En een Nederlandse versiequote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Kennen we deze nog ? Was ook een Engelse uitvoering van.
De dame uit mijn UI zat ook ooit met haar band bij 4AD.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 20:52 schreef Dutchguy het volgende:
Dit singletje gekocht in een tweedehandsbak bij Concerto Amsterdam, omdat ik de cover zo mooi vond. Had nog nooit van die band gehoord, maar al snel werd ik behoorlijk fan van ze en het 4AD-label.
Ook van eigen bodem:quote:
Klasse.quote:Op vrijdag 28 juni 2013 19:41 schreef Little_Dolls het volgende:
en natuurlijk mogen we deze niet vergeten![]()
![]()
Cool nummertje joh!quote:
Niks mis met dat niveau hoor, swingt prima.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Cool nummertje joh!
Beetje van dit niveau (en ja....hoort eigenlijk niet in de 80's thuis)
Ik ben altijd een groot Specials fan geweest en gebleven.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niks mis met dat niveau hoor, swingt prima.
Net als the Specials.
Ken ik niet, band wel van naam. Klinkt niet verkeerd.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ben altijd een groot Specials fan geweest en gebleven.
Van de skabands heeft The Beat in NL helaas erg weinig credits gehad.
Hand's off she's mine, Mirror in the Bathroom, Can't get used to losing you zijn kleine hitjes geweest in NL, maar niet te vergelijken met de UK.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken ik niet, band wel van naam. Klinkt niet verkeerd.
Volgens mij is deze ook al voorbij gekomen maar je kan 'm nooit teveel horen.
Ah natuurlijk, die ken ik wel. Nog goed ook alle 3.quote:Op maandag 1 juli 2013 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hand's off she's mine, Mirror in the Bathroom, Can't get used to losing you zijn kleine hitjes geweest in NL, maar niet te vergelijken met de UK.
Op hun eerste album zullen ongetwijfeld nummers staan die je bekend voor gaan komen.
Pauline Black.![]()
Mogen Bad Manners ook niet ontbreken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |