Matia?quote:Op vrijdag 14 juni 2013 21:28 schreef Pedroso het volgende:
Altijd wel een lekker nummer gevonden. En Matia ook niet verkeerd
België deed hip in the 80's op het songfestival.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
België deed hip in the 80's op het songfestival.!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik serieus een leuk nummer.
Kaleidoscopiklimax
Smaken verschillen.quote:
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
België deed hip in the 80's op het songfestival.Inderdaad. maar Telex was in België toch wel populair. Ik had in Luik ooit een LP gekocht van deze band na aanleiding van dit song festival. Al was het maar omdat dit toen veel stof deed opwaaien hoe het mogelijk was dat dit vertoont werd op een songfestival. Het was meer een verzet tegen dit songfestival als je Telex mocht geloven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twee nummers van die LP. Hier in Nederlands destijds niets van te krijgen.
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
Ken ze niet allemaal. The Sound en Joy Division klinken wel lekker.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:21 schreef Cherna het volgende:
Speciaal voor Little_Dolls
mijn dochter uit 1993 vind het waardeloze muziek helaas.
Jaja die werd veel gedraaid in disco's destijds. Net als deze. En ik vond het niks maar was destijds wel een hit helaas.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 21:24 schreef Pedroso het volgende:
Doet me denken aan een waanzinnige verliefdheid in de tijd dat dit een hit was.
Anders had ik het waarschijnlijk een niemendalletje gevonden.
Dan kan deze ook niet ontbreken:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |