Je kan 'm toch gewoon 's nachts dragen?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:41 schreef doo. het volgende:
Hadden ze in de winter moeten uitbrengen, deze schoen trekt me momenteel echt totaal niet.
Had hem al gezien, gruwelijk hard!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben een speciaal plekje in mijn hartje ingenomen![]()
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh ja, nog even rap wat plaatjes van de Totems.Stiekem vind ik ze ook wel tof. Heb je het toch maar bij deze gehouden? Komt weer nieuw JS spul in de Summer SaleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die hebben een speciaal plekje in mijn hartje ingenomen
oh ah toma toma vem vem vem vem
Heb ook nog de Instinct Hi, de Letters en de Camo Bear op het oog maar slaap daar nog een nachtje over i.v.m. wat andere hobbies waar ik ook op lekkers zit te snipen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 20:41 schreef Divje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik ze ook wel tof. Heb je het toch maar bij deze gehouden? Komt weer nieuw JS spul in de Summer Sale
Hebbon!quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet jammie uit.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:17 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
Gaan die failliet ofzo? Shop is wel erg leeg. Jammer, paar goeie merken, maar niks meer voor mij tussen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 19:59 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Volgens mij een privé sale voor klanten zodat die first pick hebben of iets in die trant. Mijn frans is een beetje roestig.
Enfin, 40% discount op zo'n beetje alles -inclusief new- met SUMMER40 bij le rayon frais.
Haha, inderdaad anders dan normaal. Zouden geen dagelijkse schoenen ofzo worden, maar leuk voor erbij en af en toe.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:07 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Laten we het houden op 'uitgesproken anders.'
#toonxtlevel4me
Waar draag je ze echt mee? En waarnaar toe?quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:20 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Haha, inderdaad anders dan normaal. Zouden geen dagelijkse schoenen ofzo worden, maar leuk voor erbij en af en toe.
De totems vooral onder korte broeken met daarboven erg felle kleuren zodat het erbij past òf juist lange broek met allemaal erg donkere kleuren zodat ze meer opvallen.quote:Op dinsdag 18 juni 2013 22:21 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Waar draag je ze echt mee? En waarnaar toe?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 23:48 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Moet je maar eens picca droppen, ben benieuwd. Niet dat het wat voor mij is maar vind het wel interessant.
Overigens Oki-Ni heeft weer 50% discount. Oa. mooie nsw's, etcetc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Puma x Hussein Chalayan is echt de shit. Heerlijk minimalistische kleding met zo'n moderne techy sport geinspireerd uiterlijk. Het mooiste nog wel is dat die Urban Mobility lijn nog consequent in de sale komt te liggen.quote:Op woensdag 19 juni 2013 10:05 schreef flotser het volgende:
ik voel die Puma x Hussein Haast Disc heel hard zeg, maar laat 'm voorbij gaan. Juni is met de Black Grape en VIII Playoff al duur genoeg voor me
Zeker hele mooie shizzle, als ik hier http://www.puma.com/blacklabel/husseinchalayan in 't lookbook kijk zie ik zo een paar jasjes die ik wil hebbenquote:Op woensdag 19 juni 2013 10:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
[..]
Puma x Hussein Chalayan is echt de shit. Heerlijk minimalistische kleding met zo'n moderne techy sport geinspireerd uiterlijk. Het mooiste nog wel is dat die Urban Mobility lijn nog consequent in de sale komt te liggen.
Tevens draagbare Chalayan ontwerpen.
S/S 09
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@Valyx:
Uuuuhm. Tjah....neuj.
Niet zo heel grappig dus.quote:Op woensdag 19 juni 2013 12:13 schreef Bajskorv het volgende:
Is iets Brits uit de "docu/serie" The Only Way is Essex. Onzinnig.
Definitie van Reem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |