Vergeet de Nederlandse versie niet!quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:47 schreef Pedroso het volgende:
Kennen we deze nog ? Was ook een Engelse uitvoering van.
Als we toch op de Belgische Tour gaan, dan mag deze niet ontbreken:quote:
Haha, wilde 'm er ook posten maar kon 'm niet vinden. Wist ook niet waar ik op moest zoeken.quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vergeet de Nederlandse versie niet!
Hehe....ik heb het singletje nog thuis en de namen Bob Barbeque en Willy Would Be komen dan automagisch uit mijn zinloze feitjes achterhoofd poppen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Haha, wilde 'm er ook posten maar kon 'm niet vinden. Wist ook niet waar ik op moest zoeken.
ik ben echt al tijden opzoek naar dit nummer,kwam maar niet op de naam.Thanksquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:08 schreef HighVolume het volgende:
[..]
ik ben echt al tijden opzoek naar dit nummer,kwam maar niet op de naam.Thanks
De Wyb was toch in Midsland? .... 80/81 Oopsquote:Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Doet me heel erg denken aan Terschelling begin jaren 80 (1981 denk ik). In de Wyb was dit de knaller. Mooie tijd. Zuipen, meisjes en feesten.
Klopt ja, zaten nog een aantal kroegen etc. in die straat.quote:Op donderdag 27 juni 2013 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
De Wyb was toch in Midsland? .... 80/81 Oops
Ik was er 79/80 als ik het me goed herinner...quote:Op donderdag 27 juni 2013 23:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt ja, zaten nog een aantal kroegen etc. in die straat.
1981 was het, waren toen een jaar of 16. Voor het eerst met een groep vrienden op vakantie.
Daar heb ik ook nog een LP van liggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |