quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het werkt ook wel eens andersom....ken je Belinda Carlisle nog? Had een wereldhit met "Heaven is an place on earth" ..... laat ik het netjes houden en zeggen dat het niet echt mijn smaak was.en daardoor behoorlijk op haar afknapte, terwijl ze daarvoor in de Gogo's zong wat ik wel een aardig bandje vond....niet echt indrukwekkend, maar wel een positive vibe.
Ken ik nog wel maar de GoGo's dan weer niet (hoewel onderstaand nummer me wel bekend voor komt). Toch niet veel anders dan "Heaven is an place on earth" ? Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben misschien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Bij de GoGo's denk ik al snel aan dit nummer:quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ken ik nog wel maar de GoGo's dan weer niet (hoewel onderstaand nummer me wel bekend voor komt). Toch niet veel anders dan "Heaven is an place on earth" ? Zal ook wel met de leeftijd te maken hebben misschien.
quote:
Ik was schijnbaar niet zo into the GoGo's. Ken heul die plaat niet...quote:Op donderdag 20 juni 2013 21:38 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Bij de GoGo's denk ik al snel aan dit nummer:
[..]
DAF ja ja. Die draaide ik keihard op mijn kamer en mijn ouders waren daar niet blij mee. De hele buurt had ik op stelten gejaagd met deze Vinyl plaat.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 23:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nice, nice, maar deze clip is echt zo veel leuker.
Volgens YT is het schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |