quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het werkt ook wel eens andersom....ken je Belinda Carlisle nog? Had een wereldhit met "Heaven is an place on earth" ..... laat ik het netjes houden en zeggen dat het niet echt mijn smaak was.en daardoor behoorlijk op haar afknapte, terwijl ze daarvoor in de Gogo's zong wat ik wel een aardig bandje vond....niet echt indrukwekkend, maar wel een positive vibe.
Ken ik nog wel maar de GoGo's dan weer niet (hoewel onderstaand nummer me wel bekend voor komt). Toch niet veel anders dan "Heaven is an place on earth" ? Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Bij de GoGo's denk ik al snel aan dit nummer:quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken ik nog wel maar de GoGo's dan weer niet (hoewel onderstaand nummer me wel bekend voor komt). Toch niet veel anders dan "Heaven is an place on earth" ? Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben misschien.
quote:
Ik was schijnbaar niet zo into the GoGo's. Ken heul die plaat niet...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij de GoGo's denk ik al snel aan dit nummer:
[..]
DAF ja ja. Die draaide ik keihard op mijn kamer en mijn ouders waren daar niet blij mee. De hele buurt had ik op stelten gejaagd met deze Vinyl plaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice, nice, maar deze clip is echt zo veel leuker.
Volgens YT is het schokkend.
Matia?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Altijd wel een lekker nummer gevonden. En Matia ook niet verkeerd
België deed hip in the 80's op het songfestival.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
België deed hip in the 80's op het songfestival.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik serieus een leuk nummer.
Kaleidoscopiklimax
Smaken verschillen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
België deed hip in the 80's op het songfestival.Inderdaad. maar Telex was in België toch wel populair. Ik had in Luik ooit een LP gekocht van deze band na aanleiding van dit song festival. Al was het maar omdat dit toen veel stof deed opwaaien hoe het mogelijk was dat dit vertoont werd op een songfestival. Het was meer een verzet tegen dit songfestival als je Telex mocht geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee nummers van die LP. Hier in Nederlands destijds niets van te krijgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
Ken ze niet allemaal. The Sound en Joy Division klinken wel lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Cherna het volgende:
Speciaal voor Little_Dolls
mijn dochter uit 1993 vind het waardeloze muziek helaas.
Jaja die werd veel gedraaid in disco's destijds. Net als deze. En ik vond het niks maar was destijds wel een hit helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Doet me denken aan een waanzinnige verliefdheid in de tijd dat dit een hit was.
Anders had ik het waarschijnlijk een niemendalletje gevonden.
Dan kan deze ook niet ontbreken:quote:
Vergeet de Nederlandse versie niet!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Kennen we deze nog ? Was ook een Engelse uitvoering van.
Als we toch op de Belgische Tour gaan, dan mag deze niet ontbreken:quote:
Haha, wilde 'm er ook posten maar kon 'm niet vinden. Wist ook niet waar ik op moest zoeken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet de Nederlandse versie niet!
Hehe....ik heb het singletje nog thuis en de namen Bob Barbeque en Willy Would Be komen dan automagisch uit mijn zinloze feitjes achterhoofd poppen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haha, wilde 'm er ook posten maar kon 'm niet vinden. Wist ook niet waar ik op moest zoeken.
ik ben echt al tijden opzoek naar dit nummer,kwam maar niet op de naam.Thanksquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben echt al tijden opzoek naar dit nummer,kwam maar niet op de naam.Thanks
De Wyb was toch in Midsland? .... 80/81 Oopsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Doet me heel erg denken aan Terschelling begin jaren 80 (1981 denk ik). In de Wyb was dit de knaller. Mooie tijd. Zuipen, meisjes en feesten.
Klopt ja, zaten nog een aantal kroegen etc. in die straat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
De Wyb was toch in Midsland? .... 80/81 Oops
Ik was er 79/80 als ik het me goed herinner...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ja, zaten nog een aantal kroegen etc. in die straat.
1981 was het, waren toen een jaar of 16. Voor het eerst met een groep vrienden op vakantie.
Daar heb ik ook nog een LP van liggenquote:
En een Nederlandse versiequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Kennen we deze nog ? Was ook een Engelse uitvoering van.
De dame uit mijn UI zat ook ooit met haar band bij 4AD.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef Dutchguy het volgende:
Dit singletje gekocht in een tweedehandsbak bij Concerto Amsterdam, omdat ik de cover zo mooi vond. Had nog nooit van die band gehoord, maar al snel werd ik behoorlijk fan van ze en het 4AD-label.
Ook van eigen bodem:quote:
Klasse.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:41 schreef Little_Dolls het volgende:
en natuurlijk mogen we deze niet vergeten![]()
![]()
Cool nummertje joh!quote:
Niks mis met dat niveau hoor, swingt prima.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool nummertje joh!
Beetje van dit niveau (en ja....hoort eigenlijk niet in de 80's thuis)
Ik ben altijd een groot Specials fan geweest en gebleven.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis met dat niveau hoor, swingt prima.
Net als the Specials.
Ken ik niet, band wel van naam. Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot Specials fan geweest en gebleven.
Van de skabands heeft The Beat in NL helaas erg weinig credits gehad.
Hand's off she's mine, Mirror in the Bathroom, Can't get used to losing you zijn kleine hitjes geweest in NL, maar niet te vergelijken met de UK.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken ik niet, band wel van naam. Klinkt niet verkeerd.
Volgens mij is deze ook al voorbij gekomen maar je kan 'm nooit teveel horen.
Ah natuurlijk, die ken ik wel. Nog goed ook alle 3.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hand's off she's mine, Mirror in the Bathroom, Can't get used to losing you zijn kleine hitjes geweest in NL, maar niet te vergelijken met de UK.
Op hun eerste album zullen ongetwijfeld nummers staan die je bekend voor gaan komen.
Pauline Black.![]()
Mogen Bad Manners ook niet ontbreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |